1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
26.10.2007 N 02/776рш
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), розглянувши скаргу Науково-виробничого підприємства "ХіМек" (Скаржник 1) (м. Київ) від 24.09.2007 N 145 та скарги ТОВ "Діагностичні системи - Україна" (Скаржник 2) (м. Київ) від 24.09.2007 N 125 на дії Київського міського центру крові (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти приладу для вимірювання фізичних та хімічних величин (роботизований імуноферментний комплекс-аналізатор для визначення антигену ВІЛ, антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2, HBs-антигену та антитіл до HBc-антигену вірусу гепатиту B, антитіл до вірусу гепатиту C, антитіл до збудника сифілісу в крові донорів), Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга Науково-виробничого підприємства "ХіМеК" має наступну вимогу:
1. "Відмінити торги".
Скарга ТОВ "Діагностичні системи - Україна" має наступну вимогу:
"Зобов'язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства". Скаржники скаржаться на те, що Замовник порушив вимоги Закону, так як він встановив вимоги в тендерній документації, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник 1 стверджує, що встановлені в пункті 12 медико-технічних вимог в тендерній документації Замовника вимоги не підпадають під ознаку закупівлі товару в значення терміна "товари" згідно з статтею 1 Закону.
Згідно з статтею 21 Закону Замовник має повне право в тендерній документації розмістити інформацію, яку він вважає за необхідне, за умови, якщо такі вимоги тендерної документації не призводять до дискримінації інших учасників.
Відповідно до абзацу десятого статті 1 Закону тендерна документація - це документація, що готується замовником та передається учасникам для підготовки ними тендерних пропозицій щодо предмету закупівлі, визначеного замовником відповідно до Закону. При цьому, згідно з пунктом 3 статті 14 Закону, замовник не має права ділити закупівлю товару, роботи, послуги на частини з метою уникнення проведення відкритих торгів із зменшенням ціни. Таким чином, Замовник не порушив норми Закону та правомірно визначив предмет закупівлі.
Скаржники стверджують, що в тендерній документації Замовника за вказаними умовами товар може поставляти лише одне підприємство, що дискримінує інших учасників, зокрема "використання сучасної технології імуноферментного аналізу з твердою фазою на парамагнітних мікрочастинках і сучасної технології детекції - високочутливої хемілюмінесценції".
Відповідно до матеріалів, наданих Замовником, встановлено наступне.
Умовами тендерної документації на закупівлю приладу для вимірювання фізичних та хімічних величин (роботизований імуноферментний комплекс-аналізатор для визначення антигену ВІЛ, антитіл до ВІЛ-1 та ВІЛ-2, HBs-антигену та антитіл до HBc-антигену вірусу гепатиту В, антитіл до вірусу гепатиту С, антитіл до збудника сифілісу в крові донорів) передбачено відповідність вимозі щодо використання технології саме імуноферментного аналізу з використанням сучасної технології детекції - високочутливої хемілюмінесценції. Ця вимога повністю відповідає Інструкції з організації роботи лабораторії діагностики ВІЛ-інфекції.

................
Перейти до повного тексту