- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), розглянувши скаргу Страхового товариства з додатковою відповідальністю "Глобус" (Скаржник) (м. Київ) б/н б/д на дії УДП "Укрхімтрансаміак" (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти послуг з добровільного страхування цивільної відповідальності власників трубопровідного транспорту (включаючи відповідальність постачальника аміаку), Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга Страхового товариства з додатковою відповідальністю "Глобус" має наступну вимогу:
1. Скасувати результати тендеру та зобов'язати Замовника торгів провести тендер у відповідності із чинним
Законом.
Скаржник скаржиться на те, що час розкриття тендерних пропозицій зазначений в оголошенні про проведення торгів, опублікованому в Інформаційному Бюлетені Тендерної палати України інший, ніж час вказаний в тендерній документації Замовника. Також, Скаржник зазначає, що в Додатку N 2 тендерної документації третім критерієм визначений "Коефіцієнт платоспроможності", але сама тендерна документація не містить вимог подати будь-які документи, які ілюструють даний показник. В пункті 4 Додатку 4 тендерної документації четвертим критерієм встановлено - "Надання комплексного страхування за двома заявленими видами страхування", а саме: добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземного автотранспорту (включаючи відповідність перевізника) та добровільне страхування відповідальності перед третіми особами, в той час, як в технічній специфікації вказаний лише один вид страхування - добровільне страхування відповідальності перед третіми особами. Таким чином, Скаржник вважає, що тендерна документація Замовника не дає чіткого уявлення про предмет закупівлі, критерії, методику оцінки тендерних пропозицій, що суперечить вимогам
Закону.
Згідно з поясненнями та матеріалами, наданими Замовником, встановлено наступне.
В формі оголошення про проведення відкритих торгів, яке направляється для його публікації в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України, Замовник вказав час розкриття цей самий, що й у тендерній документації. Таким чином, розбіжності в часі розкриття тендерних пропозицій сталася не з вини Замовника, обумовлена опечаткою редакції бюлетеня.
Щодо відсутності переліку документів до критерію "Коефіцієнт платоспроможності" Замовник пояснює наступне.
В Додатку N 2 тендерної пропозиції не вказані документи, які необхідно надати для визначення "Коефіцієнту платоспроможності", але в Додатку N 4 в пункті 3 критерію оцінки тендерних пропозицій зазначено - Коефіцієнт платоспроможності, що виражає співвідношення фактичного та нормативного запасу платоспроможності, які розраховуються у відповідності із вимогами Закону України
"Про страхування". Таким підтвердженням є Розділ 6 "Умови забезпечення платоспроможності страховика" до Звіту, який подається Страховиками до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України. До того ж, якщо Скаржнику були не зрозумілі положення Тендерної документації, він міг звернутися до Замовника із запитом, але цього зроблено не було.
................Перейти до повного тексту