1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
18.10.2007 N 705
Про затвердження Регламенту Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій N 1015 від 20.09.2011 )
На виконання вимог пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1143 "Про затвердження Типового регламенту центрального органу виконавчої влади" та з метою реалізації державної політики у сфері діяльності, визначеній Положенням про Міністерство України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року N 1539,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від 25.06.2003 N 208 "Про затвердження Регламенту роботи МНС України".
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Н.Шуфрич
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС
18.10.2007 N 705
РЕГЛАМЕНТ
Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
I. Загальні положення
1. Цей Регламент встановлює порядок організації діяльності Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи (далі - МНС), пов'язаної із здійсненням його повноважень.
2. МНС спрямовує свою діяльність на виконання Конституції і законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства.
3. МНС у межах своїх повноважень на основі та на виконання актів законодавства видає накази, організовує і контролює їх виконання, а в разі потреби видає разом з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади спільні акти.
У випадках, передбачених законодавством, рішення МНС, прийняті в межах його повноважень, є обов'язковими для виконання центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності і громадянами.
4. МНС під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими центральними і місцевими органами виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, а також з відповідними органами інших держав.
5. Діяльність МНС є відкритою та прозорою, що забезпечується шляхом розміщення інформації про неї на веб-сайті, публікацій у засобах масової інформації, трансляції по радіо і телебаченню репортажів, інтерв'ю, виступів керівних працівників Міністерства.
Інформація про діяльність центрального органу виконавчої влади надається громадянам, представникам засобів масової інформації відповідно до закону.
II. Організація роботи МНС
Планування роботи
6. МНС розробляє та затверджує річний план заходів з виконання покладених на нього завдань (далі - річний план).
7. Заходи, передбачені у річному плані, повинні відповідати напрямкам робіт, визначеним бюджетними програмами, а результативні показники річного плану - результативним показникам відповідних бюджетних програм.
8. У річному плані визначаються:
перелік завдань (робіт), що повинні бути виконані;
відповідальні за виконання завдань (робіт);
строки виконання завдань (робіт), проведення оцінки та підготовки звітності;
результативні показники виконання плану.
9. Річний план розробляється Департаментом організаційно-контрольної роботи.
Урядові органи державного управління, департаменти та інші самостійні структурні підрозділи центрального апарату МНС подають до Департаменту організаційно-контрольної роботи пропозиції, попередньо погоджені із першим заступником, заступниками Міністра (відповідно до розподілу обов'язків):
до плану роботи Міністерства на рік - до 15 жовтня попереднього року;
до календарного плану основних заходів - до 20 числа останнього місяця кварталу.
Проект календарного плану основних заходів на наступний квартал подається на затвердження Міністрові до 25 числа останнього місяця попереднього кварталу.
10. Для розроблення річного плану може бути утворена за рішенням Міністра робоча група з представників структурних підрозділів, центральних і місцевих органів виконавчої влади, науковців, інших фахівців.
11. Після прийняття закону про Державний бюджет України на відповідний рік розроблений річний план у двотижневий строк коригується і затверджується наказом МНС та розміщується на веб-сайті Міністерства.
12. Урядові органи державного управління, департаменти та інші самостійні структурні підрозділи центрального апарату МНС проводять свою діяльність згідно з квартальними планами (з розбивкою по структурних підрозділах), що розробляються на підставі річного плану та календарного плану основних заходів Міністерства на квартал і затверджуються Міністром або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків) до 30 числа останнього місяця попереднього кварталу.
Планування роботи органів державного пожежного нагляду здійснюється відповідно до вимог наказу МНС від 06.02.2006 N 59 "Про затвердження Інструкції з організації роботи органів державного пожежного нагляду" (зареєстрованого в Мін'юсті 26.04.2006 за N 480/12354).
13. Моніторинг виконання річного плану та календарних планів основних заходів Міністерства на квартал проводиться щокварталу Департаментом організаційно-контрольної роботи.
Інформацію про виконання річного та календарних планів основних заходів Міністерства на квартал урядові органи державного управління, департаменти та інші самостійні структурні підрозділи центрального апарату Міністерства подають до Департаменту організаційно-контрольної роботи до 30 числа останнього місяця звітного кварталу.
14. По закінченні строку дії річного плану МНС готує звіт про його виконання, який підлягає опублікуванню та громадському обговоренню.
Визначення повноважень керівництва та інших працівників апарату МНС
15. Повноваження Міністра визначаються законом.
16. Розподіл обов'язків між заступниками Міністра здійснює Міністр відповідно до законодавства.
Розподіл обов'язків затверджується наказом МНС, в якому визначаються:
перелік закріплених за відповідним заступником обов'язків, що випливають з покладених на МНС завдань та функцій;
перелік структурних підрозділів, а також територіальних органів, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється відповідним заступником.
17. Положення про структурний підрозділ розробляється керівником відповідного підрозділу, погоджується із заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків) і затверджується наказом МНС.
18. Обов'язки керівника структурного підрозділу визначаються положенням про структурний підрозділ. Обов'язки інших працівників структурних підрозділів визначаються посадовими інструкціями, що затверджуються заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
19. МНС для здійснення своїх повноважень може утворювати постійні і тимчасові консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи. Рішення про утворення зазначених органів приймає Міністр.
20. Для погодженого вирішення проблемних питань, що належать до компетенції МНС, та обговорення найважливіших напрямків його діяльності утворюється Колегія як консультативно-дорадчий орган, порядок діяльності якого визначається Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року N 1569, Положенням про Колегію МНС, затвердженим наказом МНС від 21.05.2007 N 345.
21. Кількісний і персональний склад консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів і положення про них затверджує Міністр.
Управління персоналом та проходження державної служби
22. Організація кадрової роботи в МНС здійснюється згідно з окремим планом, що складається на підставі річного плану, в якому визначаються заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.
23. Прийняття на державну службу в МНС здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством.
Прийняття працівників на роботу до МНС на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
24. Тривалість робочого часу державних службовців визначається відповідно до законодавства про працю з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про державну службу".
25. З метою своєчасного та в повному обсязі виконання завдань і доручень керівництва МНС встановлюється в разі потреби чергування працівників структурних підрозділів (згідно з графіком, затвердженим заступником Міністра).
Перебування у робочий час працівників структурних підрозділів за межами приміщень МНС з метою вирішення службових питань погоджується з керівниками відповідних підрозділів. Керівники структурних підрозділів повідомляють про свою відсутність у робочий час у зв'язку із службовою необхідністю заступникам Міністра, які здійснюють керівництво відповідними підрозділами, або відповідному керівникові вищого рівня.
26. У МНС формується кадровий резерв, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. Із зарахованими до кадрового резерву особами проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації.
З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву, або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах.
27. З метою підвищення ефективності роботи державних службовців та відповідальності за доручену справу проводиться один раз на три роки атестація державних службовців, порядок проведення якої визначається Положенням про проведення атестації державних службовців, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 року N 1922.
У період між атестаціями проводиться щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків відповідно до Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань, затвердженого Головдержслужбою.
Результати атестації та щорічної оцінки беруться до уваги керівництвом та кадровою службою МНС під час проведення ротації кадрів на окремих посадах.
28. МНС розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, здійснює інші заходи щодо заохочення працівників апарату Міністерства та територіальних органів, підприємств, установ та організацій, що належать до його сфери управління.
III. Нормотворча діяльність
29. Нормотворча діяльність МНС проводиться на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України і постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно до Конституції та законів України, актів Кабінету Міністрів України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, інших актів законодавства, а також з ініціативи Міністерства.
30. Підготовка та внесення на розгляд Кабінету Міністрів України проектів нормативно-правових актів здійснюється у порядку, встановленому Регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року N 950, іншими актами законодавства.
31. Розроблення проекту нормативно-правового акта в МНС покладається на структурний підрозділ відповідно до його компетенції.
32. Для розроблення проекту нормативно-правового акта може утворюватися наказом МНС робоча група.
33. У процесі розроблення проекту нормативно-правового акта:
проводиться аналіз стану справ у відповідній сфері правового регулювання та причин, що обумовлюють необхідність підготовки проекту;
визначається предмет правового регулювання, механізм вирішення питання, що потребує врегулювання;
перевіряється його відповідність актам законодавства вищої юридичної сили, чинним міжнародним договорам України та забезпечується опрацювання проекту з урахуванням acquis cornmunautaire, якщо проект за предметом правового регулювання належить до сфери, правовідносини в якій регулюються законодавством ЄС;
забезпечується погодження проекту з іншими заінтересованими центральними і місцевими органами виконавчої влади та у разі потреби вносяться необхідні поправки;
вживаються заходи до усунення розбіжностей, зокрема організовується та проводиться за участю заінтересованих органів виконавчої влади, які мають зауваження до проекту, детальне обговорення шляхів вирішення спірних питань.
34. Проект нормативно-правового акта перед поданням на розгляд Міністрові обов'язково узгоджується з усіма заінтересованими структурними підрозділами, Управлінням правового забезпечення та заступником Міністра (відповідно до розподілу обов'язків).
35. Нормативно-правові акти МНС, що стосуються прав, свобод та законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають в установленому порядку реєстрації в Мін'юсті.
IV. Організація роботи з документами
36. Організація роботи з документами здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства у МНС України, затвердженої наказом МНС від 04.01.98 N 4, та розробленої відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року N 1153.

................
Перейти до повного тексту