- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Миколаївська загальноосвітня школа соціальної реабілітації.
Адреса: 54003, м. Миколаїв, півострів Аляуди.
2. Відповідальний за проведення торгів: Володимир Олександрович, телефони: (0512) 24-61-39, 24-62-43; факс 59-14-19.
3. Предмет закупівлі: продукти нафтопереробки рідкі (ДП-112000 л).
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: державний бюджет.
6. Очікувана вартість закупівлі: 500,00 тис.грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 25.06.2007.
Для розгляду та дослідження надано та використано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю опубліковано в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 25.06.2007 N 26(97) за N 26070607 - на 1 арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю опубліковано в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 25.06.2007 N 26(63) за N 5226763 - на 1 арк.
3. Форма оголошення про проведення відкритих, двоступеневих торгів та торгів із зменшенням ціни на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - на 1 арк.;
4. Тендерна документація на закупівлю продуктів нафтопереробки рідких, затверджена головою тендерного комітету 07.06.2007 - на 23 арк.;
5. Супровідний лист від 17.07.2007 N 269 щодо надання протоколів розкриття та оцінки - на 1 арк.;
6. Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 17.07.2007 N 4 - на 2 арк.;
7. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 17.07.2007 N 4 - на 3 арк.;
8. Супровідний лист від 27.07.2007 N 277 - на 1 арк.;
9. Форма оголошення про результати проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти - на 2 аркушах.
Завдання сформульоване таким чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Миколаївською загальноосвітньою школою соціальної реабілітації з придбання продуктів нафтопереробки рідких".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Миколаївською загальноосвітньою школою соціальної реабілітації (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 25.06.2007 N 26(97) за N 26070607;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 25.06.2007 N 26(63) за N 5226763.
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом PB/EI 1313.
Відповідно до оголошення про заплановані відкриті торги із зменшенням ціни дата розкриття тендерних пропозицій визначена 10.07.2007.
2. Тендерна документація.
- в порушення вимог ч. 1 ст.
18 Закону в додатку 2 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника" тендерної документації не передбачено обов'язкового надання учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- всупереч вимог ч. 3 ст.
26 Закону у п. 18.5 тендерної документації зазначено, що строк надання учаснику торгів копії протоколу розкриття тендерних пропозицій обчислюється з моменту отримання відповідного запиту, проте Законом визначено, що після дня отримання відповідного запиту від учасника Замовник протягом одного робочого дня надає йому копію протоколу розкриття тендерних пропозицій;
- в порушення вимог ст.
26-1 Закону в п. 23.1 тендерної документації не зазначено, що інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій надається до укладення договору про закупівлю Антимонопольному комітету України;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
28 Закону в тендерній документації не зазначено умов щодо відміни торгів, тоді як в пп. 7.5, 26.4 тендерної документації є посилання на рішення щодо відміни торгів;
- всупереч вимог ч. 2 ст.
29 Закону у п. 28.2 тендерної документації зазначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів, проте згідно з Законом строк обчислюється з дня відправлення письмового повідомлення всім учасникам;
- всупереч вимог ч. 1 ст.
36 Закону у п. 27.3 тендерної документації не передбачено право оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника до суду.
Відповідно до тендерної документації оцінка тендерних пропозицій здійснюватиметься на основі критеріїв: ціна - 80 балів, умови розрахунків - 10 балів, строк поставки - 10 балів.
Шкала розрахунку кроку торгів складає 1000 гривень.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Супровідним листом від 17.07.2007 N 269 надано протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.07.2007 N 4.
Відповідно до вищезазначеного протоколу розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме:
- ТОВ "СКВС" з ціновою пропозицією 3,95 грн./л.;
- ТОВ "Лама-Нафта" з ціновою пропозицією 3,97 грн./л.;
- ТОВ "РАНГ" з ціновою пропозицією 3,90 грн./л.
В порушення вимог ч. 1, 3 ст.
26 Закону розкриття тендерних пропозицій відбулось не у встановлений замовником термін, а саме: дата складання протоколу розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій 17.07.2007, проте відповідно до оголошення про заплановані закупівлі та тендерної документації дата розкриття встановлена на 10.07.2007.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій від 17.07.2007 N 4.
До оцінки допущено тендерні пропозиції учасників ТОВ "СКВС", ТОВ "Лама-Нафта" та ТОВ "РАНГ".
Відповідно до п. 6 протоколу оцінки від 17.07.2007 N 4 "оцінка проводилась за наступними критеріями: ціна та умови розрахунку".
Проте тендерною документацією передбачено здійснювати оцінку на основі критеріїв: ціна - 80 балів, умови розрахунків - 10 балів, строк поставки - 10 балів.
В пп. 6.1, 6.2, 6.3 протоколу оцінки зазначено, що розрахунок балів за критеріями: ціна - 75 балів, умови розрахунків - 15 балів, строк поставки - 10 балів, що суперечить п. 6 даного протоколу та умовам тендерної документації.
Так, в порушення вимог ч. 7 ст.
26 Закону Замовником визначено переможця торгів не на основі критеріїв та методики оцінки, передбачених тендерною (кваліфікаційною) документацією.
За результатами оцінки прийнято та акцептовано пропозицію ТОВ "РАНГ" за ціною 3,9 грн./л.
Слід зазначити, що Замовник збільшив обсяг закупівлі з 112 000 л до 128 205 л., проте повідомлення про дані зміни учасникам не направлялись, чим порушено вимоги ч. 2 ст.
22 Закону.
................Перейти до повного тексту