- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
з питань державних закупівель
Щодо обов'язковості включення учасників
процедур закупівлі в одного учасника
або торгах з обмеженою участю
в Тематичний каталог учасників
процедур закупівель
У зв'язку з надходженням численних запитів та звернень від замовників та учасників торгів щодо порядку застосування положень
Закону, які стосуються функціонування Тематичного каталогу учасників процедур закупівель (далі - Каталог), зокрема, під час застосування процедури закупівлі в одного учасника та торгів з обмеженою участю Тендерною палатою України згідно статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) надається висновок з питань державних закупівель.
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти дослідження:
1. Закон України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р.
N 1490-III.
2. Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 01.12.2006 р.
N 424-V.
Питання, що досліджувалися:
1. Чи є обов'язковою умова про включення до Каталогу для того, щоб учасник торгів міг приймати участь у процедурі закупівлі в одного учасника або торгах з обмеженою участю?
2. З якого моменту почали діяти норми
Закону щодо обов'язковості включення учасників процедур закупівлі в одного учасника або торгах з обмеженою участю в Каталог?
При дослідженні встановлено наступне:
Тематичний каталог учасників процедур закупівель із загальнодержавною сферою розповсюдження запроваджено Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 01.12.2006 р.
N 424-V з метою вивчення ринку продукції та сприяння створенню конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
Разом з тим, обов'язкове використання замовниками інформації, зазначеної в Каталозі, передбачено нормами статей
17,
18,
18-1,
27,
32 Закону, які набрали чинності з 11 березня 2007 року.
Окрім того, на замовника покладено обов'язок відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо, зокрема, інформація про учасника, який її подав, відсутня в Каталозі (частина перша статті
27 Закону, зміни до якої набрали чинності з 11 березня 2007 року).
У зв'язку з цим з метою недопущення замовниками та учасниками торгів порушень
Закону, а також усунення існуючих розбіжностей між термінами набрання чинності норм щодо запровадження та функціонування Каталогу та виходячи з того, що норми статей 17, 18, 18-1, 27, 32 Закону набрали чинності з 11 березня 2007 року та є обов'язковими для застосування, норми, що регулюють порядок запровадження та функціонування Каталогу діють з 11 березня 2007 року.
Виходячи з вищевикладеного, норми
Закону, які стосуються Тематичного каталогу учасників процедур закупівель, набрали чинності з 11 березня 2007 року. Отже, замовники торгів з 11 березня 2007 р. під час організації та проведення процедур закупівель повинні використовувати інформацію, зазначену в Каталозі в порядку, визначеному Законом.
................Перейти до повного тексту