1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
16.11.2007 N 02/844рш
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "СІТ-ТРЕЙД" (далі - Скаржник) (м. Київ) від 18.09.2007 року N 18/09уо-СБ на дії Управління освіти Дарницької районної у м. Києві державної адміністрації (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти пристроїв обчислювальних центральних цифрових Комісія ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "СІТ-ТРЕЙД" містить вимогу відмінити торги.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів, було встановлено наступне.
Скаржник скаржиться, що під час проведення процедури закупівлі Замовник вчинив ряд порушень вимог Закону, а саме:
не відхилив пропозиції учасників (ТОВ "Підприємство "Спец" та ПФ "Комп'ютери"), які не надали довідки про відсутність рішення визнання учасника банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство, що вимагалось тендерною документацією;
допустив до участі у торгах учасників, які, на його думку, є пов'язаними особами (ТОВ "Підприємство "Спец" та ПФ "Комп'ютери");
технічні вимоги тендерної документації містять посилання на конкретну торгівельну марку і при цьому не застосовано вираз "еквівалент", а саме, що чипсет материнської плати був фірми Intel;
до предмета закупівлі було включено програмне забезпечення, на яке, Скаржник вважає, потрібно проводити окремі торги, визначивши його як окремий предмет закупівлі;
по критерію "Умови розрахунку" не були встановлені його обмеження, які б не перевищували кінцевий строк бюджетного періоду. На думку Скаржника, надання переможцем в своїй тендерній пропозиції відстрочки платежу на строк, що перевищує бюджетний період, буде порушенням Бюджетного кодексу України, оскільки усі бюджетні призначення втрачають чинність після закінчення бюджетного періоду, а цей термін виходить за рамки поточного року.
З пояснень Замовника та наданих документів було встановлено наступне:
- щодо першого, то відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 08.08.2007 року були внесені зміни до тендерної документації щодо необов'язковості надання довідки про відсутність рішення визнання учасника банкрутом чи порушення проти нього справи про банкрутство;
- щодо другого, то відповідно до частини четвертої статті 7 Закону Замовник зобов'язаний відхилити тендерні або кваліфікаційні пропозиції у разі, якщо вони подані учасниками процедури закупівлі, які є пов'язаними особами.
Пов'язана особа - особа, що відповідає будь-якій з наведених нижче ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником або контролюється таким учасником, або перебуває під спільним контролем з таким учасником;
фізична особа або родичі фізичної особи, які здійснюють контроль над учасником;
посадова особа учасника, уповноважена здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення правових відносин, а також її родичі.
Під здійсненням контролю слід розуміти володіння безпосередньо або через більшу кількість пов'язаних фізичних чи юридичних осіб найбільшою часткою (паєм, пакетом акцій) статутного капіталу учасника, або управління найбільшою кількістю голосів у керівному органі такого учасника, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 20 відсотків статутного капіталу учасника.

................
Перейти до повного тексту