1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
06.11.2007 N 02/826рш
Про розгляд скарги
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги ЗАТ "Софтлайн" (далі - Скаржник) (м. Київ) від 05.09.2007 року N 1329/2-07 на дії Структурного відокремленого підрозділу "Енергозбут Київенерго" Акціонерної енергопостачальної компанії "Київенерго" (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти програмно-апаратного комплексу розрахунків за електричну енергію у промислових та побутових споживачів, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга ЗАТ "Софтлайн" містить вимогу відмінити торги.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів, було встановлено наступне.
Скаржник скаржиться, що незважаючи на те, що він запропонував найнижчу ціну, Замовник визначив переможцем іншого учасника.
Крім того, Скаржник вважає, що тендерна документація має ряд суттєвих порушень чинного законодавства. На його думку порушенням вимог Закону є:
не зазначення в тендерній документації прізвищ, посад та адрес посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками;
додаток N 4 тендерної документації "Критерії та методика оцінки тендерної пропозиції" не містить чіткої методики присвоєння балів за критеріями "строк поставки" та "умови розрахунків";
додаток N 7 тендерної документації "Вимоги до серверної, комп'ютерної та сканерної техніки" містить посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію із зазначенням джерела його погодження та виробника без використання виразу "або еквівалент";
тендерна документація не затверджена належним чином, оскільки відсутнє посилання на протокол затвердження Тендерної документації всіма членами тендерного комітету Замовника.
у розділі 24 тендерної документації не включено Антимонопольний комітет України, до якого має надходити інформація щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладання договору про закупівлю;
у розділі 21 тендерної документації "Укладання договору" зазначено, що договір про закупівлю укладається не раніше, ніж через п'ять робочих днів після надсилання повідомлення про результати торгів;
"Основні умови договору" тендерної документації не містять вимогу що, умови договору не мають змінюватися після підписання договору про закупівлю, крім випадків корегування ціни договору в разі отримання відповідного позитивного висновку Комісії;
в "Основні умови договору" не зазначено термін дії договору;
Крім того, Скаржник скаржиться, що Замовник в пункті 5 додатка N 5 тендерної документації вимагав від учасників надання документів, що не передбаченні чинним законодавством і суперечать вимогам статті 15 Закону.
З пояснень Замовника та наданих ним документів, було з'ясовано наступне: - щодо першого; то вся ця інформація про відповідальних осіб за проведення процедури закупівлі зазначена в оголошенні N 33055207, опублікованого в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 13.08.2007 N 33 (104). Крім того, частина 1 статті 21 Закону, не вимагає зазначати в тендерній документації цю інформацію.
Щодо другого, то зазначені критерії розрахунків є дискримінаційними, оскільки відповідно до частини 8 статті 26 Закону, у разі якщо для визначення найкращої тендерної пропозиції використовуються критерії інші, ніж ціна, у тендерній документації має бути визначений (якщо це можливо) їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Тобто, пропозиція, що не є найкращою, не може мати нуль балів, оскільки учасники все ж запропонували свої умови, які повинні мати якусь оцінку (питому вагу, вартісний еквівалент тощо). Отже, Замовник такими діями порушив вимоги Закону.

................
Перейти до повного тексту