- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд скарги
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Фізичної особи - підприємця Галицької Світлани Лаврентіївни (Скаржник) (м. Донецьк) від 05.10.2007 N б/н на дії Комунальної лікувально-профілактичної установи "Міська лікарня N 5 м. Єнакієве" (Замовник) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти вугілля кам'яного марки ДГР, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Фізичної особи - підприємця Галицької Світлани Лаврентіївни містить наступну вимогу: відмінити торги.
За результатами розгляду скарги та наданих Замовником матеріалів було встановлено наступне.
Замовник, листом від 12.10.2007 N 238, надав пояснення з приводу питань порушених у скарзі та копії відповідних підтверджуючих матеріалів.
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 33(104) від 13.08.2007 було опубліковано оголошення N 33037707 та у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що опубліковує інформацію виключно з питань державних закупівель опубліковано оголошення N 6491970 від 13.08.2007 N 33(70) про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю вугілля кам'яного марки ДГР (213 тонн).
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедури відкритих торгів із зменшенням ціни із закупівлі послуг за державні кошти від 28.08.2007 N 2, для участі у торгах на закупівлю вугілля кам'яного марки ДГР було подано тендерні пропозиції від учасників: Єнакієвське дочірнє підприємство ВАТ "Облпаливо" (м. Єнакієве, Донецька обл.), Приватного підприємства "Вугіллясервіс" (м. Донецьк), Приватного підприємства "Транс-Дон" (м. Донецьк) та Фізичної особи - підприємця Галицької Світлани Лаврентіївни (Скаржник).
Переможцем зазначених вище торгів (тендеру) Замовник визначив Єнакієвське дочірнє підприємство ВАТ "Облпаливо", тендерна пропозиція якого за методикою оцінки тендерних пропозицій викладених у р. 21 та дод. N 4 тендерної документації визнана найкращою.
У додатку 4 тендерної документації Замовником було встановлено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: ціна, строк поставки та умови розрахунків. Кількість балів кожної тендерної пропозиції визначається сумарно.
Відповідно до частини 7 статті 26 Замовник визначає переможця торгів із числа учасників, тендерні пропозиції яких не було відхилено, на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації.
Скаржник скаржиться на те, що тендерна документація надана Замовником, містить ряд порушень.
З огляду на те, що Скаржник приймав участь у зазначених вище торгах, та те, що ним (Скаржником) тендерна пропозиція була подана своєчасно та відповідала умовам тендерної документації, а також була допущена до оцінки, то твердження Скаржника є необґрунтованими.
Відповідно до частини 1 статті
22 Закону та п. 3.1 тендерної документації учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації. Замовник протягом трьох робочих днів повинен дати відповідь на запит учасника. Частиною 2 статті
22 Закону встановлено порядок внесення змін до тендерної документації.
Скаржник не скористався своїм правом та погодився з запропонованими Замовником умовами тендерної документації.
................Перейти до повного тексту