- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Бучанська міськрада Київської області.
Адреса: 08292, Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 12.
2. Відповідальний за проведення торгів: Фальковський Віктор Антонович, тел. (04497) 29-6-90.
3. Предмет закупівлі: роботи з реконструкції загальноосвітньої школи N 4 (1 черга - утеплення фасадів, заміна вікон).
4. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни.
5. Очікувана вартість закупівлі - 1500,00 тис.грн.
6. Джерело фінансування закупівель: Кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 19.03.2007 р.
Для розгляду на дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис на 2007 рік - 2 арк.
2. Річний план державних закупівель на 2007 рік - 1 арк.
3. Зміни до річного плану на 2007 рік від 09.03.2007 - 1 арк.
4. Рішення про створення тендерного комітету щодо організації та здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти - 1 арк.
5. Протокол засідання тендерного комітету Бучанської міської ради щодо організації проведення процедури закупівлі від 09.03.2007 р. N 20/1 - 1 арк.
6. Свідоцтва про підвищення кваліфікації N 002125, N 002126 - 2 арк.
7. Форма оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.
8. Тендерна документація на закупівлю робіт з реконструкції загальноосвітньої школи N 4 (1 черга - утеплення фасадів, заміна вікон) без дати затвердження - 25 арк.
9. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.04.2007 р. б/н - 3 арк.
10. Витяг з Тематичного каталогу учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "Київбудсервіс" - 1 арк.
11. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 11.04.2007 - 2 арк.
12. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції та про результати проведення торгів - 3 арк.
13. Оголошення про результати проведення торгів зі зменшенням ціни - 1 арк.
14. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів зі зменшенням ціни від 28.05.2007 N 15 - 2 арк.
15. Повідомлення про присвоєння кодів від 28.05.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі Інтернет - 1 арк.
16. Договір від 18.04.2007 б/н - 3 арк.
17. Платіжне доручення від 03.04.2007 N 32 за тендерну документацію ТОВ "Будівельна компанія "Забудова комплекс" - 1 арк.
Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Бучанською міськрадою Київської області з придбання робіт з реконструкції загальноосвітньої школи N 4 (1 черга - утеплення фасадів, заміна вікон)".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Виконавчого комітету Бучанської міської ради (далі - Замовник) від 18.01.2007 р. N 43, на час проведення процедури закупівлі, що досліджується, до складу тендерного комітету Замовника входило 5 осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Фальковський В.А. |
N 43 від 18.01.2007 р. |
Голова тендерного комітету |
N 002125 від 08.01.2007 р. |
2. |
Карпенко К.О. |
N 43 від 18.01.2007 р. |
Заступник голови тендерного комітету |
N 002126 від 08.01.2007 р. |
3. |
Дзусенко Н.М. |
N 43 від 18.01.2007 р. |
Секретар тендерного комітету |
|
4. |
Нечипоренко Р.В. |
N 43 від 18.01.2007 р. |
Член тендерного комітету |
|
5. |
Перехрест А.В. |
N 43 від 18.01.2007 р. |
Член тендерного комітету |
|
Положення про тендерний комітет Бучанської міської ради щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, що надано на дослідження, не затверджено належним чином, а саме не зазначено номер рішення (наказу або іншого розпорядчого документа) та підпису особи, що його затверджує.
2. Фінансування закупівлі.
Кошторис на 2007 рік затверджений міським головою А.П.Федорук без зазначення дати затвердження. Кошторисом передбачено видатки за кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 2143
"Реконструкція інших об'єктів" у розмірі 3400,00 тис. гривень.
Відповідно до інформації, зазначеній у звіті від 28.05.2007 N 15 про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції загальноосвітньої школи N 4 (1 черга - утеплення фасадів, заміна вікон) становила 1500,00 тис. гривень.
Наданий Замовником річний план закупівель, робіт і послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20.06.2006
N 218-р, не відповідає вимогам зазначеного розпорядження. Зокрема, форма річного звіту не містить інформації щодо кодів
економічної класифікації видатків, відповідального підрозділу якого планується залучити до підготовки тендерної документації та терміну дії договору.
В порушення вимог ч. 1 ст.
4-1 Закону, Замовником не оприлюднено річний план державних закупівель в інформаційній системи у мережі Інтернет (документального підтвердження Замовником на дослідження не надано).
3. Вибір процедури закупівлі.
Протоколу засідання тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі послуг з поточного ремонту на дослідження надано не було.
Однак тендерним комітетом Замовника процедуру відкритих торгів із зменшенням ціни обрано відповідно до вимог ст. ст.
13,
14 Закону.
4. Визначення предмету закупівлі.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Бучанською міськрадою Київської області (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 19.03.2007 N 12(83) за N 12000407;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 19.03.2007 N 12(49), оголошення N 3170349;
Також оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом FPR/M755.
Очікувана вартість закупівлі - 1500,00 тис. гривень.
Отже, Замовником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 4-1 та ч. 1 та ч. 3 ст.
8 Закону опубліковано та оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація із закупівлі робіт з реконструкції загальноосвітньої школи N 4 (1 черга - утеплення фасадів, заміна вікон) затверджена головою тендерного комітету.
Вимогами тендерної документації передбачено супроводження тендерної пропозиції документом, що підтверджує внесення тендерного забезпечення у розмірі 10 тис.грн. та плати за тендерну документацію у сумі 4500 грн. і відхилення її у разі невиконання зазначених вимог (п. 12.3 тендерної документації).
Пунктом 6 тендерної документації передбачено надання учасниками торгів комерційної та технічної частин, що включають цінову інформацію, перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам.
Методика оцінки тендерних пропозицій визначається за наступними критеріями: ціною - 70 балів, строком виконання - 10 балів, умовами розрахунків - 20 балів.
Очікувана вартість робіт - 1500,00 тис.грн. Термін виконання робіт - квітень - серпень 2007 р.
- в порушення вимог ч. 6 ст.
21 Закону, тендерна документація затверджена не належним чином, а саме: відсутні дата та номер протокольного рішення тендерного комітету, щодо її затвердження;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону, в жодному пункті тендерної документації не зазначено обов'язкової інформації щодо зазначення прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
18 Закону, у додатку 2 до тендерної документації не передбачено обов'язкового надання учасниками інформації щодо включення їх в Тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ст.
26-1 Закону, у п. 23 тендерної документації зазначено не всі органи, яким надається інформація щодо розгляду, оцінки тендерних пропозицій до укладення договору;
- в порушення вимог ч. 1 ст.
15 Закону, у додатку 2 п. 6 тендерної документації значиться, що від учасника вимагається подання "інших документів": довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: реквізити (адреса - юридична та фактична, телефон, факс, телефон для контактів), керівництво (посада, ім'я, по-батькові, телефон для контактів), форма власності та юридичний статус; копія свідоцтва про державну реєстрацію; копія довідки ЄДРПОУ.
Надання учасниками підтвердженої документально інформації про відповідність вимогам іншим, ніж кваліфікаційні, не передбачено чинним законодавством України;
- в порушення вимог ч. 7 ст.
26 Закону, у додатку 4 до тендерної документації до критеріїв оцінки не включено рейтинг учасника у реєстрі учасників процедур закупівлі відповідно до статті 16-1 Закону;
- порушення вимог ч. 2 ст.
34 Закону, в додатку "Основні умови договору" до тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено такої істотної умови договору, як можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.
................Перейти до повного тексту