1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
25.09.2007 N 02/644рш
Про розгляд скарги
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Селком" (Скаржник) (м. Київ) від 10.07.2007 N 505/2 на дії Державної адміністрації залізничного транспорту України (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти акумуляторної батареї (гелеві) Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю фірми "Селком" містить наступну вимогу:
"Здійснити розгляд скарги".
За результатами розгляду скарги та наданих Замовником матеріалів було встановлено наступне.
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 26(97) від 25.06.2007 було опубліковано оголошення N 26087507 про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю акумуляторної батареї (40 комплектів (1 лот)).
Скаржник стверджує, що на адресу Замовника рекомендованим листом та факсом був направлений запит стосовно роз'яснення тендерної документації та з проханням внести зміни та подовжити термін подання тендерних пропозицій. Скаржник скаржиться, що звернення у встановлений Законом термін не розглянуто та відповідь Замовника відсутня.
Замовник в свою чергу, у листі з поясненнями від 11.09.2007 N ЦЗІ-6/872 зазначає, що запит Скаржника стосовно надання роз'яснень щодо тендерної документації зі змінами на закупівлю акумуляторних батарей від 03.07.2007 N 484-1 надійшов до Замовника 06.07.2007, тобто за чотири календарні дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій, а до тендерного комітету Замовника 09.07.2007, про що свідчить вхідна реєстрація на документі.
Згідно з ч. 1 ст. 22 Закону учасник має право не пізніше ніж за сім календарних днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації.
Скаржник також скаржиться на те, що технічна специфікація містить конкретний тип предмета закупівлі без позначення "або еквівалент".
Частиною 3 статті 21 Закону встановлено, що технічна специфікація не повинна містити посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі коли таке посилання є необхідним, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені замовником в тендерній документації в розділі "Технічні вимоги" (специфікація).

................
Перейти до повного тексту