1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
04.10.2007 N 02/681рш
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги ТОВ "АРД Телеком" (далі - Скаржник 1) (м. Київ) від 22.08.2007 року N 156 та скарги ТОВ "Ромстат Комунікейшенз інтегрейтед" (далі - Скаржник 2) (м. Київ) від 03.08.2007 N 03/08/07 на дії Концерну радіомовлення, радіозв'язку та телебачення (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти послуг з освоєння нової технології за стандартом DVB-T з формуванням пакетів ТВ-програм відповідно до стандарту H.264 I MPEG-4 AVC шляхом створення сегментів одночастотної мережі наземного цифрового мовлення у Київській та Житомирській областях та введення їх в експлуатацію, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга ТОВ "АРД Телеком" та скарга ТОВ "Ромстат Комунікейшенз Інтегрейтед" має вимогу відмінити торги.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів, було встановлено наступне.
Скаржники скаржаться, що Замовник повинен був відхилити тендерні пропозиції учасників, які не відповідали вимогам тендерної документації. Вони вважають, що учасник-переможець (ТОВ НВП "Квант-Ефір") не надав тендерного забезпечення у формі оригіналу банківської гарантії або поруки інформаційної системи чи уповноваженої нею юридичної особи. Скаржник 2 також скаржиться, що учасник ТОВ "АРД Телеком" не надав документ "Основні умови Договору", у ТОВ "Техно Серв Україна" був відсутній оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету.
Крім того, Скаржники вважають, що замовник невірно використовував у Протоколі позначки "-" і "+" так як це призводить до можливості виправлення даних на користь окремих учасників.
Також Скаржник 2 скаржиться, що в технічних вимогах є певні неточності і протиріччя, що призвели, на його думку, до порушення принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях державних закупівель.
Тому Скаржники вважають, що Замовник повинен був відмінити торги або визнати їх такими, що не відбулися з причини, що до оцінки було допущено менше трьох учасників, так як інших потрібно було відхилити з причини невідповідності вимогам тендерної документації.

................
Перейти до повного тексту