1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Л И С Т
27.03.2007 N 3.4-04/861-3780
Щодо проведення розрахунків за виконані роботи
У зв'язку з виникненням проблемних питань, що виникають при казначейському обслуговуванні, Державне казначейство України повідомляє наступне.
Порядок оплати рахунків за виконані роботи та надані послуги розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів врегульовано чинними нормативними документами.
Діючими нормативними актами передбачено два варіанта оплати рахунків при виконанні бюджетних програм та наданні послуг розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів:
- надання асигнувань підвідомчим установам (розпорядникам або одержувачам) по мережі розпорядника бюджетних коштів;
- оплата рахунків за надані послуги розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів.
Так, відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого наказом Державного казначейства України від 25.05.04 р. N 89, до початку бюджетного року головні розпорядники бюджетних коштів визначають мережу розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів за територіями, чітко визначившись зі статусом кожної установи, яка обслуговується в органі Державного казначейства (пункт 2.1).
Одержувачі бюджетних коштів - це підприємства і госпрозрахункові організації, громадські та інші організації, що не мають статусу бюджетної установи, які одержують безпосередньо через розпорядників кошти з бюджету як фінансову підтримку або уповноважені органами державної влади на виконання державних цільових програм та надання послуг (п. 8 Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабміну від 28.02.02 р. N 228), тобто госпрозрахункові організації виконують бюджетні програми за рахунок бюджетних коштів.
При цьому, при виконанні бюджетної програми, госпрозрахунковими організаціями до органів Державного казначейства обов'язково подається план використання бюджетних коштів (документ аналогічний кошторису бюджетних установ, але без зазначення цифрових кодів, який складається на один бюджетний період). План використання є основним плановим документом, який подається до органів Державного казначейства.
До плану використання включаються всі витрати, які пов'язані з виконанням покладених завдань (наприклад, напроти рядку "Заробітна плата" - зарплата працівникам, напроти рядку "Послуги зв'язку" - оплата послуг зв'язку тощо).
Крім того, для здійснення кожного конкретного заходу не пізніше ніж за місяць складається окремий кошторис на підставі календарних планів (абзац 2 п. 36). Окремий кошторис - це детальний кошторис, який включає всі витрати на кожний захід (зазначається КЕКВ, сума витрат та напрями використання коштів). Також подається наказ на проведення заходу.
Щодо плану заходів, який затверджується розпорядником повідомляємо наступне. План заходів - це документ, який визначає план дій одержувача на бюджетний період. Цей документ не є обов'язковим для подання до органів Державного казначейства.
Розрахунки за надані послуги одержувачам бюджетних коштів проводяться шляхом здійснення платежів з їх рахунків на підставі платіжних доручень та підтвердних документів.
У разі, якщо підприємство (установа, організація) є переможцем процедури закупівель та відповідно до укладених договорів виконало для бюджетної установи (організації) відповідні роботи (надало послуги, поставило товари), то органи Державного казначейства здійснюють розрахунково-касове обслуговування розпорядників (одержувачів) шляхом проведення платежів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників, відкритих в органах Державного казначейства відповідно до кошторисів, планів використання бюджетних коштів, планів асигнувань загального фонду державного бюджету, планів спеціального фонду державного бюджету.

................
Перейти до повного тексту