- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд скарги
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Відкритого акціонерного товариства "Білицька меблева фабрика" (Скаржник) (смт Коцюбинське, Київська обл.) від 11.07.2007 N 669 на дії Національного аграрного університету (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти меблів (22 найменування) Комісія
В С Т А Н О В И Л А:
Скарга Відкритого акціонерного товариства "Білицька меблева фабрика" містить наступні вимоги:
1. "З метою забезпечення прозорості проведення торгів та їх відповідності діючому законодавству зобов'язати Національний аграрний університет усунути порушення відповідно до чинного законодавства та привести тендерну документацію у відповідність із діючим законодавством України (про що сповістити учасників).
2. Скасувати рішення Національного аграрного університету щодо визначення переможця торгів на закупівлю меблів.
3. Зобов'язати Національний аграрний університет призначити нову дату проведення торгів на закупівлю меблів, про що повідомити кожного з учасників.
4. Зобов'язати Національний аграрний університет провести торги на закупівлю меблів відповідно до вимог чинного законодавства".
За результатами розгляду скарги та наданих Замовником матеріалів було встановлено наступне.
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 19(90) від 07.05.2007 р. було опубліковано оголошення N 19019507 та у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що опубліковує інформацію виключно з питань державних закупівель, опубліковано оголошення N 3913856 від 07.05.2007 N 19(56) про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю меблів в кількості 22 найменування.
В оголошенні про заплановану закупівлю зазначено, що розмір тендерного забезпечення визначено в тендерній документації. На думку Скаржника, Замовник опублікував зазначене оголошення, порушивши законодавство про державні закупівлі щодо вільного доступу, відкритості та доступності інформації.
Згідно з розпорядженням Антимонопольного комітету України "Про затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкцій щодо їх заповнення" від 20.06.2006
N 217-р розмір тендерного забезпечення визначається відповідно до частин першої та другої статті
23 Закону у гривнях (цифрами та словами), виходячи з очікуваної вартості закупівлі.
Як передбачено частиною 1 статті
23 Закону, Замовник зобов'язаний зазначити у тендерній документації вимоги щодо надання тендерного забезпечення, його розмірів, а також випадки, коли тендерне забезпечення не повертається учаснику. Частиною 2 статті 23 Закону передбачено, що учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно вносить тендерне забезпечення, розмір якого становить один відсоток очікуваної вартості у разі проведення торгів на закупівлю робіт та п'ять відсотків у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Замовником було внесено зміни до тендерної документації: надати більш детальні технічні вимоги до пункту 1 (ліжка двоярусні) та додаткових умов технічних вимог тендерної документації. Скаржник скаржиться, що Замовник, після внесення зазначених змін до тендерної документації не продовжив строк подання та розкриття тендерних пропозицій.
Згідно з протоколом засідання тендерного комітету Національного аграрного університету щодо внесення змін до тендерної документації від 26.05.2007 N 19/03 було ухвалено рішення про внесення змін до тендерної документації.
У частині 4 статті
22 Закону зазначено, що у разі несвоєчасного подання Замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації, її змін або якщо внесені до тендерної документації зміни є суттєвими, Замовник повинен продовжити строк подання тендерних пропозицій. Рішення про продовження строку подання тендерних пропозицій приймається замовником з урахуванням того, що такий строк повинен бути достатнім для врахування учасниками зазначених змін, доповнень або роз'яснень та своєчасного подання тендерних пропозицій, але не меншим ніж три робочих дні.
................Перейти до повного тексту