1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
28.08.2007 N 02/504рш
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), розглянувши скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "С.Е.М.А.Р.Г.Л" (Скаржник) (м. Одеса) від 19.06.2007 N 19-06/07 на дії Міністерства оборони України (Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти послуги з харчування і забезпечення продуктами харчування особистого складу військових частин та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польгових умовах та годування тварин, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "С.Е.М.А.Р.Г.Л" має наступні вимоги:
Зупинити процедуру закупівлі;
Відмінити торги та зобов'язати Замовника провести нову процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства.
За результатами розгляду скарги було встановлено наступне.
Скаржник скаржиться на неправомірність складання Замовником тендерної документації, а саме: у пункті 9.2 Замовник вказав те, що:
- тендерна пропозиція повинна запевнити Замовника в тому, що учасник має дозвіл або ліцензію на провадження діяльності у сфері громадського харчування. Зазначена вимога є безпідставною та суперечить вимогам законодавства, оскільки зазначений вид діяльності ліцензуванню не підлягає і жоден з учасників таку норму виконати не може;
- учасник має обладнання і працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у громадському харчуванні. Зазначена вимога вказує на непослідовність дій Замовника торгів, знову ж таки вводить в оману і є дискримінаційною.
Скаржник оскаржує також пункт 19.1 тендерної документації, що суперечить частині другій статті 9 Закону. Згідно цього пункту Замовник передбачив можливість запрошення учасника для пояснень своєї тендерної пропозиції (виглядає так, що лише на переговори в усній формі), хоча вищезазначеною статтею Закону встановлено, що у випадку обміну сторонами інформацією в інших формах, ніж письмова, зміст такої інформації повинен бути письмово підтверджений ними.
Скаржник стверджує, що згідно з додатком 4 "Остаточна тендерна пропозиція" до тендерної документації учасники торгів повинні зазначати вартість послуг з харчування однієї людини на добу за відповідними нормами харчування без ПДА та з ПДВ. Враховуючи те, що предметом закупівлі є послуги з харчування не лише особового складу, а й тварин, то наведена форма не узгоджується із положеннями самої тендерної документації та вимогами Змовника (не передбачає зазначення вартості годування тварин).

................
Перейти до повного тексту