- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про розгляд скарги
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Підприємства громадської організації інвалідів "Проміньбуд" (Скаржник) (м. Київ) від 13.07.2007 N 118-ск на дії Управління житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради Київської області (Замовник) (м. Біла Церква, Київська область) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти щодо реконструкції вулиць та проїжджих частин місцевого значення м. Біла Церква згідно з наданим переліком та техніко-економічним обґрунтуванням Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Підприємства громадської організації інвалідів "Проміньбуд" містить наступну вимогу.
Для з'ясування обставин, викладених у скарзі, 16.08.2007 на засіданні Комісії було прийнято рішення про призупинення процедури закупівлі та надання документів та іншої необхідної інформації.
Станом на 11.09.2007 від Замовника будь-яких пояснень стосовно питань, порушених скаржником, та копій документів не надійшло.
За результатами розгляду скарги було встановлено наступне.
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 23(94) від 04.06.2007 було опубліковано оголошення N 23014207 про проведення відкритих торгів зі зменшенням ціни на закупівлю щодо реконструкції вулиць та проїжджих частин місцевого значення м. Біла Церква згідно з наданим переліком та техніко-економічним обґрунтуванням.
У процедурі торгів щодо реконструкції вулиць та проїжджих частин місцевого значення м. Біла Церква згідно з наданим переліком та техніко-економічним обґрунтуванням приймало участь 4 (чотири) учасники.
Скаржник, який приймав участь у торгах, скаржиться на те, що на самій процедурі розкриття тендерних пропозицій, що відбулася 19.06.2007 р., Замовником зокрема був порушений порядок зменшення ціни, передбачений
Законом для процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни, а саме: тендерним комітетом Замовника були допущені особи (представники учасників торгів), що не мали відповідних повноважень.
Згідно оголошення про проведення зазначених відкритих торгів зі зменшенням ціни, вул. Шолом-Алейхема, 31 та м. Київ, вул. Панфіловцев, 1.
Проте Скаржник зазначає, що тендерна документація, яка отримана учасниками торгів на Панфіловцев, 1, є недостовірною і не може прийматись до уваги учасниками торгів для підготовки ними тендерних пропозицій.
Скаржник стверджує, що станом на 13.07.2007 рішення Замовника щодо результатів проведення торгів не було прийняте, тобто Замовником порушено строки щодо оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця.
Слід зазначити, що розкриття тендерних пропозицій відбулося 19.06.2007.
Згідно з частиною 7 статті
26 Закону загальний строк здійснення оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця торгів не повинен перевищувати 15 робочих днів після дня розкриття тендерних пропозицій.
В пункті 12.1 тендерної документації Замовником вимагається до банківської гарантії обов'язкове надання копії ліцензії НБУ. Така вимога Замовника, на думку Скаржника, не відповідає чинному законодавству
Слід зазначити, що Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим постановою Національного банку України від 15.12.2004
N 639, не передбачено надання бенефіціару будь-яких інших документів, окрім належним чином оформленої банківської гарантії.
Скаржник до Комісії листом від 24.07.2007 N 118/1-ск направив також додаток N 1 до скарги від 13.07.2007 N 118-ск на рішення та дії тендерного комітету Замовника.
У зазначеному вище листі Скаржник зазначає, що з порушенням встановлених
Законом строків 24.07.2007 він отримав від тендерного комітету Замовника повідомлення про результати проведення торгів, де зазначалося про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
................Перейти до повного тексту