1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
16.08.2007 N 02/478рш
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), розглянувши скаргу ФОП Гуць Олександра Петровича (Скаржник) (Черкаська обл.) від 19.07.2007 N 140 на дії Відділу освіти Савранської райдержадміністрації Одеської області (Замовник) (м. Саврань) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти вугілля, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга ФОП Гуць Олександра Петровича має наступну вимогу:
1. Відмінити процедуру закупівлі.
У своїй скарзі Скаржник стверджує, що отримавши документ для оплати тендерної документації, ним було надіслано Замовнику лист N 138 від 03.07.2007 р., факт відправлення якого підтверджується поштовим реєстром рекомендованих листів ПП "Гуць О.П.", завіреним у встановленому порядку підприємством зв'язку, та фіскальним чеком N 37761 від 05.07.2007 року. Документ для оплати тендерної документації Скаржником не було отримано. Скаржник вважає, що це є прямим порушенням частини 1 статті 20 Закону, якою встановлено триденний строк для подання такого документа. Дане порушення є дискримінацією ПП "Гуць О.П." як потенційного учасника торгів, оскільки не дало можливості належним чином підготуватися до участі у тендері.

................
Перейти до повного тексту