- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрімунопрепарат" (далі - Скаржник) (м. Київ) від 31.05.2007 року N 3105/1 на дії Центральної районної поліклініки Дарницького району м. Києва (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти устаткування медичного, хірургічного та ортопедичного, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Укрімунопрепарат" містить наступні вимоги:
Скасувати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника по лоту N 1 як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації;
Зобов'язати Замовника акцептувати тендерну пропозицію Скаржника по лоту N 1 та укласти з ним договір про закупівлю по лоту N 1.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів, було встановлено наступне.
Скаржник скаржиться на:
неправомірне відхилення його тендерної пропозиції, що має найнижчу ціну;
неправомірне вимагання Замовником надання роз'яснень по лоту N 1, оригінальної технічної специфікації виробника з перекладом на українську мову та інструкції користувача.
Відповідно до листа-пояснення Замовника від 18.07.2007р. N 587 в процесі порівняння тендерних пропозицій, які були отримані тендерним комітетом Замовника по відкритих торгах зі зменшенням ціни, у відповідності до п. 4 ст.
26 Закону було надіслано поштою листи з повідомленням про отримання N 393 - 396 від 17.05.2007 р. всім учасникам, які подали свої пропозиції по лоту N 1 з проханням надати роз'яснення до 22 травня 2007 року. Сутність роз'яснень у вищезазначених листах полягала у наданні інформації у вигляді оригінальної технічної специфікації від виробника з перекладом на українську мову та інструкцію або керівництво користувача з метою об'єктивної оцінки та порівняння.
................Перейти до повного тексту