1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
06.06.2007 N в-29/06
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження дотримання процедур державних закупівель, проведених в 2006 р. Житомирською міською радою.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Житомирська міська рада.
Адреса: 10025, м. Житомир, майдан Рад, 4-2.
2. Головний розпорядник: не вказано.
3. Відповідальний за проведення торгів: заступник міського голови - Іванов В.Л.
4. Предмет закупівлі: Тролейбусні пасажирські машини.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 17.04.2006 р., закінчення - 04.09.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Лист від 29.03.2006 р. N 07-245 КП "Житомирського тролейбусного управління" про сприяння у оголошення та проведенні тендеру - 2 арк.;
2. Сертифікат про розміщення повної інформації щодо державних закупівель товарів, робіт і послуг в інформаційній системі в мережі Інтернет від 04.09.2006 р. - 2 арк.;
3. Сертифікат про розміщення річного плану державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет від 10.04.2006 р. - 1 арк.;
4. Оголошення про запланові закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 17.04.2006 р. N 16 - 1 арк.;
5. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 04.09.2006 р. N 36 - 1 арк.;
6. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 04.09.2006 р. N 21 - 1 арк.;
7. Заявка на проведення тендеру за кошти міського бюджету від 03.04.2006 р. - 1 арк.;
8. Протокол засідання технічної ради "Житомирське трамвайно-тролейбусне управління" від 09.06.2006 р. - 1 арк.;
9. Тендерна документація на закупівлю тролейбусів від 17.04.2006 р. б-н - 9 арк.;
10. Реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.05.2006 р. N 1 - 1 арк.;
11. Лист про проведення експертної оцінки від 30.05.2006 р. N 16-2964 - 1 арк.;
12. Перелік відхилених тендерних пропозицій б-н та дати - 1 арк.;
13. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2006 р. N 1 - 1 арк.;
14. Протокол оцінки та вибору переможця торгів б-н та дати - 1 арк.;
15. Протокол засідання тендерного комітету від 30.05.2006 р. - 1 арк.;
16. Протокол засідання тендерного комітету від 18.07.2006 р. N 15 - 2 арк.;
17. Повідомлення про результати проведення торгів від 19.07.2006 р. 3AT "Літан" - 1 арк.;
18. Повідомлення про результати проведення торгів від 19.07.2006 р. ЗАТ "Львівський автомобільний завод" - 1 арк.;
19. Повідомлення про результати проведення торгів від 19.07.2006 р. ТОВ "Українські комерційні автомобілі" - 1 арк.;
20. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 19.07.2006 р. ТОВ "Дуотранс" - 1 арк.;
21. Тендерна пропозиція ЗАТ "Літан" б-н та дати - 1 арк.;
22. Тендерна пропозиція ТОВ "Українські комерційні автомобілі" б-н та дати - 3 арк.;
23. Тендерна пропозиція ЗАТ "Львівський автомобільний завод" б-н та дати - 2 арк.;
24. Тендерна пропозиція ТОВ "Дуотранс" б/н та дати - 1 арк.;
25. Договір поруки від 27.07.2006 р. N ЖМР-С-Д - 3 арк.;
26. Договір на закупівлю тролейбусів від 27.07.2006 р. N 77 - 3 арк.;
27. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 18.07.2006 р. N 1 - 2 арк.;
28. Лист від 25.09.2006 р. N 33/20-сск-15 р/с контрольної комісії з питань державних закупівель про розгляд скарги ЗАТ "Авто торгова група Спецтехніка" - 3 арк.;
29. План використання бюджетних коштів на 2006 р. - 4 арк.;
30. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи на 2006 р. (ф. N 2м) - 13 арк.;
31. Звіт про заборгованість бюджетних установ (ф. 7м) за 2006 р. - 12 арк.;
32. Баланс (ф. 1) станом на 1 серпня 2006 р. - 17 арк.;
33. Платіжне доручення від 29.09.2006 р. N 1, від 25.12.2006 р. N 14 - 1 арк.;
34. Видаткові накладні від 29.09.2006 р. N 5, 6, від 09.2006 р. N 46328144, N 46328143, від КА-00090, від 06.12.2006 р. N КА-00091 - 2 арк.
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі тролейбусів Житомирською міською радою".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
На порушення вимог ч. 2 ст. 12 Закону рішення у вигляді розпорядчого акта про склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет Замовника відсутнє.
Також, в порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель у 19-ти членів тендерного комітету відсутні.
2. Фінансування закупівель.
Кошторис на 2006 р. Житомирською міською радою на дослідження надано не було.
Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про виконання загального фонду кошторису установи станом на 01.01.2007 р. (ф. N 2м), надійшло коштів по коду 2410 "Капітальні трансферти підприємствам" в загальній сумі 2 316 000 грн., та фактичні видатки склали 2 316 000 грн.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 18.07.2006 р. N 1, очікувана вартість закупівлі тролейбусів становила 1 480 000 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
На порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону рішення у вигляді розпорядчого акта щодо організації проведення та вибору процедури закупівлі відсутнє.
На дослідження річного плану закупівель на 2006 р. надано не було.
На порушення вимог ч. 2 ст. 22 та ч. 1 ст. 4-1 Закону річний план закупівель на 2006 р. не оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет.
4. Визначення предмета закупівлі.
Замовником предмет закупівлі визначено як "Тролейбусні пасажирські машини", що відповідає вимогам ст. 1 Закону.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про запланову закупівлю "тролейбусних пасажирських машин" було розміщено Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 17.04.2006 р. N 16 (35) за N 1623406 та оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет від 07.04.2006 р. за кодом KOB/L - 333.
Всупереч вимогам ч. 1 ст. 8 Закону Замовником не було розміщено оголошення про запланову закупівлю тролейбусів в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель.
6. Тендерна документація.
Відповідно до тендерної документації, Замовник проводить торги по предмету закупівлі тролейбуси в кількості 20 одиниць.
У п. 6.1 тендерної документації було передбачено, що пропозиції, які подаються учасниками, повинні складатися з комерційної та технічної частин.
Комерційна частина повинна включати цінову інформацію та підтвердження учасника кваліфікаційним вимогам, передбаченими додатком 2 до тендерної документації, - право здійснення підприємницької діяльності у відповідності до свого Статуту, відсутність заборгованості за податками та зборами, копію довідки Агентства з питань банкрутства, інформацію про загальні відомості підприємства, копія свідоцтва про державну реєстрацію, копія довідки ЄДРПОУ. Технічна частина повинна включати повну інформацію про характеристику товару, інформацію про країну походження об'єкта торгів, назву виробника та назву предмета закупівлі, а також детальний опис предмета закупівлі.
Тендерне забезпечення відповідно до вимог тендерної документації становить 5 000 000 у формі оригіналу банківської гарантії.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться на основі критерію - ціни згідно з методом рангування.
Тендерна документація затверджена від 17.04.2006 р. головою тендерного комітету - Крюковим В.Ю.
На порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону Замовником у розділі 3 тендерної документації не було визначено прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб або інших працівників Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками.
Також, в порушення вимог ч. 2 ст. 21 Закону технічна специфікація у тендерній документації не містить об'єктивних якісних характеристик до предмета закупівлі.
Всупереч вимогам ч. 3 ст. 21 Закону технічна специфікація до тендерної документації містить посилання на тип предмета закупівлі, без зазначення виразу "або еквівалент".
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до Реєстру отриманих тендерних пропозицій від 30.05.2006 р. N 1 Замовником було отримано тендерні пропозиції учасників торгів, а саме: ТОВ "Дуотранс", ТОВ "Українські комерційні автомобілі", ЗАТ "Львівський автомобільний завод", ЗАТ "Літан" без порушення встановленого терміну (встановлений термін - 30.05.2006 р.).
Згідно з Протоколом розкриття тендерних пропозицій від 30.05.2006 р. N 1 тендерні пропозиції учасників торгів надійшли з відповідними ціновими пропозиціями:
- ТОВ "Дуотранс" на суму 579 000 грн. за 1 од. - моделі ЗиУ-682Г-016(018);
- ТОВ "Українські комерційні автомобілі" на - 599 000 грн. за 1 од. - моделі ЛАЗ 52522 та 859 000 грн. за 1 од. - моделі ЛАЗ Е-183;
- ЗАТ "Львівський автомобільний завод" на - 599 000 грн. за 1 од. - моделі ЛАЗ 52522 та 859 000 грн. за 1 од. - моделі ЛАЗ Е-183;
- ЗАТ "Літан" на - 670 200 грн. за 1 од. моделі ЮМЗ Т2.
Замовником на дослідження було надано частково тендерні пропозиції учасників у формі цінової інформації по предмету закупівлі, що унеможливлює дослідити відповідність учасників торгів технічним та кваліфікаційним вимогам, визначеним у тендерній документації.
Отже, всупереч вимогам ч. 6, 7 ст. 17-3 Закону Замовником на дослідження надано документи та матеріали для підготовки відповідних висновків не в повному обсязі.
Протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет від 30.05.2006 р. за кодом ОМІ/К пр-1542/ІВО.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
Відповідно до Протоколу оцінки тендерних пропозицій б/н, б/д було допущено до подальшої оцінки учасників торгів ТОВ "Дуотранс", ТОВ "Українські комерційні автомобілі", ЗАТ "Літан" як такі, що відповідають встановленим кваліфікаційним та технічним вимогам. При цьому, тендерну пропозицію учасника ЗАТ "Львівський автомобільний завод" було відхилено, так як тендерна пропозиція цього учасника була надана із відсутністю довідки про заборгованість за податками та зборами, діючої на момент проведення торгів.
За результатами оцінки переможцем торгів було визначено ТОВ "Дуотранс" за найменшою ціновою пропозицією.
9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.
Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції надіслано Замовником учаснику-переможцю ТОВ "Дуотранс" від 19.07.2006 р.
Повідомлення про результати відкритих торгів було надіслано Замовником іншим учасникам торгів ТОВ "Українські комерційні автомобілі", ЗАТ "Літан", ЗАТ "Львівський автомобільний завод" від 19.07.2006 р.

................
Перейти до повного тексту