1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО
СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ
ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2007 N 416
Про затвердження Порядків роботи з повідомленнями, що надходять за "телефоном довіри", та проведення службових розслідувань
На виконання Плану заходів виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, спрямованих на запобігання корупційним і злочинним проявам, на 2007 рік, затверджених наказом виконавчої дирекції Фонду від 16.04.2007 року N 247, та наказу виконавчої дирекції Фонду від 24.05.2007 року N 348,
НАКАЗУЮ:
1. Встановити у виконавчій дирекції Фонду наступний номер "телефону довіри" - 8-800-501-38-30.
2. Затвердити:
2.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за "телефоном довіри" для прийому дзвінків від громадян щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів (далі - Порядок) (додаток 1).
2.2. Порядок проведення службових розслідувань у виконавчій дирекції Фонду та її робочих органах (додаток 2).
2.3. Форму Журналу прийому повідомлень від громадян щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, які надійшли за "телефоном довіри" (додаток 3).
2.4. Список посадових осіб виконавчої дирекції Фонду, які мають доступ до інформації отриманої за "телефоном довіри" та до окремо відведеної кімнати в адміністративному приміщенні виконавчої дирекції Фонду, де зберігається відповідна інформація (додаток 4).
3. Призначити посадовою особою у виконавчій дирекції Фонду, відповідальною за роботу щодо прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, що надійшли за "телефоном довіри", начальника управління справами Гайдая О.І.
4. Начальнику управління інформаційного забезпечення виконавчої дирекції Фонду Слівкину П.І. забезпечити технічне супроводження роботи "телефону довіри", з фіксуванням, записом та захистом від несанкціонованого втручання до відповідних телефонних повідомлень.
5. Першому заступнику директора, заступникам директора виконавчої дирекції Фонду, начальникам структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду, керівникам робочих органів виконавчої дирекції Фонду забезпечити неухильне виконання вимог Порядків, зазначених у пунктах 2.1 та 2.2 цього наказу.
6. Керівникам самостійних структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду ознайомити всіх працівників відповідних структурних підрозділів з цим наказом під особистий розпис.
7. Начальникам управлінь виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та начальникам відділень виконавчої дирекції Фонду в районах та містах обласного значення ознайомити всіх працівників відповідних робочих органів з цим наказом під особистий розпис.
8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор Ю.Мельников
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ виконавчої дирекції
Фонду соціального
страхування від нещасних
випадків на виробництві
та професійних захворювань
України
14.06.2007 N 416
ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями, які надходять на "телефон довіри" для прийому дзвінків від громадян щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України "Про боротьбу з корупцією", "Про звернення громадян", Указу Президента України від 13.08.2002 року N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення".
1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд) та її робочих органів при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних і юридичних осіб (далі - заявник) за "телефоном довіри", при оперативному реагуванні на повідомлення про можливі неправомірні діяння посадових осіб виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів при здійсненні ними своїх функціональних обов'язків, про створення цими посадовими особами штучних перешкод особам щодо отримання останніми соціального захисту гарантованого Законом України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності" (далі - Закон), а також при усуненні причин і умов, що сприяли неправомірним діянням з боку посадових осіб виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, при ліквідації негативних наслідків цих діянь.
1.3. "Телефон довіри" у виконавчій дирекції Фонду створюється з метою прийому дзвінків від громадян щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів.
"Телефон довіри" встановлено у виконавчій дирекції Фонду та у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.
Номер "телефону довіри" розміщено над кожним робочим місцем в кожному робочому органі виконавчої дирекції Фонду, на інформаційних дошках робочих органів виконавчої дирекції Фонду та на офіційному веб-сайті виконавчої дирекції Фонду.
1.4. "Телефон довіри" працюватиме цілодобово за тел: 8-800-501-38-30. Звітна доба починається й закінчується о 9:00. В режимі безпосереднього спілкування "телефон довіри" працюватиме з 9:00 до 18:00 години в робочі дні. В вихідні дні та позаробочий час працює встановлений автовідповідач.
Зателефонувавши за номером "телефону довіри", громадянин може повідомити (відкрито або анонімно) про протиправні дії працівників виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, про зловживання ними службовим становищем.
Такі повідомлення чітко реєструються в спеціальному журналі, форма якого затверджується наказом виконавчої дирекції Фонду, своєчасно перевіряються, за результатами перевірки керівництвом виконавчої дирекції Фонду приймаються відповідні рішення.
1.5. Робота "телефону довіри" здійснюється на принципах недопущення приниження честі та гідності осіб, які зателефонували, збереження таємниці звернення, та інших відомостей.
1.6. За "телефоном довіри" не надаються консультації з питань застосування Закону.
1.7. За "телефоном довіри" приймаються повідомлення про можливе скоєння злочинів у сфері службової діяльності, корупційних та інших неправомірних діянь з боку працівників виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів.
1.8. Не допускається розголошення відомостей про заявників й повідомленої ними за "телефоном довіри" інформації особам, які не мають відношення до вирішення справи.
1.9. Повідомлення, отримані за "телефоном довіри", зберігаються в електронному виді за допомогою відповідних технічних засобів, які розташовані у окремо відведеній кімнаті в адміністративному приміщенні виконавчої дирекції Фонду.
Доступ до інформації отриманої за "телефоном довіри" та до вищезазначеної кімнати, мають відповідальні посадові особи виконавчої дирекції Фонду, перелік яких, встановлений наказом виконавчої дирекції Фонду.
2. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, які надійшли на "телефон довіри"
2.1. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, які надійшли на "телефон довіри" (далі - повідомлення), здійснюються управлінням справами виконавчої дирекції Фонду.
2.2. Узагальнення інформації про результати проведених за повідомленнями перевірок, розслідувань і вжиття заходів реагування здійснюється управлінням контрольно-ревізійної роботи виконавчої дирекції Фонду.
2.3. Посадові особи, відповідальні за роботу щодо прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, які надійшли на "телефон довіри", пропонують заявникові надати:
- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, громадянство фізичної особи; реквізити юридичної особи; контактний телефон тощо);
- максимально деталізовану інформацію (про місце події, назву робочого органу виконавчої дирекції Фонду, його підрозділу, прізвище, ім'я посадової особи, конкретні обставини, дії посадових осіб, на яких оскаржаться) по суті подій, що стали причиною звернення за "телефоном довіри";
- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.
2.4. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення.
2.5. Посадова особа, відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, що надійшли за "телефоном довіри" повинна роз'яснити заявникові вимоги Закону України "Про звернення громадян" до звернень громадян.
При бажанні заявника надіслати письмове звернення посадова особа, відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, які надійшли за "телефоном довіри", повідомляє йому поштову адресу виконавчої дирекції Фонду, а також прізвище, ім'я, по батькові посадової особи виконавчої дирекції Фонду, уповноваженої на розгляд звернення.
2.6. Посадова особа виконавчої дирекції Фонду, відповідальна за роботу щодо прийняття, обліку і опрацювання повідомлень, що надійшли за "телефоном довіри", у разі отримання відповідного повідомлення негайно доповідає першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П.
2.7. Перший заступник директора виконавчої дирекції Фонду Новіцький Л.П. у разі отримання повідомлення, що надійшло за "телефоном довіри", негайно доповідає директору виконавчої дирекції Фонду.
3. Надання інформації щодо наявності чи відсутності випадків корупційних і злочинних проявів працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду
3.1. Начальники відділень (особи, які їх заміщують) виконавчої дирекції Фонду в районах та містах обласного значення (далі - відділення) до 1430 кожної п'ятниці доповідають начальнику відповідного управління виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - управління) про наявність інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками відповідних відділень виконавчої дирекції Фонду.
У разі отримання інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками відповідних відділень виконавчої дирекції Фонду начальник такого відділення доповідає начальнику управління виконавчої дирекції Фонду негайно.
3.2. Начальники управлінь виконавчої дирекції Фонду до 15:00 кожної п'ятниці доповідають першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П. про наявність інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками відповідних управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду.
У разі отримання інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками відповідних робочих органів виконавчої дирекції Фонду начальник відповідного управління доповідає першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П. негайно.
3.3. Перший заступник директора виконавчої дирекції Фонду Новіцький Л.П. до 16:00 кожної п'ятниці доповідає директору виконавчої дирекції Фонду про наявність інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів.
У разі отримання інформації щодо випадків корупційних і злочинних проявів працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду перший заступник директора виконавчої дирекції Фонду Новіцький Л.П. негайно доповідає директору виконавчої дирекції Фонду.
3.4. У разі надходження інформації про випадки корупційних і злочинних проявів працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду начальники управлінь та відділень виконавчої дирекції Фонду протягом трьох робочих днів, після проведення відповідного службового розслідування, звертаються до відповідних правоохоронних органів керуючись вимогами статті 97 Кримінально-процесуального кодексу України.
3.5. Начальники управлінь виконавчої дирекції Фонду, у разі звернення до правоохоронних органів про випадки корупційних і злочинних проявів працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду негайно, доповідають першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П.
3.6. Перший заступник директора виконавчої дирекції Фонду Новіцький Л.П. до 17:00 кожного робочого дня доповідає директору виконавчої дирекції Фонду про хід справ з цих питань.
3.7. Начальники управлінь виконавчої дирекції Фонду у разі надходження інформації про випадки корупційних і злочинних проявів працівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду:
3.7.1. Протягом двох робочих днів проводять особисту зустріч (у разі погодження на це відповідним заявником) з особою, від якої надійшла інформація та протягом 1 робочого дня після їх проведення доповідають першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П. про результати зазначених вище зустрічей.
3.7.2. Перед зверненням до правоохоронних органів, у разі наявних підстав, протягом 10 робочих днів проводять службове розслідування та протягом одного робочого дня після отримання відповідних результатів доповідають першому заступнику директора виконавчої дирекції Фонду Новіцькому Л.П. про результати зазначених службових розслідувань.
3.8. Перший заступник директора виконавчої дирекції Фонду Новіцький Л.П. про результати зазначених службових розслідувань протягом одного робочого дня після отримання інформації доповідає директору виконавчої дирекції Фонду.
4. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, облік і зберігання її матеріалів
4.1. За повідомленнями, отриманими у встановленими цим Порядком вимогами, повинні бути проведені перевірки інформації (далі - перевірка інформації).
4.2. Начальник відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду зобов'язаний в межах своєї компетенції забезпечити належну перевірку інформації, викладену в повідомленні.
4.3. За результатами перевірки інформації за наявності підстав приймаються рішення про:
- проведення службового розслідування стосовно посадових осіб робочого органу виконавчої дирекції Фонду;
- проведення тематичної перевірки роботи відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду;
- інформування правоохоронних або інших державних органів;
- проведення профілактичних заходів;
- притягнення посадових осіб відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду до відповідальності;
- завершення перевірки інформації у зв'язку з відсутністю неправомірних діянь з боку посадових відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду.
4.4. При направленні інформації до правоохоронних органів у супровідному або інформаційному листі повинно бути зазначено, що повідомлення чи матеріали службового розслідування, перевірки направляються до правоохоронного органу згідно з вимогами статті 97 Кримінально-процесуального кодексу України або статті 10 Закону України "Про боротьбу з корупцією" і висловлено прохання проінформувати виконавчу дирекцією Фонду та відповідний робочий орган виконавчої дирекції Фонду про результати розгляду (прийняте рішення).
Визначення адресатів, яким надсилаються повідомлення, здійснюється на підставі статті 112 Кримінально-процесуального кодексу України й статті 10 Закону України "Про боротьбу з корупцією".

................
Перейти до повного тексту