1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
04.06.2007 N в-16/06
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України дослідила дотримання процедур державних закупівель, проведених у 2006 р. Відділом освіти Рожнятівської райдержадміністрації.
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Відділ освіти Рожнятівської райдержадміністрації.
Адреса: 77600, Івано-Франківська обл., смт Рожнятів, вул. Шкільна, 1.
2. Головний розпорядник: не вказано.
3. Відповідальний за проведення торгів: член тендерного комітету, полковник - Пікула С.М.
4. Предмет закупівлі: устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмне забезпечення.
5. Процедура закупівлі: відкриті торги.
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 19.06.2006 р., закінчення - 14.08.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи за 2006 р. (форма 2д, ) - 3 арк.;
2. Звіт про проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти за 2006 р. - 1 арк.;
3. Річний план державних закупівель на 2006 р. - 1 арк.;
4. Наказ від 15.05.2006 р. N 79 про створення тендерного комітету - 5 арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Пікулі С.М. СПК N 001036 від 16.06.2006 р. - 1 арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Ралько О.Й. СПК N 000498 від 14.04.2006 р. - 1 арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Бойчук Н.М. СПК N 178474 від 12.03.2004 р. - 1 арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Івановій Л.В. СПК N 178771 від 20.06.2003 р. - 1 арк.;
9. Протокол обрання процедури закупівлі від 27.02.2006 р. N 1-1 - 1 арк.;
10. Сертифікат щодо розміщення річного плану державних закупівель на 2006 р. в інформаційній системі мережі Інтернет від 10.04.2006 р. - 1 арк.;
11. Оголошення про запланові закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 19.06.2006 р. N 25 - 1 арк.;
12. Оголошення про запланові закупівлі в спецалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 19.06.2006 р. N 10 - 1 арк.;
13. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 14.08.2006 р. N 33 - 1 арк.;
14. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 14.08.2006 р. N 18 - 1 арк.;
15. Сертифікат щодо розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі мережі Інтернет від 31.07.2006 р. - 1 арк.;
16. Тендерна документація на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення від 15.06.2006 р. - 23 арк.;
17. Реєстр отриманих тендерних пропозицій б-н та дати - 1 арк.;
18. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.07.2006 р. N 5 - 2 арк.;
19. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 14.07.2006 р. N 5-1 - 1 арк.;
20. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції ТОВ "Вікторія" від 17.07.2006 р. N 251 - 1 арк.;
21. Повідомлення про результати відкритих торгів ДНВП "Електронмаш" від 17.07.2006 р. N 249 - 1 арк.;
22. Договір від 31.07.2006 р. N 51 з ТОВ "Вікторія" - 5 арк.;
23. Тендерна пропозиція від ТОВ "Вікторія" від 10.07.2006 р. - 4 арк.;
24. Тендерна пропозиція від ДНВП "Електронмаш" б-н та дати - 1 арк.;
25. Тендерна пропозиція від ДП "Інком-Івано-Франківськ" від 03.07.2006 р. - 2 арк.;
26. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів щодо закупівлі товарів робіт і послуг за державні кошти від 31.07.2006 р. N 5-2 - 1 арк.;
27. Платіжні доручення від 29.08.2006 р. N 27, від 07.08.2006 р. N 26, від 27.09.2006 р. N 29 - 2 арк.;
28. Видаткові накладні ТОВ "Вікторія" від 28.09.2006 р. N 09-28-15; від 22.08.2006 р. N 08-22-3 - 2 арк.;
Завдання сформульоване наступним чином:
"Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення Відділом освіти Рожнятівської райдержадміністрації".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
На підставі наказу від 15.05.2005 р. N 79 тендерний комітет Відділу освіти Рожнятівської райдержадміністрації (надалі - Замовник) створено в складі 5-ти осіб.
Тендерний комітет діє на підставі Положення про тендерний комітет, затвердженого начальником Відділу освіти Рожнятівської райдержадміністрації - Слабінога О.Й. від 15.05.2005 р.
Інформація про членів тендерного комітету:
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого акта
включення до
складу тендерного
комітету
Посада
в ТК
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Пікула С.М. Наказ від
15.05.2005 р.
N 79
Голова
тендерного
комітету
СПК N 001036 від
16.06.2006 р.
2. Іванова Л.В. Секретар
тендерного
комітету
СПК N 178771 від
20.06.2003 р.
3. Бойчук Н.М. Член
тендерного
комітету
СПК N 178474 від
12.03.2004 р.
4. Ралько О.Й. Член
тендерного
комітету
СПК N 000498 від
14.04.2006 р.
5. Мулик Г.І. Член
тендерного
комітету
Відсутнє
На порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 р. N 1490-III (далі - Закон) член тендерного комітету - Мулик Г.М. не мала сертифіката чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель. При цьому секретар тендерного комітету Іванова Л.В. та член тендерного комітету Бойчук Н.М. на момент проведення торгів повторно не підвищували кваліфікацію з питань державних закупівель.
2. Фінансування закупівель.
Замовником до дослідження не надано Кошторис на 2006 р., що не дало змоги визначити суму фінансування на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення.
Відповідно до інформації, викладеної в Звіті про виконання загального фонду кошторису установи за 2006 р. (ф. 2д, N 2м), надійшло коштів по коду 2110 "Придбання обладнання довгострокового використання" в загальній сумі 460 000 грн., фактичні видатки склали 460 000 тис.грн.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 31.07.2006 р. N 5-2, очікувана вартість закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення становила 559 000 тис.грн.
3. Вибір процедури закупівлі.
Відповідно до Протоколу від 27.02.2006 р. N 1-1 щодо вибору процедури закупівлі устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення було вирішено проводити у формі відкритих торгів, що погоджено та засвідчено підписами всіх членів тендерного комітету.
Згідно з Річним планом державних закупівель на 2006 р., Замовником було заплановано здійснити закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення у червні 2006 р. на суму 559 000 гривень.
Річний план закупівель на 2006 р. оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет від 10.04.2006 р. за кодом MIC/DV - pn 071.
Отже, на порушення вимог ч. 2 ст. 2-2 Закону рішення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення прийнято раніше, ніж оприлюднено річний план державних закупівель у мережі Інтернет.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону як товар, а саме "устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Оголошення про запланову закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення було розміщено Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 19.06.2006 р. N 25 (44) за N 2508606 та в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження від 19.06.2006 р. N 10 за N 0364810.
Оголошення про запланову закупівлю було оприлюднено за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет від 09.06.2006 р. за кодом OB/C-366.
Згідно з інформацією, викладеною в Оголошенні про запланові закупівлі, строк подання тендерних пропозицій скорочено до 23 календарних днів та визначено кінцевий термін подання пропозицій 11.07.2006 р.
На порушення вимог ч. 3 ст. 19 Закону у Звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів від 31.07.2006 р. N 5-2 не зазначено причини скорочення строку, що може свідчити про наміри Замовника послабити конкуренцію між учасниками.
6. Тендерна документація.
Тендерна документація на закупівлю устаткування для автоматичного оброблення інформації та програмного забезпечення розроблена тендерним комітетом Замовника та затверджена від 15.06.2006 р. головою тендерного комітету Пікулою С.М.
Істотною умовою договору була можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.
На порушення вимог ч. 1 ст. 21 Закону Замовником у розділі 3 тендерної документації не було визначено прізвища, посади та адреси однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв'язок із учасниками, а також у методиці розрахунку ціни тендерної пропозиції не визначено, які елементи вона повинна включати, крім вартості самих послуг, наприклад, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, податків тощо.

................
Перейти до повного тексту