- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про проведення перевірок правової роботи в управліннях державної служби Головного управління державної служби України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2001 р.
N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади" щодо методичного керівництва правовою роботою
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про проведення перевірок правової роботи в управліннях державної служби Головного управління державної служби України, додається.
2. Управлінню організаційної роботи, стратегічного планування, документообігу та контролю (Греку В.В.) ознайомити з цим наказом першого заступника, заступників Начальника Головдержслужби України, директора департаменту персоналу державних органів та місцевого самоврядування, керівників структурних підрозділів центрального апарату і територіальних управлінь Головдержслужби України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Начальника Головдержслужби України Буяльського В.Ф.
Начальник Головдержслужби | Т.Мотренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головдержслужби
України
22.06.2007 N 174
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення перевірок правової роботи в управліннях державної служби Головного управління державної служби України
I. Загальні положення
1.1. Положення про проведення перевірок правової роботи в управліннях державної служби Головного управління державної служби України (далі - територіальні управління) розроблено з урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.95
N 690 "Про Загальне положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації", від 14.12.2001 р.
N 1693 "Про вдосконалення організації правової роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади" та регулює порядок проведення перевірок правової роботи в територіальних управліннях Головдержслужби України.
1.2. Перевірка стану правової роботи у територіальних управліннях Головдержслужби України здійснюється згідно з графіком, затвердженим Начальником Головдержслужби, та планом перевірки, затвердженим начальником юридичного управління, з додержанням чинного законодавства і нормативно-правових актів Головдержслужби та з урахуванням специфіки діяльності цих управлінь у сфері державної служби, їх функціональних обов'язків.
1.3. Метою перевірки є вивчення стану організації правової роботи, яка здійснюється юрисконсультами, та надання допомоги територіальним управлінням в усуненні недоліків у їх діяльності щодо застосування законів України та інших нормативно-правових актів з питань державної служби.
1.4. Перевірку правової роботи у територіальних управліннях здійснює юридичне управління Головдержслужби України, яке діє на підставі Загального положення про юридичну службу міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади, державного підприємства, установи, організації та Положення про юридичне управління Головного управління державної служби України.
1.5. Керівники та відповідні працівники територіальних управлінь повинні сприяти працівникам юридичного управління у проведенні перевірки, надавати необхідні документи і матеріали, а також пояснення, у тому числі письмові, з приводу обставин, що стосуються предмета перевірки.
II. Організація проведення перевірки стану правової роботи територіальних управлінь
2. Підготовка до проведення перевірки включає виконання наступних заходів:
ознайомлення за матеріалами юридичного управління і департаменту персоналу державних органів та місцевого самоврядування Головдержслужби із структурою територіального управління, його штатним розписом і станом заміщення вакантних посад, особливостями і результатами його діяльності, у тому числі з правового забезпечення, її недоліками;
визначення мети перевірки - стану правової роботи в цілому чи окремих її напрямів;
складання працівником і затвердження начальником юридичного управління плану перевірки з визначенням переліку конкретних питань для опрацювання під час перевірки;
вивчення відповідних нормативно-правових актів, методичних рекомендацій Міністерства юстиції України та інших матеріалів з питань правової роботи, які доцільно використовувати під час перевірки;
попереднє погодження з керівником відповідного територіального управління дати та часу проведення перевірки, ознайомлення його з планом перевірки і її метою, вирішення всіх організаційних питань, пов'язаних з проведенням перевірки.
2.1. Перевірка стану правової роботи полягає у вивченні та аналізі:
порядку організації правової роботи відповідного територіального управління;
відповідності Положення про територіальне управління у частині здійснення правової роботи та посадової інструкції юрисконсульта і його підпорядкованості законодавству і іншим нормативно-правовим актам;
здійснення планування правової роботи у територіальному управлінні та юрисконсульта, контролю за виконанням запланованих заходів;
досвіду, стажу роботи та кваліфікації юрисконсульта, умов його діяльності: забезпечення належним приміщенням для виконання обов'язків, оргтехнікою і іншими технічними засобами та комп'ютером;
наявності нормативно-правової бази, у тому числі "Ліга-Закон", та її стану, юридичної літератури, періодичних та офіційних видань;
завантаження юрисконсульта виконанням доручень, відповідності покладених на нього завдань та його роботи завданням і функціям юридичної служби відповідно до нормативно-правових актів;
заходів, які вживаються у територіальному управлінні для покращання стану правової роботи;
організації навчання та підвищення кваліфікації юрисконсульта (індивідуальна підготовка, стажування, навчання в учбових закладах, підвищення кваліфікації тощо);
наявності фактів прокурорського реагування щодо відповідності законодавству прийнятих рішень (виданих наказів) та вчинення дій правового характеру і заходів щодо усунення виявлених правопорушень;
стану дотримання в управлінні законодавства про мови та працю, про державну службу, про корупцію, вжитих заходів для усунення порушень та притягнення винних посадових осіб до відповідальності;
................Перейти до повного тексту