1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
31.05.2007 N 02/207рш
Про розгляд скарги
Відповідно до статті 3-3 та частини 5 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (надалі - Закон), пункту 9 Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель, затвердженого рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 23 березня 2007 року, розглянувши скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська фармацевтична компанія "ФРА-М" від 29.03.2007 р. N 151 (м. Київ), приватного підприємця Іванюк Людмили Григорівни від 22.03.2007 р. N 1 (м. Костопіль) та Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" н/д, б/н (м. Київ) (далі - Скаржник) на дії Головного управління охорони здоров'я Київської облдержадміністрації (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти лікарських засобів, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга приватного підприємця Іванюк Людмили Григорівни має наступні вимоги:
"1. Розглянути скаргу.
2. Прийняти рішення про задоволення скарги.
3. Відмінити процедуру відкритих торгів по закупівлі за державні кошти засобів лікарських, замовником якої є Головне управління охорони здоров'я Київської облдержадміністрації".
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Бізнес Центр Фармація" має наступну вимогу: "Зупинити процедуру закупівлі у зв'язку з порушенням Замовником Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" до усунення зазначених у скарзі порушень".
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Українська фармацевтична компанія "ФРА-М" має наступні вимоги:
"1. Прийняти та розглянути скаргу.
2. Призупинити процедуру торгів та привести тендерну документацію в відповідність з вимогами чинного законодавства".
За результатами розгляду скарг приватного підприємця Іванюк Людмили Григорівни та ТОВ "Бізнес Центр Фармація" встановлено наступне:
1. Згідно частини 3 статті 19 Закону, строк для подання тендерних пропозицій має становити 45 календарних днів від дати опублікування оголошення. По окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня. Відповідно до оголошення N 10/1000307, кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначений Замовником як 26.03.2006., що становить 20 календарних днів з моменту опублікування оголошення та суперечить статті 19 Закону.
Таким чином, Замовником порушено вимоги Закону щодо визначення строків для подання тендерних пропозицій.
2. Скаржник стверджує, що Замовником не було розміщено оголошення в інформаційній системі в мережі Інтернет.
Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України N 10/1(81/1) від 05.03.2007 р. було опубліковано оголошення N 10/1000307 про проведення відкритих торгів на закупівлю за державні кошти лікарських засобів. Відповідно до вищезазначеного оголошення, замовником визначена інформаційна система в мережі Інтернет www.zakupivli.com.
В той же час, для розгляду скарги Замовником не надано відповідних матеріалів та доказів, які б свідчили про підтвердження розміщення ним оголошення в інформаційній системі в мережі Інтернет відповідно до вимог статті 8 Закону.
За результатами розгляду скарги ТОВ "Українська Фармацевтична Компанія "ФРА-М" встановлено наступне:
1. Додаток 5 до тендерної документації містить перелік препаратів лікарських, які є предметом закупівлі вищезазначеної процедури закупівлі.
Даний перелік містить такі позиції, як "Діазепам", "Феназепам", які включені до списку N 2 таблиці III Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, з обігом яких пов'язана діяльність, що підлягає ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 травня 1999 р. N 786.

................
Перейти до повного тексту