1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
25.05.2007 N 02/196рш
Відповідно до статті 3-3 та частини 2 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), пункту 7 Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель, затвердженого рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 23 березня 2007 року, розглянувши скаргу закритого акціонерного товариства "Страхова компанія "БРОКБІЗНЕССТРАХУВАННЯ" (далі - Скаржник) (м. Київ) від 27.03.2007 N 2703/02 на дії Державного підприємства "Довжоцький спиртовий завод" (с. Довжок, Кам'янець-Подільський район, Хмельницька обл.), при закупівлі за державні кошти послуг з обов'язкового страхування цивільної відповідальності суб'єктів господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об'єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об'єкти та об'єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Закритого акціонерного товариства "Страхова компанія "БРОКБІЗНЕССТРАХУВАННЯ" має наступні вимоги:
1. Відмінити торги та зобов'язати Замовника провести тендер у відповідності із вимогами чинного законодавства.
За результатами розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Страхова компанія "БРОКБІЗНЕССТРАХУВАННЯ" встановлено наступне.
Скаржник скаржиться на те, що Замовник відхилив його пропозицію, яка була кращою за інші, керуючись необґрунтованими підставами, а саме наявністю в учасника документів, що були видані на Центральний офіс. Також Скаржник зазначає, про незаконність вимог замовника щодо надання разом з банківською гарантією банківських документів, зокрема, звітних.
Станом на 25.05.2007 року від Замовника на рішення Комісії від 29.03.2007 N 02/13рш та від 24.04.2007 N 02/121рш, будь-яких пояснень стосовно питань, порушених скаржником, та копій документів не надійшло.
Таким чином Замовник порушив вимоги частини другої статті 37 Закону та пункту 7 Порядку, а саме не надав копій відповідних документів та матеріалів протягом строку, встановленого для продовження строку зупинення процедури закупівлі.
Крім того під час аналізу матеріалів, наданих Скаржником, було встановлено, що відповідно до частини першої статті 95 Цивільного кодексу України "філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій". Частина третя цієї ж статті встановлює, що "філії та представництва не є юридичними особами". Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Хмельницької філії ЗАТ "СК "Брокбізнесстрахування", як це наведено у протоколі розкриття тендерних пропозицій, є абсолютно неправомірним, оскільки філія жодним чином не могла мати документів, які були б видані безпосередньо їй, у той же час тендерна пропозиція філії, по суті, є пропозицією юридичної особи, до якої така філія відноситься.

................
Перейти до повного тексту