- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
Про залишення скарги без задоволення
Відповідно до статті
3-
3 та частини 5 статті
37 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), на підставі скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "Трейдком" (далі - Скаржник) (м. Київ) від 19.04.2007 р. N 13 на дії Міністерства оборони України (далі - Замовник) (м. Київ) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти продуктів нафтопереробки рідких, Комісія
ВСТАНОВИЛА:
Скарга Товариства з обмеженою відповідальністю "Трейдком" містить наступні вимоги:
1. Відмінити торги.
2. Зобов'язати замовника провести нові процедури закупівлі.
За результатами розгляду скарги, на підставі наданих матеріалів було встановлено наступне.
Замовником були опубліковані оголошення N 10191007 та N 10190907 в "Інформаційному бюлетені Тендерної палати України" N 10(81)705.03.2007 р. про проведення відкритих торгів на закупівлю продуктів нафтопереробки рідких.
1. Відповідно до вимог частини 2 ст.
22 Закону, не пізніше ніж за три робочих дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій замовник має право з власної ініціативи чи за результатами запитів учасників внести зміни до тендерної документації, при цьому продовживши строк подання та розкриття тендерних пропозицій, та повідомити про зазначені зміни письмово всіх учасників, яким замовник надав тендерну документацію.
Розкриття тендерних пропозицій, відповідно до оголошення N 10191007, опублікованого у "Інформаційному бюлетені Тендерної палати України" N 10(81)705.03.2007 р., призначено Замовником на 23.04.2007 р. Відповідно до наданих для розгляду скарги матеріалів встановлено, що Замовником 13.03.2007 р. до тендерної документації були внесені відповідні зміни щодо розміру тендерного забезпечення, що в цілому відповідає строкам, передбаченим у частині 2 ст.
22 Закону.
Таким чином, вимоги Скаржника щодо неправомірності внесених Замовником змін до тендерної документації є безпідставними.
2. Відповідно до норм ст.
1 Закону, під тендерним забезпеченням розуміється надання учасником замовнику гарантій щодо забезпечення виконання ним зобов'язань, які виникають у зв'язку з поданням тендерних пропозицій, включаючи такі способи забезпечення, як банківські гарантії, резервні акредитиви, чеки, згідно з якими первинне зобов'язання несе будь-який банк, депозити, векселі, порука та інші види забезпечення за вибором замовника.
................Перейти до повного тексту