- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Немирівською центральною районною лікарнею відкритих торгів із закупівлі лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів
Загальна інформація:
Інформація про замовника
Ш назва: Немирівська центральна районна лікарня.
Ш адреса: 22800, м. Немирів, вул. Євдокименка, 21.
Головний розпорядник: не вказано.
Відповідальний за проведення торгів: член тендерного комітету - Шрамко Л.Р.
Предмет закупівлі: лікарські засоби, предмети догляду та допоміжні матеріали.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок - 01.01.2007 р., закінчення - 26.02.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
План використання бюджетних коштів на 2006 рік - 2 арк.;
Положення про створення і основні функції постійного тендерного комітету Немирівської центральної районної лікарні щодо організації та проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти - 4 арк.;
Звіт про результати здійснення процедур відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів робіт і послуг за державні кошти по Немирівській центральній районній лікарні N 11 від 26.02.2007 р. - 3 арк.;
Протокол обрання процедури закупівлі N 62 від 20.12.2006 - 1 арк.;
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.01.2007 N 10 - 5 арк.;
Наказ від 02.01.2007 р. N 1 про створення тендерного комітету Немирівської ЦРЛ - 1 арк.;
Свідоцтво про підвищення кваліфікації Лавренюк Г.П. СПК N 7621 від 08.09.2006 - 1 арк.;
Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця N 11 від 25.01.2007 - 12 арк.;
Акцепт тендерної пропозиції N 01-11-80 від 25.01.2007 - 1 арк.;
Акцепт тендерної пропозиції N 01-11-81 від 25.01.2007 - 1 арк.;
Акцепт тендерної пропозиції N 01-11-79 від 25.01.2007 - 1 арк.;
Реєстр подання заяв на участь в торгах на закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів для Немирівської ЦРК - 1 арк.;
Реєстр виданої тендерної документації для участі в торгах на закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів для Немирівської ЦРК - 1 арк.;
Реєстр тендерних пропозицій на участь в торгах на закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів для Немирівської ЦРК - 1 арк.;
Оголошення про запланові закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 01.01.2007 N 44 - 2 арк.;
Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 26.02.2007 N 9 - 2 арк.;
Заявка на участь у процедурі закупівлі - лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів від 10.01.2007 N 953 - 1 арк.;
Заявка на участь у тендерних торгах ТОВ "БАДМ" від 12.01.2007 N 01-6-12 - 1 арк.;
Лист від ТОВ БФ "Медиком" про надання рахунків-фактур для участі у відкритих торгах від 12.01.2007 N 7 - 1 арк.;
Лист від підприємства громадської організації інвалідів "ПРОМІНЬФАРМА" про надання рахунка на оплату тендерної документації від 01.01.2007 N 1/62 - 1 арк.;
Лист від ПМП "Ка-О-еМ" про надання рахунка на оплату тендерної документації від 16.01.2007 N 01-6-15 - 1 арк.;
Заявка на участь у тендерних торгах від ЗАТ "Альба Україна" від 16.01.2007 б/н - 1 арк.;
Лист від ПГОІ "Промінь" про надання рахунка на оплату тендерної документації від 12.01.2007 N 1/62 - 1 арк.;
Уточнення до п. 6.2 тендерної документації Немирівської ЦРЛ. від 18.01.2007 N 01-11-54 - 1 арк.;
Лист від ТОВ "БАДМ" б/н та дати про виправлення арифметичних помилок - 1 арк.;
Лист від ТОВ "Марія+" від 24.01.2007 про виправлення арифметичних помилок - 1 арк.;
Договір поставки від 09.02.2007 р. N 07 з ТОВ "Марія+" - 9 арк.;
Договір поставки від 09.02.2007 р. N 06 з ЗАТ "Альба Україна" - 4 арк.;
Договір поставки від 09.02.2007 р. N 08 з ТОВ "БаДМ" - 8 арк.
Тендерна пропозиція від ТОВ "Марія+" - 25 арк.;
Тендерна пропозиція від ЗАТ "Лізоформ" - 2 арк.;
Тендерна пропозиція від ООО "БаДМ" - 12 арк.;
Тендерна пропозиція від ЗАТ "Альба Україна" - 3 арк.;
Тендерна пропозиція від ТОВ БФ "Медиком" - 1 арк.;
Платіжне доручення ТОВ "Марія+" від 30.03.2007 р. N 294 - 1 арк.;
Платіжне доручення ЗАТ "Альба Україна" від 30.03.2007 р. N 295 - 1 арк.;
Платіжне доручення ТОВ "БаДМ" від 06.03.2007 р. N 185 - 1 арк.;
Тендерна документація на закупівлю товарів Немирівською Центральною районною лікарнею Вінницької області - 44 арк.;
Кошторис Немирівської Центральної районної лікарні на 2007 рік - 2 арк.;
Річний план державних закупівель на 2007 рік по Немирівській Центральній районній лікарні - 2 арк.;
Звіт про проведення процедур закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти - 1 арк.;
Видаткові накладні: N ма 0008239 від 20.03.07; N ма 0008352 від 23.03.07; N ма 0008028 від 13.03.07; N ма 0007977 від 12.03.07; N ма 0008036 від 13.03.07; N ма 0007762 від 28.02.07; N ма 0008037 від 13.03.07; N ма 0007965 від 12.03.07; N ма 0008113 від 15.03.07; N ма 0008115 від 15.03.07; N ма 0007759 від 28.02.07; N ма 0007878 від 05.03.07; N ма 0007761 від 28.02.07; N ма 0007763 від 28.02.07; N ма 0008039 від 13.03.07; N ма 0008111 від 15.03.07; N ма 0007881 від 05.03.07; N V40814 від 19.03.2007; N V41035 від 20.03.2007; N V39996 від 13.03.2007; N V41018 від 20.03.2007; N V40826 від 19.03.2007; N V38976 від 03.03.2007; N V41359 від 22.03.2007; N V41187 від 21.03.2007; N V40004 від 13.03.2007; N V39748 від 09.03.2007; N V40416 від 15.03.2007; N 1833390 від 15.03.2007; N 1832485 від 15.03.2007.
Повідомлення про присвоєння кодів N ABD/S-4187/КЛПвт від 26.02.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в системі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України".
Повідомлення про присвоєння кодів N LUN/FX-рп 1808/ЄЛО від 17.01.2007 р. щодо розміщення річного плану державних закупівель товарів робіт і послуг в інформаційній системі в системі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України".
Завдання сформульоване наступним чином: надати висновок щодо законності та обґрунтованості проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг Немирівською центральною районною лікарнею.
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються:
Матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
На підставі наказу від 02.01.2007 N 1 тендерний комітет (надалі - ТК) Немирівської центральної районної лікарні (надалі - Замовник) створено в складі семи осіб.
Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти затверджено головою тендерного комітету Конотоп О.П. від 02.01.2007.
Відповідальною особою за проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) при закупівлі препаратів фармацевтичних різних було призначено члена тендерного комітету - Шрамко Л.Р.
Інформація про членів тендерного комітету:
N з/п |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Конотоп О.П. |
наказ від 02.01.2007 N 1 |
Голова тендерного комітету |
Відсутнє |
2. |
Лавренюк Г.П. |
- " - |
Член тендерного комітету |
СПК N 7621 від 08.09.2006 |
3. |
Теслюк Л.В. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
4. |
Шрамко Л.Р. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
5. |
Саранчук І.В. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
6. |
Клаптюх М.Г. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
7. |
Герасименко Л.М. |
- " - |
Член тендерного комітету |
Відсутнє |
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000
N 1490-III (далі - Закон) шість членів тендерного комітету, а саме: Конотоп О.П., Теслюк Л.В., Шрамко Л.Р., Саранчук І.В., Клаптюх М.Г., Герасименко Л.М. - не мали сертифікатів чи свідоцтв встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
2. Фінансування закупівель
Кошторисом Немирівської центральної районної лікарні на 2007 р. затверджено видатки за рахунок загального фонду за КПКВ 080101 "Лікарні" та КЕКВ 1132 "Медикаменти та перев'язувальні матеріали" в загальній сумі 803 800,0 гривень.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 26.02.2007 N 11 очікувана вартість закупівлі становила 743 000,0 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Відповідно до протоколу від 20.12.2006 N 62 щодо вибору процедури закупівлі лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів було вирішено проводити у формі відкритих торгів, що погоджено та засвідчено підписами всіх членів тендерного комітету.
Згідно з Річним планом державних закупівель на 2007 р. Замовником було заплановано здійснити закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів у формі відкритих торгів у січні 2007 року на суму 743 000,0 гривень.
В порушення вимог Інструкції стосовно форми Річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель, затвердженої розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20.06.2006
N 218-р, Замовником Річний план державних закупівель на 2007 рік складено не за встановленою формою, а саме: відсутні розділи щодо коду згідно з
Державним класифікатором продукції та послуг 016-97, відповідальний підрозділ, який планується залучити до підготовки тендерної документації, термін дії договору тощо.
Відповідно до вимог ч. 2 ст.
22 Закону Замовником оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет річний план закупівель на 2007 рік (сертифікат від 17.01.2007 р.).
4. Визначення предмета закупівлі
Замовник предмет закупівлі визначив як "лікарські засоби, предмети догляду та допоміжні матеріали".
В порушення вимог п. 2 Інструкції стосовно форми Річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель, затвердженої розпорядженням Антимонопольного комітету України від 20.06.2006
N 218-р, Замовником при закупівлі лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів невірно визначено предмет закупівлі за кодом класифікатора продукції і послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології і сертифікації від 30.12.97
N 822.
Предмет закупівлі відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 визначається за розділом 24 "Продукція хімічна".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Оголошення про заплановану закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів було розміщено Замовником в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 01.01.2007 N 1 (72) за номером N 01006207.
Всупереч п. 5 розпорядження Антимонопольного комітету України від 20.06.2006
N 217-р "Про затвердження форм Оголошень про проведення процедур закупівель та Інструкції щодо їх заповнення" предмет закупівлі в оголошенні про проведення процедури закупівлі не визначено відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822.
Згідно з інформацією, викладеною в оголошенні про запланові закупівлі, строк подання тендерних пропозицій скорочено до 23 календарних днів та визначено кінцевий термін надання пропозицій - 23.01.2007 р.
В порушення ч. 3 ст.
19 Закону у Звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів від 26.02.2007 N 1, не зазначено причини скорочення строку, що може свідчити про наміри Замовника послабити конкуренцію між учасниками.
Відповідно до п. 3.1 Положення про порядок створення, основні функції тендерного комітету Немирівської центральної районної лікарні щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого головою тендерного комітету Конотоп О.П., головною із функцій тендерного комітету є планування здійснення процедур закупівель протягом бюджетного року, відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.
6. Тендерна документація
Відповідно до тендерної документації Замовник проводить торги на закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів за тринадцятьма лотами, а саме:
ЛОТ 1 "Лікарські засоби впливаючі на процеси обміну речовин";
ЛОТ 2 "Інфузійні розчини";
ЛОТ 3 "Лікарські засоби, діючі на центральну нервову систему";
ЛОТ 4 "Лікарські засоби, діючі переважно на чуттєві нервові закінчення";
ЛОТ 5 "Протимікробні та протипаразитні лікарські засоби";
ЛОТ 6 "Імунодепресивні лікарські засоби";
ЛОТ 7 "Наркотичні та психотропні лікарські засоби";
ЛОТ 8 "Витратні матеріали";
ЛОТ 9 "Імунобіологічні препарати";
ЛОТ 10 "Спирт етиловий";
ЛОТ 11 "Рентгенплівка та допоміжні матеріали для рентгенкабінету";
ЛОТ 12 "Дезінфікуючі засоби та антисептики";
ЛОТ 13 "Хімічні реактиви, допоміжні матеріали та лікарські засоби для клінічної лабораторії та стоматологічної служби".
Пропозиції, які подаються учасниками, повинні складатися з комерційної (цінова інформація, документальне підтвердження учасників кваліфікаційним вимогам (відомості про підприємство, відсутність заборгованості за податками та зборами, статут та повноваження посадових осіб, фінансове становище підприємства, технічний потенціал підприємства), основні умови договору (розрахунки за товар здійснюються упродовж 60 банківських днів, поставка товару повинна здійснюватись протягом 2-х годин після замовлення та за рахунок продавця та інші умови)) та технічної частин (інформація про країну походження об'єкта торгів, назву виробника та назву предмета закупівлі тощо).
Оцінка тендерних пропозицій проводиться на основі критерію:
ціна.
Оцінка проводиться згідно з бальною системою.
Тендерна документація затверджена від 19.12.2006 головою тендерного комітету Конотоп О.П.
В порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону замовником при формуванні ціни тендерної пропозиції (методика розрахунку тендерної пропозиції) із зазначенням того, які елементи вона повинна включати, крім вартості самих товарів (витрати на транспортування, страхування, податки тощо), не враховано:
вимоги п. 5.1.7 Закону України
"Про податок на додану вартість" та вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 17.12.2003
N 1949 в частині звільнення від оподаткування ПДВ операцій з поставки лікарських засобів та виробів медичного призначення, зареєстрованих та допущених до застосування в Україні. Тендерна форма "Пропозиція" - додаток N 3 до Тендерної документації, за якою учасникам передбачено надавати свої пропозиції, зазначає ціну з урахуванням ПДВ, що свідчить про недотримання Замовником вимог вищенаведеного чинного законодавства;
вимоги ст.
9 Закону України
"Про ціни та ціноутворення" та постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96
N 1548, які проводяться відповідно до Переліку вітчизняних та імпортних лікарських засобів та виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню, доведеного наказом МОЗ від 03.12.2001
N 480, в частині дотримання державного регулювання цін на лікарські засоби, що закуповуються державними та комунальними лікувальними закладами.
В порушення вимог ч. 2 с. 21
Закону тендерна документація не містить медико-технічних вимог щодо:
- наявності специфікації медикаментів, що передбачаються до закупівлі, із зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарських засобів, їх фармакотерапевтичної групи (код АТХ);
- дотримання концентрації, дозировки, форми випуску, виробника кожного з медикаментів, що зазначені в специфікації;
- термін придатності медикаментів на момент постачання замовнику;
- гарантії виробника продукції щодо спроможності забезпечити життєво необхідні медикаменти відповідно до специфікації у необхідній кількості та згідно з графіком, затвердженим замовником.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Відповідно до Реєстру тендерних пропозицій на участь у торгах на закупівлю лікарських засобів, предметів догляду та допоміжних матеріалів б/н та дати тендерні пропозиції учасників торгів, а саме: ЗАТ "Лізоформ", ТОВ "Марія+", ТОВ "Бадм", ТОВ БФ "Медиком", ЗАТ "Альба Україна" - надійшли без порушення встановленого терміну (встановлений термін - 23.01.2007 р.).
Пропозиції учасників надійшли за лотами з відповідними ціновими пропозиціями:
ЛОТ 1 "Лікарські засоби, впливаючі на процеси обміну речовин" - ТОВ "Марія+" на суму 343 034,6 грн.; ТОВ "Бадм" на 311 809,4 грн.; ЗАТ "Альба Україна" на 267 191,2 грн.;
ЛОТ 2 "Інфузійні розчини" - ТОВ "Марія+" на суму 29 857,3 грн.; ТОВ "Бадм" на 22 521,3 грн.;
ЛОТ 3 "Лікарські засоби, діючі на центральну нервову систему" - ТОВ "Марія+" на 97 390,4 грн.; ТОВ "Бадм" на 90 997,3 грн.;
ЛОТ 4 "Лікарські засоби, діючі переважно на чуттєві нервові закінчення" - ТОВ "Марія+" на 102 873,9 грн.; ТОВ "Бадм" на 95 235,5 грн.;
ЛОТ 5 "Протимікробні та протипаразитні лікарські засоби" - ТОВ "Марія+" на 43 933,8 грн.; ТОВ "Бадм" на 40 314,0 грн.; ЗАТ "Альба Україна" на 49 126,94 грн.;
ЛОТ 6 "Імунодепресивні лікарські засоби" - ТОВ "Марія+" на 62 711,0 грн.; ТОВ "Бадм" на 55 992,1 грн.;
ЛОТ 7 "Наркотичні та психотропні лікарські засоби";
ЛОТ 8 "Витратні матеріали" - ТОВ "Марія+" на 59 116,8 грн.; ТОВ "Бадм" на 62 636,5 грн.;
ЛОТ 9 "Імунобіологічні препарати" - ТОВ "Марія+" на 14 912,6 грн.; ТОВ "Бадм" на 17 190,5 грн.; ТОВ БФ "Медиком" на 11 840,0 грн.;
ЛОТ 10 "Спирт етиловий";
ЛОТ 11 "Рентгенплівка та допоміжні матеріали для рентгенкабінету" - ТОВ "Марія+" на 53 737,5 грн.; ТОВ "Бадм" на 57 305,0 грн.; ЗАТ "Лізоформ" на 221 969,6 грн.;
ЛОТ 12 "Дезінфікуючі засоби та антисептики" - ТОВ "Марія+" на 41 802,0 грн.; ТОВ "Бадм" на 44855,0 грн.; ЗАТ "Лізоформ" на 40 898,05 грн.;
ЛОТ 13 "Хімічні реактиви, допоміжні матеріали та лікарські засоби для клінічної лабораторії та стоматологічної служби" - ТОВ "Марія+" на 83 482,1 грн.;
Згідно з інформацією, викладеною в протоколі розкриття від 23.01.2007 N 10, по лотам 7 і 10 не було запропоновано тендерних пропозицій. А по лоту 13 отримана лише 1 тендерна пропозиція від ТОВ "Марія+".
Звіркою загальної вартості тендерних пропозицій учасників по лотам із зазначеними цінами в Протоколі розкриття розбіжностей не виявлено.
Перевіркою фактично наданих тендерних пропозицій в частині відповідності учасників технічним та кваліфікаційним вимогам Замовника виявлено, що жодним учасником не надано документального підтвердження відомостей про підприємство, про відсутність заборгованості за податками та зборами, статут та повноваження посадових осіб, про фінансове становище підприємства, технічний потенціал підприємства, основні умови договору, інформація про країну походження об'єкта торгів, назву виробника та назву предмета закупівлі, які чітко були визначені Замовником у тендерній документації. Учасниками надано тендерні пропозиції у вигляді цінової інформації по переліку медикаментів за лотами.
................Перейти до повного тексту