1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
27.04.2007 N 02/138рш
Відповідно до статті 3-3 та частини 2 статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), пункту 7 Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель, затвердженого рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель від 23 березня 2007 року, на підставі скарги компанії "УКРПРОМ-ПОСТАЧ" (далі - Скаржник) (м. Луганськ) від 12.03.2007 N 67 на дії санаторію "Гірське повітря" (далі - Замовник) (смт Ворохта, Івано-Франківська обл.) при проведенні процедури закупівлі за державні кошти вугілля Комісія В С Т А Н О В И Л А:
Скарга компанії "УКРПРОМ-ПОСТАЧ" має наступні вимоги:
Відмінити результати торгів.
Заборонити Замовнику укладати договір
За результатами розгляду скарги компанії "УКРПРОМ-ПОСТАЧ" (м. Луганськ) від 12.03.2007 N 67 на дії санаторію "Гірське повітря" (смт Ворохта, Івано-Франківська обл.) встановлено наступне.
Скаржник скаржиться на те, що Замовник визнав переможцем процедури закупівлі з обмеженою участю за державні кошти вугілля Закрите акціонерне товариство "Облпаливо" (далі - ЗАТ "Облпаливо" або Переможець), цінова пропозиція якого вища від цінової пропозиції Скаржника на 63 грн. за одиницю та становить 583 грн. за 1 тонну вугілля.
На виконання Рішення Комісії від 27.03.2007 N 02/6рш Замовник листом від 10.04.2007 N 297 надав пояснення на питання, порушені Скаржником, та копії відповідних документів. Зокрема, Замовник пояснив, що пропозиція Скаржника не була визнана найкращою, тому що при оцінці тендерних пропозицій та визначенні переможцем Замовник врахував не тільки цінову пропозицію, а й пропозиції учасників по розкредитуванню вагонів з вугіллям по ст. Ворохта та доставку його на господарський двір Замовника.
Згідно з наданою тендерною пропозицією, в критеріях та методиці оцінки тендерних пропозицій зазначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв: ціна, якість та термін поставки. Вимоги щодо розкредитуванню вагонів з вугіллям по ст. Ворохта та доставку його на господарський двір Замовника в тендерній документації та критеріях, та методиці оцінки тендерних пропозицій відсутні.
Таким чином, визначення переможця торгів повинно було здійснюватись Замовником з урахуванням ціни, якості та терміну поставки вугілля до ст. Ворохта відповідно до тендерної документації та листа-запрошення. Не включивши до критеріїв оцінки додаткові умови по розкредитуванню вагонів з вугіллям по ст. Ворохта та доставку його на господарський двір, Замовником було порушено вимоги ст. 21 Закону (в редакції від 15.12.2005 року N 3205-IV відповідно до якої тендерна документація повинна містити методику розрахунку ціни тендерної пропозиції із зазначенням того, чи повинна вона включати інші елементи, крім вартості самих товарів, робіт чи послуг, наприклад, витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, податків тощо.

................
Перейти до повного тексту