1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
04.04.2007 N в-06/04
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: в порядку громадського контролю, відповідно до статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", Тендерна палата України провела дослідження щодо дотримання процедур державних закупівель, проведених в 2005 році Комунальним лікувально-профілактичним закладом "Міська дитяча клінічна лікарня N 1".
Загальна інформація:
1. Інформація про замовника
Назва: Комунальний лікувально-профілактичний заклад "Міська дитяча клінічна лікарня N 1".
Адреса: 83121, м. Донецьк, вул. Челюскінців, 263.
2. Головний розпорядник: не вказано.
3. Відповідальний за проведення торгів: заступник головного лікаря з економіки - Ткалич С.І.
4. Предмет закупівлі: медичне обладнання - апарат штучної вентиляції легень "Малятко".
5. Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій (котирувань).
6. Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок - 25.10.2005, закінчення - 11.11.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Кошторис на 2005 рік МДКЛ N 1 - 2 арк.;
2. План асигнувань загального фонду бюджету на 2005 рік МДКЛ N 1 - 1 арк.;
3. Розшифровка плану асигнувань по коду 080101 МДКЛ N 1 на 2005 рік.;
4. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи за 2005 рік (форма N 2д, N 2м) - 3 арк.;
5. Протокол щодо прийняття рішення відносно вибору форми проведення тендера від 17.01.2005 б-н - 1 арк.;
6. Лист в ГО Донецьку обласну Асоціацію експертів-консультантів з питань державних закупівель щодо надання інформації по вибору форми проведення торгів від 21.10.2005 N 437 - 1 арк.;
7. Лист-відповідь з ГО Донецької обласної Асоціації експертів-консультантів з питань державних закупівель - 1 арк.;
8. Виписка із акта КРУ в Донецькій області б-н та дати - 2 арк.;
9. Звіт та додаток до нього щодо проведення торгів (тендерів) на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за 2005 рік - 2 арк.;
10. Наказ від 03.01.2005 N 38 про створення тендерної комісії - 1 арк.;
11. Наказ від 28.03.2005 N 143 про внесення змін до наказу від 03.01.2005 N 38 - 6 арк.;
12. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Касьяновій Н.О. від 11.09.2005 СПК N 128022 - 1 арк.;
13. Свідоцтво про підвищення кваліфікації Ткалич С.І. від 16.09.2005 СПК N 1921 - 1 арк.;
14. Протокол засідання тендерного комітету МДКЛ N 1 щодо прийняття рішення щодо вибору форми проведення тендера від 21.10.2005 N 12 - 1 арк.;
15. Запит щодо участі у торгах ТОВ КСЕНКО від 25.10.2005 N 443 щодо взяття участі в проведенні процедури закупівлі медичного обладнання - 2 арк.;
16. Запит щодо участі у торгах ЧП "Донецька медтехніка" від 25.10.2005 N 441 щодо взяття участі в проведенні процедури закупівлі медичного обладнання - 2 арк.;
17. Запит щодо участі у торгах ВОІ СОІУ "Санте" від 25.10.2005 N 442 щодо взяття участі в проведенні процедури закупівлі медичного обладнання - 2 арк.;
18. Реєстр отриманих цінових пропозицій по медичному обладнанню б/н та дати - 1 арк.;
19. Цінова пропозиція ТОВ КСЕНКО б-н та дати - 15 арк.;
20. Цінова пропозиція ЧП "Донецька медтехніка" б-н та дати - 12 арк.;
21. Цінова пропозиція ВОІ СОІУ "Санте" - 15 арк.;
22. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 04.11.2005 N 19 - 2 арк.;
23. Протокол з розгляду пропозицій та вибору переможця торгів від 04.11.2005 N 20 - 2 арк.;
24. Повідомлення ТОВ КСЕНКО про акцепт запиту цінових пропозицій від 07.11.2005 N 470 - 1 арк.;
25. Повідомлення ВОІ СОІУ "Санте" про результати проведення запиту цінових пропозицій від 07.11.2005 N 472 - 1 арк.;
26. Повідомлення ЧП "Донецька медтехніка" про результати проведення запиту цінових пропозицій від 07.11.2005 N 471 - 1 арк.;
27. Договір з додатками від 11.10.2005 N 33 про закупівлю медичного обладнання - 2 арк.;
28. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 11.11.2005 N 7 - 2 арк.
Завдання у зверненні сформульоване наступним чином:
"Надати висновок щодо законності та обгрунтованості проведення процедур закупівлі товарів, робіт і послуг Міською дитячою клінічною лікарнею N 1".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
На підставі наказу від 03.01.2005 N 38 та внесених змін до нього (наказ від 28.03.2005 N 143) тендерний комітет Міської дитячої клінічної лікарні N 1 м. Донецьк (надалі - Замовник) створено в складі шести осіб.
Інформація про членів тендерного комітету станом на 2005 рік
N П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого
акта включення
до складу
тендерного
комітету
Займана посада в
ТК
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1. Туровська Р.Ф. Наказ від
03.01.2005 N 38
та внесені зміни
до нього (наказ
від 28.03.2005
N 143)
Голова
тендерного
комітету
відсутнє
2. Касьянова Н.А. - Заступник голови
тендерного
комітету
від
11.09.2005
СПК N 128022
3. Ткалич С.І. - Секретар
тендерного
комітету
від
16.09.2005
СПК N 1921
4. Мациніна Н.І. - Член тендерного
комітету
відсутнє
5. Лоскутніко-
ва С.А.
- Член тендерного
комітету
відсутнє
6. Ізюмец Л.Н. - Член тендерного
комітету
відсутнє
Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти затверджено наказом від 28.03.2005 N 143.
Відповідальною особою за проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) при закупівлі медичного обладнання було призначено секретаря тендерного комітету Ткалич С.І.
В порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000 N 1490-III (далі - Закон) чотири члени тендерного комітету, а саме: Туровська Р.Ф. - голова тендерного комітету, Мациніна Н.І., Лоскутнікова С.А., Ізюмец Л.Н. - не мали сертифікатів чи свідоцтв встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
2. Фінансування закупівель
Відповідно до Звіту про виконання загального фонду кошторису установи з врахуванням внесених змін до кошторису за 2005 рік (ф. 2д, 2 м, за КПКВ 080101 "Лікарні" затверджено видатки за рахунок спеціального фонду по КЕКВ 2110 "Придбання обладнання і предметів довгострокового користування" в загальній сумі 90,56 тис. гривень. При цьому, надійшло коштів за звітний період та фактично проведені видатки на 90,56 тис. гривень.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 11.11.2005 N 7, очікувана вартість закупівлі становила 53,95 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 21.10.2005 року N 12, закупівлю медичного обладнання - апарата ШВЛ "Малятко" було вирішено проводити у формі запиту цінових пропозицій (котирувань), що було засвідчено підписами членів тендерного комітету Замовника.
Відповідно до Звіту про результати здійснення процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 11.11.2005 N 7, очікувана вартість закупівлі становила 53,95 тис. гривень. Отже, очікувана вартість закупівлі у розмірі 53,95 тис.грн. не перевищувала на час проведення торгів суму 100,0 тис.грн., тобто процедура запиту цінових пропозицій проведена в межах суми, передбаченої Законом.
4. Визначення предмета закупівлі
Замовник предмет закупівлі визначив як медичне обладнання.
В порушення ч. 3 Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003 N 165, Замовником не визначено предмет закупівлі за кодом класифікатора продукції і послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології і сертифікації від 30.12.97 N 822.
Відповідно до зазначеного класифікатора предмет закупівлі визначається за кодом 33.10.1. - "Устаткування медичне, хірургічне та ортопедичне".

................
Перейти до повного тексту