- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
фінансової інспекції
N 47 від 15.02.2013 )
Про затвердження Методичних рекомендацій з питань підготовки органами державної контрольно-ревізійної служби інформації про результати контрольно-ревізійної роботи
З метою забезпечення єдиного методологічного підходу до порядку інформування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування про стан фінансово-бюджетної дисципліни у регіоні, сфері (галузі) або на окремому підприємстві, установі, організації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методичні рекомендації з питань підготовки органами державної контрольно-ревізійної служби інформації про результати контрольно-ревізійної роботи, схвалені Методологічною радою ГоловКРУ України (протокол від 17.03.2006 N 4).
2. Керівникам самостійних структурних підрозділів ГоловКРУ, начальникам контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі забезпечити вивчення даних Методичних рекомендацій підлеглими працівниками.
3. Загальному відділу Управління справами (М'якшило Н.Г.) довести цей наказ до відома заступників Голови, керівників структурних підрозділів ГоловКРУ України, контрольно-ревізійних управлінь в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ГоловКРУ України
17.03.2006 N 94
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
з питань підготовки органами державної контрольно-ревізійної служби інформації про результати контрольно-ревізійної роботи
Методичні рекомендації розроблено з метою визначення єдиних підходів до порядку підготовки і надання контрольно-ревізійними управліннями в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі, контрольно-ревізійними підрозділами у районах, містах та районах у містах (далі - органи ДКРС) інформації про стан фінансово-бюджетної дисципліни у регіоні, сфері (галузі), за окремою тематикою (напрямом) або на окремому підприємстві, установі чи організації (далі - інформація) органам державної влади і місцевого самоврядування та розробки пропозицій щодо прийняття ними управлінських рішень з метою усунення виявлених порушень і недоліків, забезпечення ефективного використання державних і комунальних ресурсів та підвищення фінансово-бюджетної дисципліни.
Види та строки подання інформації про результати контрольно-ревізійної роботи
1. Інформування органів державної влади та місцевого самоврядування (далі - органи влади) за термінами подання інформації поділяється на:
1.1. Періодичне інформування - за узагальненими результатами контрольно-ревізійної роботи наростаючим підсумком на відповідні дати з початку року.
1.2. Поточне інформування:
- за результатами ревізії виконання місцевих бюджетів;
- за результатами контролю окремої теми відповідно до плану контрольно-ревізійної роботи органу ДКРС;
- за результатами одного чи декількох контрольних заходів у разі виявлення фактів неефективного використання державних ресурсів, значних сум порушень чи загрози їх допущення, що потребує невідкладного прийняття відповідними органами влади управлінських рішень з метою усунення і попередження у подальшому таких фактів та підвищення ефективності управління державними ресурсами;
- за дорученнями органів влади.
2. Періодичне інформування органів влади здійснюється за узагальненими результатами роботи в термін протягом десяти робочих днів після формування звітності про контрольно-ревізійну роботу за відповідний звітний період у такому порядку та строки:
2.1. Контрольно-ревізійні управління в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - КРУ) про стан фінансово-бюджетної дисципліни в регіоні інформують відповідно Раду міністрів АР Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські державні адміністрації, Верховну Раду АР Крим, обласні, Київську та Севастопольську міські ради - не рідше, ніж один раз у квартал.
2.2. Контрольно-ревізійні підрозділи у районах, містах та районах у містах (далі - КРВ) про стан фінансово-бюджетної дисципліни на відповідній території інформують відповідно районні, районні у містах державні адміністрації, виконавчі органи міських рад, районні та міські ради - не рідше, ніж один раз у півріччя.
3. Поточне інформування органів влади про результати контрольних заходів здійснюється у термін не пізніше 10-ти робочих днів після підписання без зауважень акта (звіту) за результатами ревізії (аудиту) чи після направлення висновків на зауваження у разі їх надходження; або у терміни, передбачені планом контрольно-ревізійної роботи.
Органи ДКРС здійснюють поточне інформування тих органів влади, до компетенції яких віднесено прийняття управлінських рішень щодо вирішення викладених в інформації проблем фінансово-бюджетної дисципліни, чи інформування яких передбачено планом контрольно-ревізійної роботи.
При цьому, КРУ можуть направляти інформації до органів влади на рівні області, району або окремого міста, села чи селища, а КРВ - лише на рівні району або окремого міста, села чи селища.
4. Інформація про результати контрольно-ревізійної роботи може подаватись і в інші строки, визначені розпорядчими документами відповідних органів влади.
Порядок підготовки інформації за результатами контрольно-ревізійної роботи
5. При підготовці інформації органам влади використовуються звітні дані про результати контрольно-ревізійної роботи, інформації про результати окремих контрольних заходів, проведених у звітному періоді, інші відомості про результати контрольно-ревізійної роботи.
6. Інформація викладається стислою і простою мовою та повинна містити чіткі, лаконічні, узагальнені відомості без нагромадження тексту описом методів проведення ревізійних дій, здійснення об'єктом контролю бухгалтерських операцій, зазначенням реквізитів листів та іншою зайвою інформацією.
Інформація не має бути перевантажена конкретними прикладами щодо результатів контрольних заходів - тенденції щодо рівня фінансово-бюджетної дисципліни, проблеми при використанні державних ресурсів повинні підтверджуватись 2-3 вагомими прикладами. Загальний обсяг інформації не повинен перевищувати, як правило, 7 сторінок.
З метою кращого сприйняття інформації разом з аналітичною інформацією може подаватися довідковий матеріал (у вигляді графіків, діаграм та таблиць), на які слід робити посилання у тексті документа.
7. Інформація, як правило, має складатись з аналітичної частини та рекомендацій.
Аналітична частина повинна містити визначення проблеми, розв'язання якої пропонується для розгляду органу влади, та загальну інформацію про неї.
У рекомендаціях наводиться обґрунтування доцільності прийняття рекомендованого варіанту розв'язання порушеної проблеми, визначення механізму його впровадження, а також механізму моніторингу виконання встановлених завдань та результатів їх впровадження.
8. Аналітична частина періодичної інформації містить такі умовні розділи:
8.1. Загальні дані про результати проведених за звітний період контрольних заходів, що включає:
- кількість проведених за звітний період контрольних заходів - ревізій, аудитів; кількість об'єктів, за результатами контролю яких виявлені порушення законодавства; перелік сфер (галузей), в яких виявлено неефективне використання державних та комунальних ресурсів (далі - державні ресурси);
................Перейти до повного тексту