- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Замовник торгів: Головне управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації), код за ЄДРПОУ 33786391
Адреса: 01004, м. Київ, вул. Басейна, 1/2-а, відповідальний за проведення торгів Шкілевич Олександр Миколайович, тел.: 246-66-34
Процедура закупівлі: відкриті торги
Предмет закупівлі: програма ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
Період здійснення процедури закупівлі:
початок 29.05.2006, закінчення 14.08.2006
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради від 04.11.2005 N 7 "Про створення постійно діючого тендерного комітету" на 2-х арк.;
2. Положення про постійно діючий тендерний комітет для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету, затверджене наказом від 04.11.2005 N 7 на 3-х арк.;
3. Наказ Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради від 06.04.2006 N 73 "Про кадрові зміни у складі тендерного комітету" на 2-х арк.;
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 8648 від 28.12.2006, видане Шкілевич О.М., на 1-му арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7941 від 22.09.2006, видане Шрамчекно О.Г., на 1-му арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7938 від 22.09.2006, видане Куликівській В.В., на 1-му арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7937 від 22.09.2006, видане Пілявоз В.П., на 1-му арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7940 від 22.09.2006, видане Гресь Н.І., на 1-му арк.;
9. Протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі від 25.04.2006 N 4 на 1-му арк.;
10. Оголошення про заплановану закупівлю на 2-х арк.;
11. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі на 1-му арк.;
12. Повідомлення про присвоєння NP/YQ-2095/КТМвт від 14.08.2006 про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com) на 1-му арк.;
13. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.06.2006 N 6 на 1-му арк.;
14. Протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 04.07.2006 N 7 на 2-х арк.;
15. Повідомлення про акцепт від 07.07.2006 N 041/10-1704 на 1-му арк.;
16. Повідомлення про результати торгів від 07.07.2006 N 041/10-1703 на 1-му арк.;
17. Тендерна документація на закупівлю програми ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг на 21-му арк.;
18. Тендерна пропозиція Київського національного торговельно-економічного університету на 50-ти арк.;
19. Тендерна пропозиція науково-дослідного інституту соціально-економічного розвитку міста на 35-ти арк.;
20. Договір на створення (передачу) науково-технічної продукції від 24.07.2006 N 98/2006 із додатками на 4-х арк.;
21. Забезпечення виконання договору на суму 39 600 грн. на 1-му арк.;
22. Платіжне доручення від 20.12.2006 N 661 на суму 90 000 грн. на 1-му арк.;
23. Платіжне доручення від 09.11.2006 N 551 на суму 60 000 грн. на 1-му арк.;
24. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 14.08.2006 б/н на 2-х аркушах.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"...Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Головним управлінням з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради програми ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Відповідно до наказу Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради (далі - Замовник) від 06.04.2006 N 73 затверджено склад тендерного комітету у кількості п'яти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Шкілевич О.М. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Голова тендерного комітету |
СПК N 8648 від 28.12.2006 |
2. |
Шрамчекно О.Г. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7941 від 22.09.2006 |
3. |
Пілявоз В.П. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7937 від 22.09.2006 |
4. |
Куликівська В.В. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7938 від 22.09.2006 |
5. |
Гресь Н.І. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Секретар тендерного комітету |
СПК N 7940 від 22.09.2006 |
Отже, в порушення вимог ч. 4 ст.
12 Закону головою тендерного комітету не призначено заступника голови тендерного комітету.
Крім цього, згідно з вимогами ч. 7 ст.
12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
Головою тендерного комітету свідоцтво про підвищення кваліфікації отримано через 8 місяців з моменту призначення його головою тендерного комітету, що порушує вимоги ч. 7 ст.
12 Закону в частині терміну проходження навчання протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету.
Наказом Замовника від 04.11.2005 N 7 затверджено Положення про постійно діючий тендерний комітет для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету, яким визначено права та обов'язки тендерного комітету, повноваження голови, секретаря та інших членів тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель
Відповідно до звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 14.08.2006 б/н на 2006 рік, розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість закупівлі становила 270 000 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
На засіданні тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі (протокол від 25.04.2006 N 4) прийнято рішення щодо закупівлі програми ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг шляхом проведення відкритих торгів, оскільки вартість закупівлі перевищує 100 000 гривень.
4. Визначення предмета закупівлі
Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог ст.
1 Закону як послуга, а саме: "програма ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Оголошення про відкриті торги щодо здійснення закупівлі програми ведення єдиного реєстру підприємства торгівлі та сфери послуг було опубліковано Замовником у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 29.05.2006 N 22 (41) оголошення за N 2213806. Адреса обраної інформаційної системи в мережі Інтернет - www.zakupivli.com.; код - Q/XF 543 від 19.05.2006.
Крім цього, оголошення про заплановану закупівлю за N 0226107 Замовником було опубліковано в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 29.05.2006 N 7.
Відповідно до ч. 3 ст.
19 Закону строк для подання тендерних пропозицій має становити 45 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, чи відправлення запрошення до участі в них. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 21 календарного дня. Причини скорочення строку викладаються у звіті; вони не повинні свідчити про наміри замовника послабити конкуренцію між учасниками.
................Перейти до повного тексту