1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
03.03.2007 N в-24/03
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
(відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти"
Підстава: Звернення Спеціальної контрольної комісії з питань державних закупівель при Рахунковій палаті Україні щодо дотримання тендерним комітетом Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації) процедур державних закупівель та ефективності використання замовником державних коштів на всіх стадіях закупівель.
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Головне управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації).
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 44.
2. Відповідальний за проведення торгів: Сікорський Т.Г.
3. Предмет закупівлі:
- організація та проведення свята Великодня;
- організація та проведення свята з нагоди Різдва Христового 7 січня 2007 року;
- організація та проведення свята Водохреща 19 січня 2007 року.
4. Процедура закупівлі: 3 запити цінових пропозицій (котирувань).
5. Джерело фінансування: бюджет м. Києва.
6. Період здійснення процедури закупівлі:
- перша процедура: початок - 14.03.2006, закінчення - 24.03.2006;
- друга процедура: початок - 27.11.2006, закінчення - 04.12.2006;
- третя процедура: початок - 11.12.2006, закінчення - 18.12.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ від 27.12.2002 N 62 "Про створення тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міської державної адміністрації" - на 2 арк.;
2. Наказ від 01.09.2004 N 103 "Про внесення змін до складу тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації)" - на 2 арк.;
3. Наказ від 10.01.2006 N 2 "Про внесення змін до складу тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації)" - на 2 арк.;
4. Наказ від 04.08.2006 N 72 "Про затвердження нового складу тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації)" - на 2 арк.;
5. Наказ від 24.10.2006 N 111 "Про затвердження нового складу тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації)" - на 2 арк.;
6. Положення про порядок створення та головні функції тендерного комітету Головного управління з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міської державної адміністрації, затверджено б/д, б/н, - на 7 арк.;
7. Свідоцтва про підвищення кваліфікації СПК NN 116152-116151 від 05.11.2004, N 2678 від 04.11.2005, N 189635 від 28.05.2004 - на 4 арк.;
8. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 27.11.2006 N 051-1/51 на адресу ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
9. Запрошення до участі у процедурі закупівель від 27.11.2006 N 051-1/50 на адресу ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
10. Запрошення до участі у процедурі закупівель від 27.11.2006 N 051-1/52 на адресу ТОВ "АТМ Україна" - на 1 арк.;
11. Запрошення до участі у процедурі закупівель від 27.11.2006 N 051-1/53 на адресу ТОВ "Сан Експо Груп" - на 1 арк.;
12. Перелік до запрошення до участі у процедурі закупівлі б/д, б/н - на 1 арк.;
13. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 28.11.2006 - на 2 арк.;
14. Акцепт тендерної документації від 28.11.2006 N 051-1/54 - на 1 арк.;
15. Повідомлення про результати торгів від 28.11.2006 N 051-1/57 - на 1 арк.;
16. Повідомлення про результати торгів від 28.11.2006 N 051-1/56 - на 1 арк.;
17. Повідомлення про результати торгів від 28.11.2006 N 051-1/55 - на 1 арк.;
18. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти від 04.12.2006 - на 2 арк.;
19. Договір від 04.12.2006 б/н - на 2 арк.;
20. Плановий кошторис витрат на організацію та проведення свята з нагоди Різдва Христового - на 1 арк.;
21. Повідомлення про присвоєння кодів N LOP/GK-4023/КТМцк від 4 грудня 2006 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (WWW.ZAKUPIVLI.COM) - на 1 арк.;
22. Лист б/д N 31 ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
23. Цінова пропозиція ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
24. Проект кошторису на організацію та проведення свята з нагоди Різдва Христова ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
25. Лист б/д N 32 ТОВ "Сан Експо Груп" - на 1 арк.;
26. Цінова пропозиція ТОВ "Сан Експо Груп" - на 1 арк.;
27. Кошторис ТОВ "Сан Експо Груп" - на 1 арк.;
28. Лист б/д, N 17/11 ТОВ "АТМ Україна" - на 1 арк.;
29. Цінова пропозиція ТОВ "АТМ Україна" - на 1 арк.;
30. Лист б/д, N 31/11 ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
31. Кошторисний проект ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
32. Платіжне доручення від 15.12.2006 N 611 - на 1 арк.;
33. Платіжне доручення від 28.12.2006 N 712 - на 1 арк.;
34. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 11.12.2006 N 051-1/105 на адресу ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
35. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 11.12.2006 N 051-1/107 на адресу ТОВ "Пласт фактор" - на 1 арк.;
36. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 11.12.2006 N 051-1/108 на адресу ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
37. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 11.12.2006 N 051-1/109 на адресу ТОВ "Медіалан" - на 1 арк.;
38. Додаток до запрошення до участі у процедурі закупівлі від 11.12.2006 - на 1 арк.;
39. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 12.12.2006 б/н - на 2 арк.;
40. Акцепт тендерної пропозиції від 12.12.2006 N 051-1/113 - на 1 арк.;
41. Повідомлення про результати торгів від 12.12.2006 N 051-1/112 - на 1 арк.;
42. Повідомлення про результати торгів від 12.12.2006 N 051-1/111 - на 1 арк.;
43. Повідомлення про результати торгів від 12.12.2006 N 051-1/110 - на 1 арк.;
44. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти від 18.12.2006 - на 2 арк.;
45. Договір від 01.12.2006 б/н - на 2 арк.;
46. Плановий кошторис витрат на організацію та проведення свята Водохрещі як додаток до договору від 01.12.2006 б/н - на 1 арк.;
47. Повідомлення про присвоєння кодів N QS/T-5048/КТМцк від 18 грудня 2006 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (WWW.ZAKUPIVLI.COM) - на 1 арк.;
48. Лист ТОВ "Медіалан" б/д, б/н - на 1 арк.;
49. Цінова пропозиція ТОВ "Медіалан" - на 1 арк.;
50. Лист ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" б/д, б/н - на 1 арк.;
51. Фінансове супроводження Свята Водохреща ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
52. Кошторисний проект ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" - на 1 арк.;
53. Лист ТОВ "Пластфактор" б/д, б/н - на 1 арк.;
54. Цінова пропозиція ТОВ "Пластфактор" - на 1 арк.;
55. Кошторис ТОВ "Пластфактор" - на 1 арк.;
56. Лист ТОВ "Лавіна концерт" б/д, б/н - на 1 арк.;
57. Цінова пропозиція "Лавіна концерт" б/д, б/н - на 1 арк.;
58. Плановий кошторис витрат на організацію та проведення свята Водохреща "Лавіна концерт" б/д, б/н - на 1 арк.;
59. Платіжне доручення від 25 грудня 2006 N 681 - на 1 арк.;
60. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 14.03.2006 N 051-1/11 - на 1 арк.;
61. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 14.03.2006 N 051-1/10 - на 1 арк.;
62. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 14.03.2006 N 051-1/11 - на 1 арк.;
63. Запрошення до участі у процедурі закупівлі від 14.03.2006 N 051-1/9 - на 1 арк.;
64. Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 15.03.2006 б/н - на 2 арк.;
65. Акцепт тендерної пропозиції від 15.03.2006 N 051-1/9 - на 1 арк.;
66. Повідомлення про результати торгів від 15.03.2006 N 051-1/10 - на 1 арк.;
67. Повідомлення про результати торгів від 14.03.2006 N 051-1/11 - на 1 арк.;
68. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти від 24.03.2006 б/н - на 2 арк.;
69. Договір від 24.03.2006 б/н - на 2 арк.;
70. Плановий кошторис витрат на організацію та проведення культурно-мистецького заходу - на 1 арк.;
71. Кошторис на 2006 рік за КТКВ 250404 - на 2 арк.;
72. План асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2006 рік за КТКВ 250404 - на 1 арк.;
73. Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д, N 2м) зведений за 2006 рік - на 3 арк.;
74. Платіжне доручення від 27.03.2006 N 157 - на 1 арк.;
75. Цінова пропозиція ТОВ "Ар.Джі.Мьюзік" б/д б/н - на 1 арк.;
76. Цінова пропозиція ТОВ "Івент агентство Рубікон" б/д б/н - на 1 арк.;
77. Цінова пропозиція ТОВ "Лавіна концерт" б/д б/н - на 1 арк.;
78. Проект кошторису на організацію та проведення свята з нагоди Великодня ТОВ "Лавіна концерт" - на 1 арк.;
79. Платіжне доручення від 25.07.2006 N 306 - на 1 аркуші.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"Надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Головним управлінням з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації) послуг по організації та проведенню святкувань".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
На виконання вимог ч. 1, 3 ст. 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (надалі - Закон) та згідно з наказом від 27.12.2002 N 62 в Головному управлінні з питань внутрішньої політики виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації) (надалі - Замовник) створено тендерний комітет.
Враховуючи зміни, внесені наказами від 01.09.2004 N 103, від 10.01.2006 N 2, від 24.10.2006 N 111, від 04.12.2006 N 132Д, на момент проведення 3-х процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) до складу тендерного комітету Замовника входило 6 осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N
п/п
П.І.Б. Дата та номер
розпорядчого
акту включення
до складу
тендерного
комітету
Займана посада
в тендерному
комітеті
N, дата
свідоцтва чи
сертифіката
На момент проведення першої процедури
1. Захарченко П.П. 10.01.2006 N 2 Голова
тендерного
комітету
СПК N 116152
від
05.11.2004
2. Сікорський Т.Г. 01.09.2004
N 103
Секретар
тендерного
комітету
СПК N 2678
від
04.11.2005
3. Лисенко А.В. 01.09.2004
N 103
член тендерного
комітету
відсутнє
4. Сапуга Г.М. 01.09.2004
N 103
член тендерного
комітету
СПК N 189635
від
28.05.2004
5. Корніенко І.В. 01.09.2004
N 103
член тендерного
комітету
СПК N 116151
від
05.11.2004
6. Ніколайчук О.О. 10.01.2006 N 2 член тендерного
комітету
відсутнє
На момент проведення другої та третьої процедури
1. Лисенко А.В. 01.09.2004
N 103
Голова
тендерного
комітету
відсутнє
2. Сікорський Т.Г. 01.09.2004
N 103
Секретар
тендерного
комітету
СПК N 2678
від
04.11.2005
3. Бурін О.М. 24.10.2006
N 111
член тендерного
комітету
відсутнє
4. Власенко Ф.П. 04.08.2006
N 72
член тендерного
комітету
СПК N 2648
від
24.11.2006
5. Шаповал Н.В. 04.08.2006
N 72
член тендерного
комітету
СПК N 2647
від
24.11.2006
6 Ніколайчук О.О. 10.01.2006 N 2 член тендерного
комітету
відсутнє
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 12 Закону розроблено Положення про тендерний комітет та його головні функції щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти та затверджено першим заступником Головного управління з питань внутрішньої політики КМДА (дата затвердження не вказана).
Згідно з вимогами ч. 7 ст. 12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мали отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
Таким чином, в порушення ч. 7 ст. 12 Закону на момент проведення процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) члени тендерного комітету, а саме голова тендерного комітету Лисенко А.В. та член тендерного комітету Ніколайчук О.О. не пройшли навчання або підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
Крім того, в порушення вимог ч. 4 ст. 12 Закону головою тендерного комітету Замовника не призначено заступника (заступників) голови.
2. Фінансування закупівель.
За даними наданого кошторису на 2006 рік по КТКВ 250404, Замовнику за рахунок місцевого бюджету за КЕКВ 1172 "Окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних)програм, не віднесені до заходів розвитку" затверджено видатки на загальну суму 500,0 тис. гривень.
За даними плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету на 2006 рік по КПКВ 250404, фінансування на видатки за КЕКВ 1172 передбачалось по 150,0 тис.грн. у лютому та березні, по 100,0 тис.грн. - відповідно у жовтні та листопаді 2006 року.
Згідно Звіту про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д, N 2м) за 2006 рік по КТКВ 250404 надійшло коштів на загальну суму 497,6 тис.грн., касові видатки склали 497,6 тис. гривень.
Для дослідження надано звіти про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) з придбання послуг щодо організації та проведення святкувань, а саме:
- свята Великодня, звіт від 24.03.2006 б/н, очікувана вартість закупівлі становила 61,0 тис.грн. (надалі - перша процедура);
- свята з нагоди Різдва Христового 7 січня 2007 року, звіт від 04.12.2006 б/н, очікувана вартість закупівлі становила 93,0 тис.грн. (надалі - друга процедура);
- свята Водохреща 19 січня 2007 року, звіт від 18.12.2006 б/н, очікувана вартість закупівлі становила 80,0 тис.грн. (надалі - третя процедура).
Таким чином, на організацію та проведення 3-х святкувань планувалось витратити коштів на загальну суму 234,0 тис. гривень.
Дослідити, за якою вартістю планувалось провести вищезазначені святкові заходи, не надається можливим внаслідок відсутності у річному плані державних закупівель перелічених вище заходів. При цьому зміни до річного плану державних закупівель для дослідження не надано.
Крім того, для дослідження не надано повідомлення про оприлюднення Замовником річного плану державних закупівель на 2006 рік та внесених до нього змін, в чому вбачається можливе порушення вимог ч. 1 ст. 4-1 Закону щодо забезпечення прозорості здійснення державних закупівель.
3. Вибір процедури закупівлі.
Протоколи засідань тендерного комітету щодо організації проведення процедури закупівлі послуг з організації та проведення свята Великодня, з нагоди Різдва Христового 7 січня 2007 року та Водохреща 19 січня 2007 року Замовником для дослідження не надано, в чому вбачається можливе порушення вимог ч. 6 ст. 12 Закону
Для дослідження надано 3 звіти про результати здійснення процедур запиту цінових пропозицій (котирувань) з придбання послуг щодо організації та проведення святкувань загальною вартістю 234,0 тис. гривень.
Враховуючи, що Замовником не надано за першою процедурою перелік послуг, який необхідно надати для організації та проведення Великодня, для дослідження обрано проект кошторису переможця першої процедури ТОВ "Лавіна концерт". По другій та третій процедурах досліджено переліки, визначені у додатках до запрошень від 27.11.2006 та від 11.12.2006.
NN Перелік послуг, що
необхідно надати
для організації та
проведення свята
Великодня
Перелік послуг, що
необхідно надати для
організації та
проведення свята з
нагоди Різдва
Христового
07.01.2007
Перелік послуг,
що необхідно
надати для
організації та
проведення свята
Водохреща
19 січня 2007
1. Оплата творчих
колективів
Проведення свята за
участю фольклорних
колективів та
популярних
українських артистів
Забезпечення
творчими
колективами
2. Оплата
режисерсько-
постановочної
групи. Реквізити
для конкурсів
Написання сценарного
плану щодо
проведення заходу
Формування
репертуару святкової
програми Проведення
конкурсів
Забезпечення
режисерсько-
постановочною
групою
3. Автотранспортні
витрати
Автотранспортне
забезпечення
учасників святкової
програми
Автотранспортне
забезпечення
4. Оренда сцени Оренда
огородження Роботи
щодо ескізу сцени
Оформлення сцени
Оренда подіуму,
звуку та освітлення,
додаткових
комунікацій
Оформлення подіуму
Технічне
забезпечення
Надання сцени
Надання
огородження
Розробка ескізу
сцени Оформлення
сцени
5. Піротехнічні
прилади на сцені
Піротехнічні прилади Піротехнічні
прилади
6. Друк банерів на
сцену Інші витрати
(поштово-телефонні,
канцтовари, тощо)
Виготовлення банерів Виготовлення
поліграфії

................
Перейти до повного тексту