- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Замовник торгів: Головне управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради (Київської міської державної адміністрації), код за ЄДРПОУ 33786391.
Адреса: 01004, м. Київ, вул. Басейна 1/2-а, відповідальний за проведення торгів Шкілевич Олександр Миколайович, тел.: 246-66-34.
Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій.
Предмет закупівлі: металопластикові вікна.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 04.09.2006, закінчення 05.10.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Наказ Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради від 04.11.2005 N 7 "Про створення постійно діючого тендерного комітету" на 2-х арк.;
2. Положення про постійно діючий тендерний комітет для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету, затвердженого наказом від 04.11.2005 N 7 на 3-х арк.;
3. Наказ Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради від 06.04.2006 N 73 "Про кадрові зміни у складі тендерного комітету" на 2-х арк.;
4. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 8648 від 28.12.2006, видане Шкілевич О.М., на 1-му арк.;
5. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7941 від 22.09.2006, видане Шрамчекно О.Г., на 1-му арк.;
6. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7938 від 22.09.2006, видане Куликівській В.В., на 1-му арк.;
7. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7937 від 22.09.2006, видане Пілявоз В.П., на 1-му арк.;
8. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 7940 від 22.09.2006, видане Гресь Н.І., на 1-му арк.;
9. Протокол засідання тендерного комітету щодо вибору процедури закупівлі від 04.09.2006 N 11 на 1 -му арк.;
10. Запрошення до участі у торгах від 04.09.2006 з додатком N 1 на 5-ти арк.;
11. Повідомлення про присвоєння BHM/PR-2002/КТМцк від 05.10.2006 про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет "Портал "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com) на 1-му арк.;
12. Цінова пропозиція ТОВ ВК "Марк" від 18.09.2006 N 42 на 9-ти арк.;
13. Цінова пропозиція СПД Лисенко Івана Віталійовича від 23.09.2006 N 2 на 1-му арк.;
14. Цінова пропозиція СПД Пастух Ольги Володимирівни від 21.09.2006 N 14 на 1-му арк.;
15. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.09.2006 N 14 на 1-му арк.;
16. Протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця торгів від 25.09.2006 N 15 на 1-му арк.;
17. Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 25.09.2006 N 041/10-2836 на 1-му арк.;
18. Повідомлення про результати торгів від 25.09.2006 N 041/10-2838, N 041/10-2837 на 2-х арк.;
19. Договір на поставку металопластикових конструкцій від 02.10.2006 N 02/10 із додатками на 1-му арк.;
20. Платіжне доручення від 30.10.2006 N 550 на суму 58 750 грн. на 1-му арк.;
21. Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 05.10.2006 N 27 на 1-му аркуші.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"...Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Головним управлінням з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради металопластикових вікон".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Головного управління з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради (далі - Замовник) від 06.04.2006 N 73 затверджено склад тендерного комітету у кількості п'яти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету:
N |
П.І.Б. |
Дата та номер розпорядчого акта включення до складу тендерного комітету |
Займана посада в ТК |
N, дата свідоцтва чи сертифіката |
1. |
Шкілевич О.М. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Голова тендерного комітету |
СПК N 8648 від 28.12.2006 |
2. |
Шрамчекно О.Г. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7941 від 22.09.2006 |
3. |
Пілявоз В.П. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7937 від 22.09.2006 |
4. |
Куликівська В.В. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Член тендерного комітету |
СПК N 7938 від 22.09.2006 |
5. |
Гресь Н.І. |
наказ від 06.04.2006 N 73 |
Секретар тендерного комітету |
СПК N 7940 від 22.09.2006 |
Отже, в порушення вимог ч. 4 ст.
12 Закону головою тендерного комітету не призначено заступника голови тендерного комітету.
Крім цього, згідно з вимогами ч. 7 ст.
12 Закону члени тендерного комітету протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету мають отримати відповідні сертифікати чи свідоцтва встановленого зразка про проходження навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
Головою тендерного комітету свідоцтво про підвищення кваліфікації отримано через 8 місяців з моменту призначення його головою тендерного комітету, що порушує вимоги ч. 7 ст.
12 Закону в частині терміну проходження навчання протягом шести місяців з моменту вступу до тендерного комітету.
Наказом Замовника від 04.11.2005 N 7 затверджено Положення про постійно діючий тендерний комітет для здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за кошти міського бюджету, яким визначено права та обов'язки тендерного комітету, повноваження голови, секретаря та інших членів тендерного комітету.
2. Фінансування закупівель.
Відповідно до звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 05.10.2006 N 27 на 2006 рік розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість закупівлі становила 90 700 гривень.
Згідно з наданим кошторисом на 2006 рік Головному управлінню з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міськради за КПКВ 010117 "Органи виконавчої влади у м. Києві" за
КЕКВ 1137 "Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель; технічне обслуговування обладнання" затверджено видатки на суму 109 200 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі.
На засіданні тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі (протокол від 04.09.2006 N 11) прийнято рішення щодо закупівлі металопластикових вікон шляхом проведення запиту цінових пропозицій (котирувань), оскільки вартість закупівлі не перевищує 100 000 гривень.
................Перейти до повного тексту