1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ
ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
13.11.2006 N 1.18-7041
Всім, кого стосується
Щодо порядку допуску до польотів легких, надлегких ПС та ПС аматорської конструкції ТСО України, Асоціації "Аероклуб України" та НДІ АПС (до листа Державіаслужби від 21.08.2006 за N 1.18-5437)
Листом Державіаслужби від 21.08.2006 за N 1.18-5437 до Товариства сприяння обороні України (ТСОУ), Асоціації "Аероклуб України" та Центру повітроплавання науково-дослідницького інституту аеропружних систем (ЦП НДІ АПС) була надана інформація про порядок допуску до польотів повітряних суден (ПС), які знаходилися на обліку в цих організаціях, та порядок реєстрації цих ПС в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України.
Виходячи з того, що не до всіх власників та експлуатантів ПС доведена зазначена в листі 21.08.2006 за N 1.18-5437 інформація, Державіаслужба вважає за необхідне надати деякі роз'яснення.
На цей час до Державіаслужби від власників ПС, типова конструкція яких не схвалена Державіаслужбою - для яких Державіаслужбою не виданий сертифікат типу або еквівалентний документ, надходять заявки, з неповною інформацією та документами, про які йдеться в зазначеному листі.
Для реєстрації таких ПС в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України необхідно оформлення для кожного ПС рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску до експлуатації як цивільного ПС.
Зазначені ПС поділяються Державіаслужбою на:
3. аматорські ПС, до яких відносяться:
а) ПС оригінальної конструкції, які розроблені і вироблені власником;
б) ПС, які виготовлені власником шляхом збирання з набору вузлів і деталей згідно з інструкцією виробника набору, або
в) ПС, які виготовлені або відновлені власником за кресленнями на літальні апарати, які раніше експлуатувалися, але експлуатація їх припинена.
4. ПС, які виготовлені серійно, типова конструкція яких схвалена Національною авіаційною адміністрацією країни-розробника (сертифікат типу або еквівалентний документ) і не має схвалення Державіаслужби.
Для оформлення рішення Державіаслужби про можливість та умови допуску ПС до експлуатації як цивільного ПС, власник ПС надає до Державіаслужби на ім'я заступника голови звернення в довільній формі, яке повинне містити:
- заяву, що ПС буде експлуатуватися як ПС авіації загального призначення (для задоволення особистих потреб);
- відомості про досвід експлуатації ПС - кількість польотів та наліт, окремо за час знаходження на обліку в ТСОУ, Асоціації "Аероклуб України" або ЦП НДІ АПС;
- перелік документації, згідно з якою виконується льотна експлуатація ПС та технічне обслуговування;

................
Перейти до повного тексту