1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
23.03.2007 N 02-24-594
Газеті українського
бухгалтера
"Все для бухгалтера
в торгівлі"
вул. Сергієнка, 18,
м. Київ, 02094
Розглянувши лист щодо порядку нарахування та утримання страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) із заробітної плати осіб, які працюють за сумісництвом, повідомляємо.
Порядок справляння страхових внесків до Фонду визначається Законами України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" від 18.01.2001 р. N 2240, "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування" від 11.01.2001 р. N 2213.
Відповідно до ст. 21 Закону N 2240 та ст.1 Закону N 2213 базою для нарахування страхових внесків до Фонду є фактичні витрати на оплату праці найманих працівників, які підлягають обкладанню податком з доходів фізичних осіб.
При цьому, під час нарахування страхових внесків до Фонду за основним місцем роботи врахування оплати праці за сумісництвом у іншого роботодавця чинним законодавством не передбачено. Так само при нарахуванні страхових внесків до Фонду при роботі за сумісництвом не враховується заробітна плата працівника за основним місцем роботи.
Директор С.Санченко
Перейти до повного тексту