- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Міжвідомчої
комісії з питань державних закупівель
N 01/15рш від 06.09.2007
N 01/16рш від 11.09.2007
N 01/36рш від 20.12.2007
N 01/57рш від 20.12.2007 )
1. Затвердити Порядок подання та розгляду заяв щодо застосування процедур державних закупівель у одного учасника та з обмеженою участю, що додається.
Голова Комісії Перший заступник Голови Комісії Заступник Голови Комісії Секретар Комісії | В.Копилов О.Ткаченко М.Мельничук О.Костусєв |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Міжвідомчої комісії
з питань державних
закупівель
21.03.2007 N 01/2рш
ПОРЯДОК
подання та розгляду заяв щодо застосування процедур державних закупівель у одного учасника та з обмеженою участю
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає підготовку, подання та розгляд заяв щодо погодження Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель застосування замовниками процедур державних закупівель у одного учасника та з обмеженою участю.
1.2. Терміни "замовник", "розпорядники державних коштів", "державна закупівля (закупівля)", "державні кошти", "учасник процедури закупівлі (учасник)", "товари", "роботи", "послуги", "тендерна документація", "торги (тендер)" застосовуються у значеннях, визначених Законом України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
II. Вимоги щодо подання заяви
2.1. Розгляду щодо можливості погодження процедури закупівлі Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель підлягає:
- застосування процедури торгів з обмеженою участю для закупівлі товарів, робіт і послуг, очікувана вартість яких перевищує 500 тисяч гривень, крім випадку, коли процедура торгів з обмеженою участю застосовується після проведення попередньої кваліфікації учасників;
- застосування процедури закупівлі в одного учасника, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 30 тисяч гривень для товарів та послуг та 300 тисяч гривень для робіт.
2.2. У разі застосування процедури торгів з обмеженою участю у заяві викладається обґрунтування необхідності застосування процедури торгів з обмеженою участю відповідно до умов застосування цієї процедури, визначених у частині третій статті
18 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, кількості (у разі закупівлі товарів), очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг), перелік документів і відомостей, що додаються до заяви.
До заяви також додаються:
- тендерна документація;
- копія протоколу (протоколів) тендерного комітету щодо прийняття рішення про застосування процедури торгів з обмеженою участю, завірена печаткою замовника, із зазначенням переліку учасників, яких замовник планує запросити до участі у процедурі закупівлі;
- експертні, нормативні, технічні та інші документи відповідних компетентних органів (організацій), що підтверджують наявність підстави застосування процедури торгів з обмеженою участю;
- копія річного плану закупівель (для розпорядників бюджетних коштів);
- витяг з відповідного тематичного каталогу учасників процедур закупівель, який веде і видає Тендерна палата України;
- копії свідоцтв встановленого зразка, які видано Тендерною палатою України, про проходження членами тендерного комітету навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель.
( Пункт 2.2 доповнено абзацом згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель
N 01/57рш від 20.12.2007 )
2.3. У разі застосування процедури закупівлі в одного учасника у заяві викладається обґрунтування необхідності застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до умов застосування цієї процедури, визначених у частині другій статті
33 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", з обов'язковим зазначенням предмета закупівлі, кількості (у разі закупівлі товару), очікуваної вартості закупівлі, джерел фінансування закупівлі, орієнтовного терміну виконання поставок товарів (робіт, послуг), перелік документів і відомостей, що додаються до заяви.
До заяви додаються:
- копія протоколу (протоколів) тендерного комітету щодо прийняття рішення про застосування процедури закупівлі в одного учасника, завірена власною печаткою замовника;
- проект договору про закупівлю із додатками;
- техніко-економічне обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника за формою, що додається (додаток 1), що має бути підтверджено експертними, нормативними, технічними та іншими документами відповідних компетентних органів (організацій);
- копія річного плану закупівель (для розпорядників бюджетних коштів);
- копії свідоцтв встановленого зразка, які видано Тендерною палатою України, про проходження членами тендерного комітету навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель;
( Пункт 2.3 доповнено абзацом згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель
N 01/57рш від 20.12.2007 )
- витяг з відповідного тематичного каталогу учасників процедур закупівель, який веде і видає Тендерна палата України.
Додатково до заяви додаються:
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу другого частини другої статті
33 Закону - завірені копії документів, що засвідчують права інтелектуальної власності, або завірені документи, які засвідчують, що учасник є переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу третього частини другої статті
33 Закону - відповідні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) при застосуванні процедури закупівлі товарів, робіт/послуг, у одного учасника;
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу четвертого частини другої статті
33 Закону - завірена копія первинного договору (з додатками) про закупівлю товарів або послуг та акта про його виконання із обґрунтуванням того, що зміна учасника може призвести до закупівлі товарів або послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни з наявними товарами або послугами;
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу п'ятого частини другої статті
33 Закону - завірена копія первинного договору про закупівлю робіт, звіт про результати попередньо проведеної процедури закупівлі та висновок експерта або висновок-обґрунтування організації - розробника проекту про те, що будівельні роботи не було включено до початкового проекту, та про виникнення непередбачуваних обставин у зв'язку з необхідністю проведення додаткових будівельних робіт (якщо такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним договором);
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу шостого частини другої статті
33 Закону - обґрунтування виникнення нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв'язку з особливими економічними чи соціальними, правовими, іншими обставинами, яких замовник не міг передбачити, у тому числі закупівлі, пов'язаної з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій;
- у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника на підставі абзацу сьомого частини другої статті
33 Закону - завірені копії документів про те, що науково-технічні, науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи пройшли конкурсний відбір згідно з порядком конкурсів наукових проектів або є завданням та заходами державних цільових програм;
................Перейти до повного тексту