1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


РАХУНКОВА ПАЛАТА
МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Р І Ш Е Н Н Я
23.03.2007 N 01/3рш
Про затвердження Порядку розгляду скарг з питань державних закупівель
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель N 01/16рш від 11.09.2007 )
Відповідно до статті 3-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" Міжвідомча комісія з питань державних закупівель
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Порядок розгляду скарг з питань державних закупівель, що додається.
Голова Комісії
Перший заступник Голови Комісії
Заступник Голови Комісії
Секретар Комісії
В.Копилов
О.Ткаченко
М.Мельничук
О.Костусєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Міжвідомчої комісії
з питань державних
закупівель
23.03.2007 N 01/3рш
ПОРЯДОК
розгляду скарг з питань державних закупівель
Цей Порядок розроблено з метою забезпечення захисту порушених, невизнаних або оспорюваних прав і свобод у сфері закупівель та реалізації статей 36 та 37 розділу VII "Оскарження щодо застосування процедур закупівель" Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22 лютого 2000 року N 1490-III (далі - Закон).
1. Будь-який учасник або інша особа має право оскаржити рішення, дії або бездіяльність замовника до Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель (далі - Комісії) відповідно до Закону та цього Порядку.
Надходження скарги від скаржника, який не набув статусу учасника торгів або не брав участі у процедурі закупівлі, не зупиняє процедури закупівлі. Розгляд такої скарги здійснюється Комісією у строки, визначені для розгляду скарг, які надійшли від учасників торгів. За результатами розгляду такої скарги Комісія має право зупинити процедуру закупівлі на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів, або прийняти інше рішення відповідно до Закону.
2. Відповідно до частини 2 статті 36 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" об'єктом оскарження не може бути:
вибір процедури закупівлі, крім випадків, передбачених Законом;
встановлення вимоги щодо нотаріального посвідчення договору;
будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
3. Секретаріат Комісії протягом одного робочого дня з дня одержання скарги надсилає копію скарги Тендерній палаті України та Державному казначейству України (обслуговуючому банку).
4. Скарга має бути викладена українською мовою та містити:
а) відомості про скаржника процедур державних закупівель, а саме:
- офіційне найменування скаржника (фізична особа - суб'єкт господарювання зазначає своє прізвище, ім'я та по батькові);
- юридичну та фактичну адресу, контактні телефони;
- підпис відповідальної особи;
- відомості про те, чи є скаржник учасником торгів, та документи, що підтверджують його статус як учасника торгів;
б) відомості про замовника, а саме:
- офіційне найменування замовника;
- юридичну та фактичну адресу, контактні телефони;
- реквізити обслуговуючого банку;
в) відомості про процедуру закупівлі: назву процедури, предмет закупівлі, місце проведення процедури закупівлі;
г) відомості про те, які саме рішення, дії, або бездіяльність замовника не відповідають вимогам Закону з посиланням на відповідні положення Закону, які права скаржника порушено, а також підтверджуючі документи;
ґ) копію оголошення з номера Інформаційного бюлетеня Тендерної палати України, у якому було опубліковано оголошення про проведення торгів, відповідно до законодавства;
е) копію довідки про включення скаржника процедур державних закупівель до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для юридичних осіб);
є) документальне підтвердження надання копії скарги замовнику, Тендерній палаті України та Державному казначейству України (обслуговуючому банку).
Скаржник процедури державних закупівель має право надати іншу інформацію, яка стосується предмета скарги.
Відповідальність за достовірність інформації, яка міститься у скарзі, несе скаржник.

................
Перейти до повного тексту