- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Відділом по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради відкритих торгів із закупівлі послуг з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої в 2006 році
Підстава: Звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004
N 2298-IV, відповідно до ст. 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" від 22.02.2000
N 1490.
Замовник торгів: Відділ по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради.
Адреса: 96100, Автономна Республіка Крим, м. Джанкой, вул. К.Маркса, 15, голова тендерного комітету Дугальов Олександр Анатолійович, телефон: 3-22-21.
Головний розпорядник коштів Відділ по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради, код за ЄДРПОУ 24877601.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Предмет закупівлі: послуги з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої в 2006 році.
Джерело фінансування: кошти міського бюджету Джанкойської міської ради.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 21.11.2005, закінчення 26.01.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Наказ відділу по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради від 22.08.2005 N 32 "Про створення та затвердження Положення про тендерний комітет для організації та проведення процедур закупівель, товарів, робіт і послуг за державні кошти" на 5-ти аркушах.
Наказ відділу по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради від 31.11.2005 N 46/1 "Про внесення змін у склад тендерного комітету" на 2-х аркушах.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 5163, видане Ривкіній Ю.О., на 1-му аркуші.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 1568, видане Дугальову О.А., на 1-му аркуші.
Протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо вибору процедури закупівлі від 01.11.2005 N 1 на 1-му аркуші.
Протокол засідання тендерного комітету щодо вибору переможця торгів від 28.12.2005 N 11 на 1-му аркуші.
Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій за процедурою відкритих торгів від 27.12.2005 N 5 на 1-му аркуші.
Тендерна документація на проведення торгів (тендерів) із закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої у 2006 році на 9-ти аркушах.
Кошторис на 2006 рік Відділу з управління ЖКГ Джанкойської міської ради з додатками на 4-х аркушах.
Звіт про виконання загального кошторису установи (форма
N 2м) за 9 місяців 2006 року на 2-х аркушах.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі послуг з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої у 2006 році від 26.01.2006 N 1 на 1-му аркуші.
Повідомлення про результати проведення торгів від 29.12.2005 N 719/06 на 1-му аркуші.
Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 29.12.2005 N 718/06 на 1-му аркуші.
Оголошення про результати проведення відкритих торгів на закупівлю послуг за рахунок державних коштів на 1-му аркуші.
Договір від 12.01.2006 N 1 з МКП "Варіант" на 2-х аркушах.
Додаткова угода від 01.03.2006 N 1 на 1-му аркуші.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Відділу по управлінню житлово-комунальним господарством Джанкойської міської ради послуг з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої в 2006 році".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Наказом Відділу по управлінню житлово-комунального господарства Джанкойської міської ради (далі - Замовник) від 22.08.2005 N 32 затверджено склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет для організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти на чолі з головою тендерного комітету Дугальовим О.А.
До складу тендерного комітету наказом Замовника від 31.11.2005 N 46/1 внесено зміни у зв'язку із виключенням одного із членів комітету. У додатку N 1 до наказу визначено новий склад тендерного комітету у кількості п'яти фахівців та на чолі з головою тендерного комітету Дугальовим О.А.
На дослідження надано два свідоцтва про підвищення кваліфікації в Центрі тендерних процедур виданих голові тендерного комітету Замовника Дугальову О.А від 19.08.2005 СПК N 1568 та секретарю тендерного комітету Ривкіній Ю.О. від 03.03.2006 СПК N 5163.
Отже, в порушення вимог п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" заступник голови тендерного комітету Замовника не мав відповідного свідоцтва про навчання або підвищення кваліфікації на момент здійснення процедури закупівлі.
2. Фінансування закупівель
Відповідно до кошторису на 2006 рік Відділу по управлінню житлово-комунального господарства за кодом програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету 100203 "Благоустрій міст, сіл та селищ" затверджено видатки у сумі 1100 тис.грн., у тому числі за КЕКВ 1165 "Оплата інших комунальних послуг" - 410,7 тис.гривень.
Згідно із звітом про виконання загального фонду кошторису установи (форма
N 2м) за 9 місяців 2006 року надійшло за КЕКВ 1165 - 281 039 грн., касові видатки за звітний період становили - 279 838 гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
На засіданні тендерного комітету Замовника (протокол від 01.11.2005 N 1) було прийнято рішення щодо закупівлі послуг з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої в 2006 році шляхом здійснення процедури відкритих торгів.
4. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Оголошення про відкриті торги щодо здійснення закупівлі послуг з прибирання вулиць і автобусних зупинок в м. Джанкої в 2006 році було опубліковано Замовником у Інформаційно-аналітичному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 21.11.2005 N 47(216), оголошення N 16545 (ЖИТ).
Відповідно до вимог статей
4-1,
4-2,
8,
19 Закону замовник зобов'язаний забезпечити прозорість здійснення державних закупівель шляхом оприлюднення необхідної інформації, передбаченої цим Законом щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти, за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет, в тому числі оприлюднити оголошення про заплановану закупівлю чи про проведення попередньої кваліфікації.
Таким чином, обов'язок щодо розміщення інформації в інформаційних системах у мережі Інтернет покладається на Замовника торгів, який проводить процедуру державної закупівлі.
Отже, відповідно до вимог ч. 2 ст.
8 Закону у разі, якщо Замовником в оголошенні про заплановану закупівлю чи в оголошенні про результати проведеної процедури закупівлі не зазначено або зазначено невірний код, присвоєний інформаційною системою в мережі Інтернет, таке оголошення вважається неоприлюдненим.
В порушення вимог статей
4-1,
4-2,
8,
19 Закону Замовником не забезпечено прозорості здійснення державних закупівель, оскільки не зазначено інформаційної системи у мережі Інтернет.
................Перейти до повного тексту