- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про схвалення проекту Положення про державне регулювання номерного ресурсу ТМЗК України
Розглянувши проект Положення про державне регулювання номерного ресурсу ТМЗК України з врахуванням змін та доповнень, внесених членами НКРЗ, Громадською радою при НКРЗ та Асоціацією операторів "Телас", Національна комісія з питань регулювання зв'язку України
ВИРІШИЛА:
1. Схвалити проект Положення про державне регулювання номерного ресурсу ТМЗК України.
2. Департаменту телекомунікацій разом з Юридичним управлінням подати проект Положення про державне регулювання номерного ресурсу ТМЗК України на погодження до Антимонопольного комітету України і Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва України.
3. Сектору взаємодії із ЗМІ та зв'язків з громадськістю НКРЗ оприлюднити рішення на веб-сайті НКРЗ.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з питань регулювання зв'язку
України
29.03.2007 N 656
ПОЛОЖЕННЯ
про державне регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України
"Про телекомунікації" (далі - Закон), Положення про Національну комісію з питань регулювання зв'язку України (далі - НКРЗ, Комісія), затвердженого Указом Президента України від 21 серпня 2004 року
N 943, а також інших нормативно-правових актів в галузі телекомунікацій, і визначає порядок державного регулювання номерного ресурсу телекомунікаційної мережі загального користування України (далі - ТМЗК).
1.2. Формування номерного ресурсу ТМЗК України здійснюється поетапно на базі кодів географічних зон, ідентифікаційних кодів мереж та номерів глобальних телекомунікаційних послуг у форматі, визначеному "Національним планом нумерації України", затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 23.11.06
N 1105 та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 07.12.06 за N 1284/13158.
НКРЗ здійснює розподіл, присвоєння, облік номерного ресурсу, видачу та скасування дозволів, нагляд за використанням номерного ресурсу.
Однією із основних засад формування та розподілу номерного ресурсу є створення резервної ємності номерів.
Створення резервної ємності номерів здійснюється НКРЗ шляхом:
координації робіт операторів по переведенню місцевих мереж з аналогового в цифровий фрагмент нумерації;
регулювання питань взаємоз'єднання телекомунікаційних мереж;
координації робіт операторів по відкриттю нових індексів нумерації виключно в цифровому фрагменті та зміни формату номерів;
підготовки та втілення за узгодженням з ЦОВЗ резервних кодів географічних зон та ідентифікаційних кодів мереж.
Відкриття нової нумерації на ТМЗК здійснюється операторами на підставі договорів про взаємоз'єднання телекомунікаційних мереж та наявності дозволів на використання номерного ресурсу, що видаються НКРЗ.
Нагляд за використанням номерного ресурсу здійснює Державна інспекція зв'язку (далі - ДІЗ).
1.3. Коди мереж сигналізації у складі нумерації мережі спільноканальної сигналізації N 7 (далі - СКС-7) та коди пунктів сигналізації мережі СКС-7 виділяються згідно з галузевим керівним нормативним документом "Спільноканальна сигналізація N 7. Національна версія України. Правила користування у телефонній мережі загального користування. Версія 2.0", затвердженим та введеним в дію наказом Державного комітету зв'язку та інформатизації України від 31 липня 2000 року
N 111.
1.4. Визначення термінів, які вживаються у цьому Положенні, наведено у статті
1 Закону.
Інші терміни, що наведені в цьому Положенні, вживаються в такому значенні:
висновок щодо виділення номерного ресурсу - документ встановленого цим Положенням зразка (додатки 7, 8) виданий спеціалізованою установою, підприємством або організацією (далі - спеціалізована установа), який засвідчує технічно обумовлену можливість виділення оператору телекомунікацій (далі - оператору) номерного ресурсу для використання на відповідній території;
державне регулювання номерного ресурсу - проведення єдиної державної політики регулювання у сфері присвоєння, розподілу, визначення умов використання, обліку, нагляду за використанням номерного ресурсу;
дозвіл на використання номерного ресурсу (далі - дозвіл) - документ встановленого цим Положенням зразка (додаток 1), оформлений на бланку суворої звітності з використанням елементів захисту їх від підробки, виданий НКРЗ і який засвідчує право оператора використовувати виділений рішенням Комісії номерний ресурс за призначенням у визначеній телекомунікаційній мережі та/або території;
заявник - оператор, який звертається до НКРЗ з заявою встановленої цим Положенням форми про виділення, переоформлення або повернення відповідного номерного ресурсу (додатки 2, 4, 5, 6);
номерний ресурс:
вільний номерний ресурс - ресурс не присвоєний за операторами;
використаний номерний ресурс - частина задіяного номерного ресурсу, який використовується для надання телекомунікаційних послуг споживачам;
задіяний номерний ресурс - номерний ресурс забезпечений монтованою номерною ємністю телекомунікаційного обладнання та з'єднувальних ліній;
пункт сигналізації мережі СКС-7 - вузол мережі СКС-7, який забезпечує формування, передачу, приймання та обробку сигнальних повідомлень чи їх трансляцію до іншого пункту сигналізації чи обидві ці операції разом (може бути кінцевим або транзитним зі своїм унікальним позначенням - кодом):
кінцевий пункт сигналізації мережі СКС-7 - пункт сигналізації мережі СКС-7, який забезпечує формування, передачу власних сигнальних повідомлень та приймання, обробку сигнальних повідомлень, які адресовані йому;
транзитний пункт сигналізації мережі СКС-7 - пункт сигналізації мережі СКС-7, який забезпечує транзит сигнальних повідомлень, тобто їхню трансляцію до іншого пункту сигналізації;
розподіл номерного ресурсу:
первинний розподіл - виділення відповідно до рішення НКРЗ оператору номерного ресурсу (кодів мереж, кодів зон нумерації, номерів у межах зон нумерації, серійних номерів, скорочених телефонних номерів, кодів послуг, кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7, кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7, ідентифікаційних кодів, кодів, виділених Україні Міжнародним Союзом Електрозв'язку, європейських номерів абонентів тощо) для використання на власній телекомунікаційній мережі для надання послуг;
вторинний розподіл - виділення оператором номерів абонентів, кодів послуг тощо, споживачам телекомунікаційних послуг та провайдерам телекомунікацій для надання та/чи отримання телекомунікаційних послуг, у тому числі для потреб відомчих (корпоративних) мереж зв'язку;
серійний номер - номер абонента, під яким згруповано включення двох і більше каналів зв'язку таким чином, що виклик за цим номером може надійти на вільний канал цієї групи;
скорочений номер - номер абонента, з'єднання за яким здійснюється набором дво-, три-, чотиризначного номера і починається з цифри "0" або "1" при діючій та перспективній системах нумерації відповідно;
спеціалізована установа - установа, підприємство або організація, на яку покладено обов'язки з підготовки висновків про виділення номерного ресурсу, ведення та адміністрування бази даних, проведення аналізу щодо задіяння та використання номерного ресурсу на підставі договірних стосунків з операторами телекомунікацій. Спеціалізована установа починає/припиняє свої повноваження за окремими рішеннями НКРЗ.
1.5. Дія цього Положення поширюється на суб'єкти господарювання у сфері телекомунікацій, які здійснюють свою діяльність відповідно до законодавства, а також на організації, які відносяться до сфери управління НКРЗ.
2. Порядок розгляду заяв операторів про виділення номерного ресурсу
2.1. Оператор повинен звернутися до НКРЗ із заявою про виділення номерного ресурсу у разі, якщо він має чинну ліцензію на надання послуг у сфері телекомунікацій та має потребу у використанні номерного ресурсу для провадження господарської діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій.
2.2. Для отримання дозволу на використання відповідного номерного ресурсу ТМЗК оператор подає до НКРЗ за супровідним листом заяву про виділення номерного ресурсу за встановленою цим Положенням формою (додаток 2), до якої додає комплект документів, зазначених в п. 2.3.
2.3. Комплект документів, які додаються до заяви включає:
2.3.1. Завірену копію ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій;
2.3.2. Пояснювальну записку з обґрунтуванням потреби у виділенні заявленого обсягу номерного ресурсу (до заяви на виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 не додається);
2.3.3. Звіт про використання виділеного номерного ресурсу (додаток 3) в тій території, де заявник планує отримати номерний ресурс, станом на перше число місяця, в якому подається заява. При первинному зверненні заявника на отримання номерного ресурсу чи до заяви на виділення кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 звіт не додається;
2.3.4. Заявник має право подати інші інформаційні матеріали, що на його думку можуть надати додаткові пояснення щодо мети звернення.
2.4. Заява і комплект документів, які заявник подає НКРЗ повинні містити повну та достовірну інформацію і мають бути складені державною мовою.
2.5. Для отримання кодів мереж сигналізації у складі нумерації мережі СКС-7 чи кодів пунктів сигналізації мережі СКС-7 додається завірена копія схеми приєднання до мережі СКС-7, погоджена з оператором, до якого запроектоване приєднання.
2.6. Не допускається надання одним комплектом документів по різних видах заяв та типах номерного ресурсу.
2.7. Апарат НКРЗ перевіряє повноту наданого комплекту документів та правильність їх оформлення і у разі виконання вимог цього Положення формує окрему справу заявника і передає її до спеціалізованої установи для отримання висновків щодо технічної можливості виділення оператору номерного ресурсу на відповідній території.
2.8. У разі неправильного оформлення документів, подачі неповного комплекту документів, та/або невідповідності поданих документів вимогам цього Положення апарат НКРЗ у 10-денний строк інформує листом заявника про виявлені порушення та пропонує їх усунути.
При цьому відлік строку, передбаченого частиною 2 статті
70 Закону України
"Про телекомунікації", починається з моменту подання доопрацьованих у відповідності з вимогами цього Положення заяви та комплекту документів.
2.9. Укомплектовані відповідно до п. 2.3 цього Положення та правильно оформлені документи операторів після отримання висновків спеціалізованої установи виносяться апаратом НКРЗ на засідання Комісії для прийняття відповідних рішень.
3. Прийняття рішень про виділення, або відмову у виділенні номерного ресурсу
3.1. Рішення за результатами розгляду заяви оператора щодо виділення відповідного номерного ресурсу приймається Комісією протягом 30 днів з моменту її реєстрації, за винятком випадку передбаченого п. 2.8 цього Положення.
3.2. Номерний ресурс розподіляється оператору в межах
Національного плану нумерації на умовах первинного розподілу. Право користування номерним ресурсом надається на термін дії ліцензії на провадження відповідного виду господарської діяльності у сфері телекомунікацій без права передачі іншим особам, крім випадків вторинного розподілу відповідно до законодавства.
3.3. Виділений номерний ресурс повинен бути задіяний у строк визначений в дозволі. Строк задіяння номерного ресурсу встановлюється НКРЗ і не може бути більшим ніж 3 роки з дня отримання дозволу. Незадіяний в установлений строк номерний ресурс вилучається у оператора рішенням НКРЗ.
3.4. Рішення НКРЗ щодо виділення або відмови у виділенні номерного ресурсу приймається з урахуванням наявності вільного номерного ресурсу, ефективності використання заявником раніше виділеного номерного ресурсу, обсягу виконаних робіт, перспектив розвитку його телекомунікаційної мережі. У рішенні НКРЗ про відмову у виділенні номерного ресурсу зазначаються відповідні підстави.
3.5. Підставами для прийняття рішення про відмову у виділенні номерного ресурсу є:
3.5.1. Недостовірність даних у заяві оператора та доданих до неї документах;
3.5.2. Невідповідність заявленого номерного ресурсу положенням ліцензії заявника на провадження певного виду діяльності;
3.5.3. Неефективність використання раніше виділеного номерного ресурсу на території на якій заявлене виділення. Неефективним використанням раніше виділеного номерного ресурсу вважається надання оператором споживачам менше 75% раніше виділених обсягів номерного ресурсу;
3.5.4. Порушення ліцензійних умов або особливих умов, що зазначені у ліцензії та/або раніше виданому дозволі на використання номерного ресурсу;
3.5.5. Ненадходження від заявника доопрацьованих документів протягом 30 робочих днів з дати відправлення інформаційного листа згідно з п. 2.8 цього Положення;
3.5.6. Відсутність вільного номерного ресурсу на заявленій території України;
3.5.7. Відсутність договору між оператором та спеціалізованою установою на виконання робіт з підготовки висновків.
3.6. Прийняте рішення НКРЗ щодо результатів розгляду заяви доводиться до операторів протягом трьох робочих днів відповідним структурним підрозділом. Повідомлення про прийняте рішення надсилається (видається) заявнику керівником відповідного структурного підрозділу апарату НКРЗ протягом трьох робочих днів з дня оформлення рішення НКРЗ. Копія рішення надсилається до спеціалізованої установи.
3.7. У разі прийняття рішення про відмову у виділенні номерного ресурсу за відсутністю вільного номерного ресурсу на заявленій території України Комісія організує створення резервної ємності номерів згідно з п. 1.2 цього Положення.
4. Порядок оформлення дозволу про використання номерного ресурсу
4.1. За виділення номерного ресурсу стягується плата у розмірі і порядку, встановлених законодавством.
4.2. Повідомлення про розмір плати за виділення номерного ресурсу та код відповідної фінансової операції надсилається (видається) заявнику разом з повідомленням про рішення НКРЗ щодо виділення номерного ресурсу.
4.3. Дозвіл оформлюється і видається заявнику протягом трьох днів після надання ним оригіналів документів, що підтверджують внесення плати за виділення номерного ресурсу, який він повинен здійснити згідно чинного законодавства.
4.4. Якщо заявник у визначений законодавством строк не сплатив та не надав НКРЗ документа, що підтверджує внесення плати за виділення номерного ресурсу, Комісія скасовує відповідне рішення про виділення номерного ресурсу. Копія рішення про скасування надсилається до спеціалізованої установи.
4.5. У дозволі про використання номерного ресурсу (додаток 1) зазначаються:
4.5.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по-батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, якому виділяється номерний ресурс, а також місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності та ідентифікаційний код юридичної особи за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;
4.5.2. Тип номерного ресурсу та призначення, його ємність та територія використання;
4.5.3. Відомості про ліцензію, на підставі якої виділено номерний ресурс, у тому числі: номер, дата видачі та строк дії, вид діяльності та територія її здійснення;
4.5.4. Строки дії дозволу та задіяння номерного ресурсу;
4.5.5. Особливі умови використання дозволу (попередження про цільове використання виділеного номерного ресурсу, відомості про замовника послуг за скороченим номером тощо);
4.5.6. Номер та дата прийняття рішення НКРЗ про виділення номерного ресурсу;
4.5.7. Відомості про наявність додатків до дозволу (за наявністю);
4.5.8. Дата видачі дозволу;
4.5.9. Відомості про повноважну особу, що підписала дозвіл.
4.6. Дозвіл підписується Головою НКРЗ або членом НКРЗ, на якого покладено виконання обов'язків Голови та засвідчується гербовою печаткою.
4.7. У разі необхідності внесення в дозвіл великих обсягів інформації, до дозволу розробляється додаток, який оформлюється на аркуші формату А4 в довільній формі із зазначенням номеру дозволу, підписується тією ж повноважною особою та засвідчується гербовою печаткою.
4.8. Копія дозволу та додатку до нього надсилається до спеціалізованої установи.
5. Виділення та використання скорочених номерів
5.1. Розподіл, виділення та використання скорочених номерів (01, 02, ... 09, 101, 102, ... 112, 118, 16ХХ) здійснюється операторами телекомунікацій виключно за їх функціональним призначенням.
5.2. Скорочені номери (01, 02, ... 09, 101, 102, ... 112, 118, 16ХХ) призначаються службам екстреного виклику, а також деяким службам довідково-інформаційних та замовних послуг, які користуються найбільшим попитом.
5.3. Для отримання скорочених номерів оператор, до місцевої мережі якого приєднаний замовник (служба) послуг, подає за супровідним листом до НКРЗ заяву про виділення скороченого номеру за встановленою цим Положенням формою (додаток 4) та комплект документів, що зазначені у п. 2.3 цього Положення.
5.4. Разом із заявою оператора надається звернення замовника послуг відповідної служби з обґрунтуванням необхідності створення такої служби або надання послуги та належним чином завірені копії документів останнього на право здійснення діяльності щодо надання цих послуг.
5.5. Апарат НКРЗ перевіряє повноту наданого комплекту документів та правильність їх оформлення і у разі виконання вимог цього Положення формує окрему справу заявника і передає її до спеціалізованої установи для отримання висновків щодо технічної можливості виділення оператору номерного ресурсу на відповідній території.
5.6. У разі неправильного оформлення документів, подачі неповного комплекту документів, та/або невідповідності поданих документів вимогам цього Положення апарат НКРЗ у 10-денний строк інформує листом заявника про виявлені порушення та пропонує їх усунути.
При цьому відлік строку, передбаченого частиною 2 статті
70 Закону України
"Про телекомунікації", починається з моменту подання доопрацьованих у відповідності з вимогами цього Положення заяви та комплекту документів.
5.7. Прийняте рішення НКРЗ щодо результатів розгляду заяви доводиться до операторів протягом трьох робочих днів відповідним структурним підрозділом. Повідомлення про прийняте рішення надсилається (видається) заявнику керівником відповідного структурного підрозділу апарату НКРЗ протягом трьох робочих днів з дня оформлення рішення НКРЗ. Копія рішення надсилається до спеціалізованої установи.
5.8. Підставами для прийняття рішення про відмову у виділенні скороченого номера є:
5.8.1. Недостовірність даних у заяві та доданих до неї документах;
5.8.2. Відсутність вільних скорочених номерів;
5.8.3. Ненадходження від заявника доопрацьованих документів протягом 30 робочих днів з дати відправлення інформаційного листа згідно з п. 5.6 цього Положення;
5.9. При оформленні дозволу на використання скороченого номера, окрім інформації, наведеної у п. 4.5, зазначаються повна назва юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності, що є замовником послуги, його місцезнаходження або місце проживання, у тому числі ідентифікаційний код за ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер замовника послуги.
5.10. Строк задіяння скорочених номерів становить один рік від дати отримання дозволу.
5.11. Оператор інформує НКРЗ про стан задіяння виділеного скороченого номера не пізніше 30 днів після закінчення встановленого терміну задіяння та/або про розірвання договору з замовником не пізніше 30 днів з дати розірвання.
6. Розгляд заяв операторів про переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу
6.1. Оператор повинен звернутися до НКРЗ із заявою про переоформлення дозволу у разі, якщо в нього виникли для цього, передбачені п. 6.2 цього Положення підстави.
6.2. Підставами для переоформлення дозволу є:
6.2.1. Реорганізація юридичної особи - суб'єкта господарювання шляхом перетворення, злиття, приєднання, виділення, поділу;
6.2.2. Переоформлення чи подовження терміну дії ліцензії, на підставі якої було видано дозвіл;
6.2.3. Виникнення в оператора потреб у зміні обсягу чи призначення номерного ресурсу, в тому числі у разі потреби зміни нумерації при переході з аналогового фрагмента нумерації в цифровий, при обміні частками (індексами) номерного ресурсу між операторами у рівних обсягах при умові наявності у цих операторів дозволів на використання номерного ресурсу, що обмінюються;
6.2.4. Зміни замовника послуги за скороченим номером;
6.2.5. Часткове задіяння номерного ресурсу;
6.2.6. Подовження терміну задіяння номерного ресурсу;
6.2.7. Переоформлення номерного ресурсу отриманого операторами до 01.01.05 в термін до 01.01.08;
6.2.8. Зміна структури номерного ресурсу чи простору нумерації існуючого плану нумерації;
6.2.9. Переоформлення дозволу на вилучений за рішенням Комісії номерний ресурс, що використовується споживачами.
6.3. Для переоформлення дозволу оператор подає за супровідним листом до НКРЗ заяву за встановленою цим Положенням формою (додаток 5) та комплект документів, згідно п. 6.4.
6.4. Комплект документів які додаються до заяви:
6.4.1. Завірену копію ліцензії на відповідний вид діяльності з надання послуг у сфері телекомунікацій;
6.4.2. Пояснювальну записку з обґрунтуванням підстави переоформлення дозволу;
6.4.3. Звіт про використання виділеного оператору номерного ресурсу за встановленою цим Положенням формою (додаток 3) на території, де заявлене переоформлення, станом на перше число місяця, в якому подається заява;
6.4.4. Оригінали документів, якими було надано право використання номерного ресурсу, заявленого до переоформлення. Якщо переоформленню, відповідно до підстав зазначених в п. 6.2, підлягає частина номерного ресурсу із зазначеного в оригіналі то переоформлюється дозвіл на весь номерний ресурс зазначений в документі;
6.4.5. Завірені нотаріально або органами реєстрації копії документів що засвідчують наявність підстав для переоформлення дозволу відповідно до п. 6.2.1, п. 6.2.2;
6.4.6. Заявник має право подати інші інформаційні матеріали, що на його думку можуть надати додаткові пояснення щодо мети звернення.
6.5. Для подання заяв на переоформлення дозволу встановлюються такі строки:
6.5.1. За п.п. 6.2.1, 6.2.2, 6.2.4 не пізніше 30 днів з дня виникнення підстав для переоформлення. Датою подачі документів вважається дата їх реєстрації в НКРЗ;
6.5.2. За п.п. 6.2.3, 6.2.5 - за необхідністю;
6.5.3. За п. 6.2.6 - не пізніше 30 днів до закінчення терміну задіяння номерного ресурсу. Датою подачі документів вважається дата їх реєстрації в НКРЗ;
6.5.4. За п. 6.2.7 - на протязі трьох років з дати визначеної частиною другою, Глави XIV Прикінцевих положень Закону України
"Про телекомунікації".
6.6. Не пізніше ніж за шість місяців до зміни структури номерного ресурсу чи простору нумерації НКРЗ письмово інформує про це операторів, після чого здійснює перерозподіл відповідного номерного ресурсу. Оформлення та видача дозволів на використання номерного ресурсу здійснюється за спрощеною процедурою на підставі подання операторами відповідної заяви за супровідним листом без комплекту документів та за умови повернення оригіналу дозволу. Після завершення переходу на нову нумерацію, оператор зобов'язаний письмово у тридцятиденний строк поінформувати НКРЗ про виконання відповідних дій з переходу на нову нумерацію та звільнення раніше наданого номерного ресурсу.
6.7. Укомплектовані відповідно до п. 6.4 Положення та правильно оформлені заяви операторів виносяться апаратом НКРЗ на засідання Комісії для прийняття відповідних рішень.
6.8. У разі неправильного оформлення документів, подачі неповного комплекту документів, та/або невідповідності поданих документів вимогам цього Положення апарат НКРЗ у 10-денний строк інформує листом заявника про виявлені порушення та пропонує їх усунути.
6.9. Строк доопрацювання та повторного звернення не може перевищувати 30 днів.
7. Прийняття рішень про переоформлення, або відмову у переоформленні дозволів на використання номерного ресурсу
7.1. Рішення за результатами розгляду заяви оператора щодо переоформлення дозволу приймається Комісією протягом 30 днів з моменту її реєстрації.
7.2. Прийняте рішення НКРЗ щодо переоформлення дозволу або відмову у переоформленні доводиться до операторів протягом трьох робочих днів відповідним структурним підрозділом. Повідомлення про прийняте рішення надсилається (видається) заявнику керівником відповідного структурного підрозділу апарату НКРЗ протягом трьох робочих днів з дня оформлення рішення НКРЗ. В рішенні НКРЗ про відмову у переоформленні дозволу зазначаються відповідні підстави. Копія рішення надсилається до спеціалізованої установи.
7.3. Підставами для прийняття рішення про відмову у переоформленні дозволу є:
7.3.1. Недостовірність даних у заяві оператора та доданих до неї документах;
7.3.2. Бездіяльність оператора щодо вирішення питань з будівництва власної мережі та її підключення до ТМЗК. Бездіяльністю оператора вважається:
- при першому зверненні із заявою про переоформлення номерного ресурсу - відсутність розробленої проектної документації;
- при зверненні із заявою про переоформлення раніше переоформленого номерного ресурсу - відсутність змонтованого комутаційного обладнання, обладнання систем передач та лінійно-кабельних споруд для приєднання до ТМЗК;
7.3.3. Подання заяви на переоформлення номерного ресурсу з порушенням строків встановлених п.п. 6.5, 6.9;
7.3.4. Використання виділеного номерного ресурсу не за призначенням;
7.3.5. Порушення ліцензійних умов або особливих умов, що зазначені у дозволі на використання номерного ресурсу;
7.3.6. Порушення строку задіяння номерного ресурсу визначеного у дозволі.
7.4. За переоформлення дозволу на використання номерного ресурсу плата не стягується.
7.5. У разі переоформлення дозволу за п. 6.2.6 встановлюється термін подовження задіяння номерного ресурсу. Цей термін визначається індивідуально для кожного заявника, в залежності від виконаних ним обсягів робіт та планів щодо остаточного завершення робіт, але не може бути більше одного року від дати видачі переоформленого дозволу.
7.6. Переоформлений, але незадіяний в установлений термін номерний ресурс вилучається у оператора рішенням НКРЗ.
7.7. У разі прийняття рішення про переоформлення дозволу, у порядку встановленому розділом 4 цього Положення, оформлюється новий дозвіл. Копія дозволу надсилається до спеціалізованої установи.
7.8. До моменту прийняття рішення про переоформлення дозволу або відмову в переоформленні дія попереднього дозволу не припиняється, якщо документи на переоформлення подані у строки визначені п.п. 6.5, 6.9.
7.9. Не переоформлений з вини оператора в установлений строк дозвіл вважається недійсним. При цьому, для подальшого використання номерного ресурсу оператор повинен отримати новий дозвіл в порядку, встановленому розділом 2 цього Положення.
8. Порядок підготовки висновків щодо виділення номерного ресурсу
8.1. Підготовка висновків щодо виділення номерного ресурсу та переоформлення номерного ресурсу при переході з аналогового фрагмента нумерації в цифровий (далі - висновків) покладається на спеціалізовану установу. Висновки розробляються на основі нормативно-правових актів у сфері телекомунікацій, поточного стану та перспектив розвитку ТМЗК.
8.2. Для підготовки висновків апарат НКРЗ передає сформовану справу оператора до спеціалізованої установи.
8.3. Роботи, пов'язані з підготовкою та наданням висновків виконуються на основі договору між оператором/заявником та спеціалізованою установою.
8.4. Спеціалізована установа на підставі аналізу документів визначає тип заявленого номерного ресурсу та співвиконавців робіт щодо підготовки висновків. Спеціалізована установа може готувати висновки при взаємодії з ВАТ "Укртелеком", ВАТ "Діпрозв'язок", УНДІЗ, іншими науковими підприємствами та установами на договірних засадах.
8.5. У разі наявності технічної можливості виділення номерного ресурсу спеціалізована установа надсилає оператору проект договору на виконання робіт з підготовки висновків та рахунок на оплату цих робіт, згідно з тарифами, погодженими з НКРЗ. У разі відсутності вільного номерного ресурсу спеціалізована установа надає НКРЗ висновок про неможливість виділення номерного ресурсу на відповідній території.
8.6. Строк укладання договору на виконання робіт з підготовки висновків - 10 календарних днів з моменту реєстрації заяви в спеціалізованій установі. Оплата робіт з підготовки висновків здійснюється в терміни, визначені договором.
8.7. Строк опрацювання заяв операторів в спеціалізованій установі та надання висновків, за наявності укладеного договору з оператором, не може перевищувати 21 календарний день з моменту реєстрації заяви в спеціалізованій установі.
8.8. Спеціалізована установа на підставі рішень НКРЗ, дозволів на використання номерного ресурсу, щорічних звітів операторів про використання номерного ресурсу та матеріалів перевірок ДІЗ веде облік номерного ресурсу, формує та адмініструє відповідну базу даних, яка передбачає:
8.8.1. Відомості про операторів, стосовно яких прийнято рішення щодо виділення, переоформлення або вилучення номерного ресурсу із зазначенням всіх реквізитів, обсягів номерного ресурсу та території використання;
8.8.2. Автоматизований облік виділеного, задіяного та вільного номерного ресурсу;
8.8.3. Автоматизований контроль терміну задіяння номерного ресурсу та ефективності використання виділеного номерного ресурсу;
8.8.4. Формування щорічних узагальнених звітів про виділення, задіяння та використання номерного ресурсу.
9. Порядок обліку та підтвердження використання номерного ресурсу
9.1. Усі оператори телекомунікацій, що використовують номерний ресурс, зобов'язані щорічно до 25 січня надавати НКРЗ звіт про використання номерного ресурсу станом на 31 грудня минулого року за встановленою цим Положенням формою (додаток 3). Щорічний звіт подається у двох примірниках. Оператори, які використовують міжнародні коди пунктів сигналізації, надають щорічні звіти щодо задіяння цих кодів до 1 грудня поточного року.
................Перейти до повного тексту