1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.02.2007 N 51
Про організацію особистого прийому громадян у громадській приймальні Мінвуглепрому України
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" з метою забезпечення конституційних прав громадян на звернення та у зв'язку з введенням нової структури центрального апарату Міністерства вугільної промисловості України та наказу Мінвуглепрому від 14 лютого 2007 року "Про розподіл обов'язків"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Регламент прийому громадян у громадській приймальні Міністерства вугільної промисловості України і графіки особистого прийому громадян керівництвом Мінвуглепрому України та керівниками його структурних підрозділів, що додаються.
2. Організацію роботи громадської приймальні Мінвуглепрому покласти на відділ звернень громадян та зв'язків з громадськими організаціями Департаменту соціальної інфраструктури та адміністративного забезпечення (Держак В.В.).
3. Наказ Мінвуглепрому від 21.07.2006 N 403 "Про затвердження положення про громадську приймальню та графік прийому громадян у громадській приймальні керівниками структурних підрозділів Міністерства вугільної промисловості України" та розпорядження Мінвуглепрому від 18.09.2006 N 89-р "Про затвердження графіка прийому громадян керівництвом Міністерства вугільної промисловості України" вважати такими, що втратили чинність.
4. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на заступника Міністра Петренка Д.Д.
Міністр С.Тулуб
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства вугільної
промисловості України
26.02.2007 N 51
РЕГЛАМЕНТ
прийому громадян у громадській приймальні Міністерства вугільної промисловості України
1. Громадська приймальня.
1.1. Громадська Міністерства вугільної промисловості України (далі - громадська приймальня) створена з метою організації прийому громадян, вивчення громадської думки, проведення аналізу звернень громадян, вирішення соціальних проблем, які порушують заявники у своїх зверненнях, та відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Положення про Міністерство вугільної промисловості України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 листопада 2006 року N 1527.
1.2. Основним завданням громадської приймальні є:
1.2.1. Організація роботи з прийому громадян, які звернулися до Міністерства, у вирішенні питань, що викладені у зверненні.
1.2.2. Прийом і спілкування з громадянами здійснюється в атмосфері доброзичливості та взаємоповаги згідно зі статтею 5 Закону України "Про державну службу".
1.2.3. Забезпечення об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян.
1.2.4. Організація підготовки і проведення прийому керівництвом Міністерства, керівниками структурних підрозділів громадян, які звернулися до громадської приймальні.
1.2.5. Контроль виконання звернень громадян у структурних підрозділах Міністерства.
1.2.6. Підготовка аналітичної інформації про стан розгляду звернень керівництву Міністерства та Кабінету Міністрів України.
1.3. Громадська приймальня має право:
1.3.1. Одержувати від структурних підрозділів центрального апарату Міністерства та підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління Міністерства, необхідну інформацію для виконання покладених на неї завдань.
1.3.2. Залучати у встановленому порядку керівників структурних підрозділів Міністерства (чи відповідальних працівників, яких визначить керівник) для надання консультативної або іншої необхідної допомоги для проведення особистого прийому громадян, які звернулися до громадської приймальні Міністерства.
1.3.3. Одержувати від керівних працівників та спеціалістів структурних підрозділів центрального апарату Міністерства інформацію про стан вирішення питань громадян, які звернулися до громадської приймальні Міністерства.
1.4. Спеціаліст відділу звернень громадян та зв'язків з громадськими організаціями Департаменту соціальної інфраструктури та адміністративного забезпечення разом із залученим черговим працівником апарату Мінвуглепрому організовують прийом громадян, надають допомогу у підготовці письмового звернення, роз'яснення заявнику щодо питань, які він порушує, забезпечують залучення (присутність) посадових осіб на час прийому у громадській приймальні, згідно з затвердженими графіками прийому громадян. Забезпечують особливо уважне ставлення під час прийому до осіб, які мають особливі заслуги перед державою, інвалідів, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та таких, які потребують соціального захисту та підтримки.
2. Порядок прийому у громадській приймальні.
2.1. Прийом громадян у громадській приймальні проводиться кожного робочого дня з 9.00 до 17.00 у кімнаті 158 по вулиці Б.Хмельницького, 4 адміністративного будинку Мінвуглепрому спеціалістом відділу звернень громадян та зв'язків з громадськими організаціями Департаменту соціальної інфраструктури та адміністративного забезпечення із залученням чергового працівника апарату Мінвуглепрому (за необхідності) згідно із затвердженими графіками (додаються).
Графіки прийому доводяться до відома громадян через веб-сайт Міністерства (www.mvp.gov.ua) та оголошення, що вивішується в холі Міністерства у зручному для огляду громадян місці.
2.2. Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне), усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу (на особистому прийомі), якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
2.3. Під час прийому громадян присутність сторонніх осіб забороняється, окрім їх представників, опікунів (піклувальників) та осіб, які представляють їх інтереси.
2.4. Громадянин під час прийому має повідомити:
- своє прізвище, ім'я та по батькові;
- місце проживання;
- стисло викласти зміст питання, з приводу якого він звертається;

................
Перейти до повного тексту