- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
Л И С Т
Про порядок справляння страхових внесків
На ваш запит повідомляємо, що порядок справляння страхових внесків до Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонду) визначається Законами України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими народженням та похованням" від 18.01.01 р.
N 2240 (далі - Закон N 2240), "Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхування" від 11.01.01 р.
N 2213 (далі - Закон N 2213) та Інструкцією про порядок надходження, обліку та витрачання коштів Фонду, затвердженою постановою правління Фонду від 26.06.01 р.
N 16 (далі - Інструкція N 16).
Відповідно до статті
1 Закону
N 2213 базою для нарахування страхових внесків до Фонду є фактичні витрати на оплату праці найманих працівників, що включають витрати на виплату основної та додаткової заробітної плати, інші заохочувальні і компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, які визначаються згідно з нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону України "Про оплату праці" від 24.03.95 р.
N 108/95, та підлягають обкладанню податком з доходів фізичних осіб.
Суми виплат, пов'язаних з індексацією заробітної плати працівників, відповідно до статті
2 Закону України
"Про оплату праці" відносяться до фонду оплати праці та згідно із підпунктом 2.2.7 Інструкції зі статистики заробітної плати, затвердженої наказом Держкомстату України від 13.01.04 р.
N 5 (далі - Інструкція N 5), включаються до фонду додаткової заробітної плати.
................Перейти до повного тексту