- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Доманівською центральною районною лікарнею процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю паливно-мастильних матеріалів
Загальна інформація
Інформація про Замовника
Назва: Доманівська центральна районна лікарня.
Адреса: 56400, Миколаївська обл., смт Доманівка, вул. Пирогова, 6, тел. (5152) 9-12-94.
Голова тендерного комітету: Войтович Л.М.
Предмет закупівлі: паливно-мастильні матеріали.
Процедура закупівлі: запит цінових пропозицій (котирувань).
Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок - 12.01.2006, закінчення - 17.02.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Наказ за січень 2005 року N 2 "Про створення тендерної комісії ЦРЛ" - 1 арк.
Наказ від 03.01.2006 N 1 "Про створення тендерної комісії ЦРЛ" - 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 17.01.2006 N 4 - 2 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 16.01.2006 N 4 - 2 арк.
Протокол оцінки від 17.01.2006 N 4 - 1 арк.
Запрошення до участі у торгах від 12.01.2006 N 9 ПП "Доманівка", СПД Стариш Р.Ф. - 1 арк.
Цінова пропозиція ПП "Доманівка" - 1 арк.
Цінова пропозиція Вознесенська філія ВАТ "Миколаївнафтопродукт" - 1 арк.
Свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності юридичної особи ВАТ "Миколаївнафтопродукт" від 30.12.96 - 1 арк.
Цінова пропозиція СПД Стариш Р.Ф. - 1 арк.
Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи - підприємця Стариш Р.Ф. від 09.11.2004 - 1 арк.
Повідомлення про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) б/н, б/д ПП "Доманівка", ВАТ "Миколаївнафтопродукт" - 2 арк.
Договір купівлі-продажу нафтопродуктів від 17.01.2006 N 11 - 2 арк.
Завдання сформульовано таким чином: "Надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі Доманівською центральною районною лікарнею паливно-мастильних матеріалів".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Тендерний комітет Доманівської центральної районної лікарні (далі - Замовник) створено та затверджено наказом у січні 2005 року N 1 "Про створення тендерної комісії ЦРЛ" у кількості 6 осіб: голова комісії - Войтович Л.М., заст. голови тендерного комітету - Матвеєва С.М., секретар комісії - Дувакіна Н.А., члени комісії - Ревтьо В.Б., Цехоцька О.Л. (змінами, які було внесено наказом від 03.01.2006 N 1, до членів тендерного комітету увійшла Резніченко Н.В.).
- в порушення вимог ч. 2 ст.
12 Закону положення про тендерний комітет рішенням Замовника не затверджувалось;
- в порушення вимог ч. 7 ст.
12 Закону на момент проведення процедури жодним з членів тендерного комітету Замовника не було здійснено навчання на відповідних курсах та не отримано свідоцтва про підвищення кваліфікації.
2. Фінансування закупівель
Кошторису Замовника на 2006 рік на дослідження надано не було.
3. Вибір процедури закупівлі
На дослідження надано річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти Замовника на 2006 рік б/н, б/д.
Слід відзначити, що згідно з вимогами ч. 2 ст.
22 Закону річний план закупівель оприлюднюється шляхом розміщення принаймні в одній інформаційній системі в мережі Інтернет протягом 15 календарних днів з дати його затвердження.
В порушення вимог ч. 2 ст.
22, ч. 1 ст.
4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено річний план закупівель у інформаційний системі у мережі Інтернет, яка відповідає вимогам, визначеним цим Законом.
В порушення вимог ч. 6 ст.
12 Закону рішення тендерного комітету Замовника щодо вибору предмета, обсягів та процедури закупівлі не оформлено протоколом.
Відповідно до річного плану закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти Замовника на 2006 рік б/н, б/д для здійснення по КЕКВ 1135 закупівлі паливно-мастильних матеріалів очікуваною вартістю 148,96 тис.грн. обрано процедуру відкритих торгів.
З наданих на дослідження матеріалів встановлено, що Замовником фактично проведено процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань) із закупівлі паливно-мастильних матеріалів замість відкритих торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст.
32 Закону Замовник може здійснювати закупівлю шляхом застосування процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо товарів і послуг, для яких існує постійно діючий ринок, та за умови, що вартість їх закупівлі не перевищує 100 тис.гривень.
Отже, в порушення вимог ч. 2 ст.
32 Закону Замовником проведено процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі паливно-мастильних матеріалів очікуваною вартістю закупівлі 148,96 тис.гривень.
4. Визначення предмета закупівлі
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, замовник має право предмет закупівлі продукції визначити за показником п'ятого знаку Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822.
Замовником предмет закупівлі був визначений як "Паливно-мастильні матеріали", а саме, згідно з наданими ціновими пропозиціями учасників: бензин А-95, бензин А-80, дизпаливо, масло МГ - 10, солідол.
Відповідно до Класифікатора
ДК 016-97 Замовник повинен був визначити предмет закупівлі як "продукти нафтоперероблення рідкі" код 23.20.1, оскільки Класифікатор не містить визначення "паливно-мастильні матеріали".
Отже, тендерним комітетом порушено вимоги п. 3 Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, в частині визначення предмета закупівлі.
5. Інформування учасників про проведення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань)
Відповідно до вимог ч. 2 ст.
32 Закону визначено, що для отримання цінових пропозицій Замовник надсилає запит щодо цінових пропозицій (котирувань) не менше ніж трьом учасникам або розміщує його в інформаційних системах у мережі Інтернет. Інформацію, яку необхідно вказати у запиті щодо цінових пропозицій (котирувань), визначено ч. 3 ст. 32 Закону.
Даним дослідженням встановлено, що тендерним комітетом Замовника листи-запрошення до участі у торгах учасникам направлено 12.01.2006.
В порушення вимог ч. 3 ст.
32 Закону Замовником у запиті не зазначено:
- не вказано вид, кількість та місце поставки товару;
- не вказано строк поставки товару;
- істотних умов договору.
6. Подання та розкриття тендерних (цінових) пропозицій (котирувань)
Відповідно до ч. 5 ст.
32 Закону пропозиції розкриваються у визначений замовником час.
Протокол розкриття тендерних (цінових) пропозицій N 4 оформлено тендерним комітетом Замовника 16.01.2006.
Слід відзначити, що у запрошеннях до участі у торгах учасникам Замовником зазначено "... розгляд тендерних пропозицій відбудеться об 14.00 год. 17.01.2006".
Отже, розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників відбулось до закінчення терміну їх подання.
В порушення вимог ч. 5 ст.
32 Закону розкриття тендерних (цінових) пропозицій учасників відбулось (16.01.2006) до закінчення терміну їх подання (17.01.2006).
Згідно з протоколом розкриття тендерних (цінових) пропозицій від 16.01.2006 N 4 на участь у торгах надійшли пропозиції від 3-х учасників, а саме:
цінова пропозиція від 13.01.2006 N 1 - ПП "Доманівка";
цінова пропозиція від 13.01.2006 N 2 - СПД "Стариш Р.Ф.";
цінова пропозиція від 16.01.2006 N 3 - ВАТ "Миколаївнафтопродукт".
Відповідно до вимог ч. 3 ст.
26 Закону протокол розкриття тендерних пропозицій оприлюднюється Замовником в інформаційних системах в мережі Інтернет протягом п'яти робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
................Перейти до повного тексту