- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Управлінням освіти і науки Київської обласної державної адміністрації закупівлі шкільних меблів
Замовник торгів: Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 6. Голова ТК - Карандій В.А,. тел. 278-21-62.
Предмет закупівлі: шкільні меблі.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі:
початок 06.03.2006, закінчення 14.06.2006
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Наказ від 10.02.2006 N 47 "Про внесення змін до наказу N 42 від 16.02.2005" - 1 арк.
Положення про тендерний комітет - 2 арк.
Річний план державних закупівель - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 22.04.2005 СПК N 009790 - 1 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.03.2006 N 1 з додатком - 4 арк.
Протокол оцінки тендерних пропозицій від 25.05.2006 N 2 - 4 арк.
Інформація про вибір переможців за окремими частинами - 1 арк.
Тендерна пропозиція Білоцерківської виправної колонії Київської області N 35 - 29 арк.
Тендерна пропозиція ТОВ "Пріоритет плюс" - 40 арк.
Форма оголошення про результати проведення торгів - 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих і двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 14.06.2006 N 3.
Угода на закупівлю та поставку шкільних меблів від 14.06.2006 N 1м - 2 арк.
Платіжне доручення N 305 - 1 арк.
Платіжне доручення від 12.07.2006 N 209 - 1 арк.
Завдання сформульоване у порядку громадського контролю таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури відкритих торгів по закупівлі шкільних меблів Управлінням освіти і науки Київської обласної державної адміністрації".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються:
Матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Наказом начальника Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) від 10.02.2006 N 47 було внесено зміни до наказу від 16.02.2005 N 42 "Про тендерний комітет" у частині особового складу тендерного комітету (ділі - ТК) та призначено голову ТК, його заступника, секретаря ТК та трьох членів ТК.
Положення про функції ТК було затверджено наказом начальника управління освіти і науки від 18.01.2001 N 3. Положенням визначені головні функції ТК, права, обов'язки та відповідальність членів ТК.
Відповідальна особа за проведення процедури відкритих торгів при закупівлі послуг лікувальних закладів із відновлення здоров'я - заступник голови тендерного комітету - директор сервісно-ресурсного центру - Дяченко Віталій Васильович.
Замовником було надано на дослідження свідоцтво про підвищення кваліфікації від 22.04.2005 СПК N 009790 секретарем ТК Галіною Тетяною Іванівною.
В порушення вимог ч. 7 ст.
12 Закону та вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 р.
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" головою ТК, заступником голови ТК та трьома членами ТК не отримано сертифікат про проходження навчання чи свідоцтво про підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення закупівель
2. Фінансування закупівель
Замовником на дослідження не було надано кошторис на 2006 рік та Звіт про виконання загального фонду кошторису установи за 2006 рік.
3. Вибір процедури закупівлі
ТК Замовника для проведення тендеру на закупівлю шкільних меблів було обрано процедуру відкритих торгів. Очікувана вартість закупівлі, згідно з річним планом закупівель, становила 600000 гривень.
4. Визначення предмета закупівлі
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, предмет закупівлі, який не підлягає поділу, визначається Замовником за показником п'ятого знака Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822. При цьому Замовник може зазначати окремі частини предмета закупівлі за показниками шостого і дев'ятого знака Класифікатора (класифікаційні угруповання "підкатегорія" і "тип").
Замовником предмет закупівлі був визначений як "меблі шкільні" по трьох найменуваннях, а саме: комплект аудиторний, парта двомісна, дошка аудиторна. Згідно з
Класифікатором ДК 016-97. Замовник мав визначити предмет закупівлі таким чином: код 36.63.25.100 "Дошки грифельні та інші дошки для писання чи малювання", код 36.12.1 - "Меблі конторські та магазинні", код 36.11.11 - "Стільці та сидіння спеціальні".
Отже, з порушенням вимог наказу від 27.06.2003
N 165 предмет закупівлі Замовником визначено невірно.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації
Оголошення про закупівлю меблів було опубліковано Замовником у Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 06.03.2006 N 10(29) за N 1006106. Строк для подання тендерних пропозицій учасниками становив 21 календарний день. В порушення вимог ч. 3 ст.
19 Закону причини скорочення Замовником строку подання тендерних пропозицій у звіті про результати проведення процедури відкритих торгів не зазначено.
Замовником для дослідження надано форму оголошення про результати проведення торгів на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти. В формі оголошення вказано, що Замовником використовувалась для оприлюднення необхідної інформації при проведенні закупівлі інформаційна система в мережі Інтернет www.zakupivli.com. Документів про присвоєння кодів Інформаційною системою в мережі Інтернет про розміщення необхідної інформації щодо здійснюваної процедури закупівлі на дослідження Замовником не надано.
6. Тендерна документація
Тендерна документація (далі - ТД) щодо підготовки тендерних пропозицій для участі у процедурі відкритих торгів на закупівлю шкільних меблів Замовником на дослідження не надано.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 28.03.2006 N 4 для участі у процедурі відкритих торгів по закупівлі шкільних меблів ТК Замовника було подано дві тендерні пропозиції від учасників: ТОВ "Пріоритет Плюс" та Підприємство Білоцерківської виправної колонії N 35 Управління державного департаменту України з питань виконання покарань у Київській області.
Розкриття тендерних пропозицій відбулося о 12 год. 28.03.2006.
Додаток до протоколу розкриття містить інформацію про надання обома учасниками закупівлі всіх документів, необхідних для підтвердження відповідності їх кваліфікаційним вимогам.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця
Згідно з протоколом оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 25.05.2006 N 2 до оцінки ТК Замовника було допущено всі тендерні пропозиції, які за результатами розгляду визначені такими, що повністю відповідають кваліфікаційним та іншим вимогам ТД.
В тендерних формах "Пропозиція" учасники пропонують наступний товар:
Аудиторні столи та стільці - 500 шт.;
Парти - 2000 шт.;
Дошка аудиторна 3000 мм х 1000 мм - 1000 шт.;
Дошка аудиторна 2600 мм х 1000 мм - 1000 шт.
Згідно з інформацією про предмет закупівлі, яка вказана у протоколі розкриття тендерних пропозицій від 28.03.2006 N 4 та протоколі оцінки від 25.05.2006 N 2, Замовником передбачалась закупівля шкільних меблів по трьох найменуваннях товару. Незрозуміло, чому учасники в тендерних пропозиціях пропонують продукцію по чотирьох найменуваннях товару. В зв'язку з ненаданням Замовником для дослідження ТД неможливо встановити, які саме шкільні меблі та в якій кількості передбачалось закупити Замовником та чи не порушують подані тендерні пропозиції учасників вимог ТД Замовника щодо асортименту закуповуваного товару.
................Перейти до повного тексту