1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Висновок


ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
10.01.2007 N в-04/01
Стосовно проведення Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області процедури відкритих торгів на закупівлю робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі
Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, інших пов'язаних з цим питань, утвореної на виконання Постанови Верховної Ради України від 24.12.2004 N 2298-IV.
Замовник торгів: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області.
Адреса: 45000, м. Ковель, вул. Незалежності, 73.
Відповідальний за проведення торгів: голова тендерного комітету - Турчин П.О., тел. (03352) 5-33-51, факс 5-51-54.
Предмет закупівлі: влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Період здійснення процедури закупівлі: початок 04.08.2005, закінчення 12.09.2005.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Розпорядження Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
2. Розпорядження Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 "Про внесення доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
3. Розпорядження Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
4. Розпорядження Ковельського міського голови від 14.02.2005 N 60 "Про внесення змін до складу комісії постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради" - на 1 арк.
5. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 3500,00 тис.грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
6. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) за 2005 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
7. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 859,70 тис.грн. за КПКВ 170703 б/д, - на 2 арк.
8. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) за 2005 рік за КПКВ 170703 - на 2 арк.
9. Кошторис на 2005 рік, затверджений у сумі 2000,00 тис.грн. за КПКВ 100203 б/д, - на 2 арк.
10. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) за 2005 рік за КПКВ 100203 - на 2 арк.
11. Довідка про зміни річного розпису асигнувань бюджету (кошторису) на 2005 рік за КПКВ 150118 - на 1 арк.
12. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) за 2005 рік за КПКВ 150118 - на 2 арк.
13. Кошторис на 2004 рік, затверджений у сумі 2650,00 тис.грн. за КПКВ 150101 б/д, - на 2 арк.
14. Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма N 4-3д, N 4-3м) за 2004 рік за КПКВ 150101 - на 2 арк.
15. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 300704 видано Подліпінській Т.О. від 28.01.2006 - на 1 арк.
16. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 2402 видано Загорній А.А. від 28.10.2005 - на 1 арк.
17. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 058 видано Дяківу Б.В. від 21.03.2003 - на 1 арк.
18. Свідоцтво про підвищення кваліфікації СПК N 245221 видано Турчину П.О. від 24.04.2005 - на 1 арк.
19. Звіт про проведення торгів (тендеру) на закупівлю товарів, робіт і послуг з державні кошти за січень-грудень 2005 року - на 1 арк.
20. Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів та послуг б/д б/н - на 1 арк.
21. Сертифікат N 3745 від 04.08.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України" (www.zakupivli.com) - на 1 арк.
22. Тендерна документація на закупівлю робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі за рахунок державних коштів, затверджена головою тендерного комітету 02.08.2006, - 19 арк.
23. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 12.09.2005 N 7 - на 1 арк.
24. Протокол засідання тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради від 02.08.2005 N 1 - на 2 арк.
25. Лист до КП "Ковельбуд" б/н б/д щодо акцепту тендерної пропозиції - на 1 арк.
26. Лист до СП "Ковельагробуд" б/н б/д щодо повідомлення про результати торгів - на 1 арк.
27. Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 14.09.2005 N 2 - на 1 арк.
28. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 N 1 - на 2 арк.
29. Форма "Тендерна пропозиція" щодо договірної ціни на влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі КП "Ковельбуд" - на 1 арк.
30. Форма "Тендерна пропозиція" щодо договірної ціни на влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі СП "Ковельагробуд" - на 2 арк.
31. Договір будівельного підряду від 15.09.2005 N 27, укладений з КП "Ковельбуд", на будівництво "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі" - на 2 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином:
"надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельського міськвиконкому Волинської області роботи з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Ковельської міської ради (надалі за текстом - Замовник) створено та затверджено розпорядженням Ковельського міського голови від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженням Ковельського міського голови від 20.02.2004 N 84 внесено доповнення до розпорядження від 01.04.2003 N 181 "Про створення постійно діючого комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Розпорядженнями Ковельського міського голови від 15.10.2004 N 479, від 14.02.2005 N 60 внесено зміни до складу комісії постійно діючого тендерного комітету УЖКГ виконкому Ковельської міської ради".
Положення про тендерний комітет до розгляду не надано.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" було зобов'язано керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, установ і організацій - розпорядників державних коштів забезпечувати підвищення кваліфікації на курсах спеціалістів, які відповідно до покладених на них функцій беруть участь у роботі тендерних комітетів. При цьому, зазначеною постановою встановлено, що заступниками голів та секретарями тендерних комітетів мають право працювати спеціалісти, які пройшли навчання або підвищення кваліфікації на курсах і отримали сертифікат чи свідоцтво встановленого зразка.
До розгляду надано свідоцтва про підвищення кваліфікації, видані: Подліпінській Т.О. від 28.01.2006, Дяківу Б.В. від 21.03.2003, Загорній А.А. від 28.10.2005 (секретар тендерного комітету), Турчину П.О. від 24.04.2005 (голова тендерного комітету).
В порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти" секретар тендерного комітету на момент проведення процедури закупівлі не пройшла навчання або підвищення кваліфікації.
2. Фінансування закупівель
До розгляду надано кошториси на 2005 рік затверджені: за КПКВ 150101 в сумі 3500,00 тис.грн.; за КПКВ 170703 у сумі 859,70 тис.грн.; за КПКВ 100203 у сумі 2000,00 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Згідно інформації, викладеної в протоколі засідання тендерного комітету від 02.08.2005 N 1, Замовник "вирішив здійснити закупівлю шляхом застосування процедури - відкриті торги з опублікуванням оголошення в "Віснику державних закупівель".
Згідно зі ст. ст. 13, 14 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (надалі - Закон) для закупівлі робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі, з очікуваною вартістю закупівель в сумі 1341,9 тис.грн. (форма оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт), тендерним комітетом Замовника обрано процедуру відкритих торгів.
4. Визначення предмета закупівлі
Відповідно до наказу Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 27.06.2003 N 165 "Про порядок визначення предмета закупівлі за державні кошти" визначення предмета закупівлі робіт за державні кошти здійснюється замовником відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (із змінами та доповненнями), на підставі загальної кошторисної вартості виконання робіт за весь період їх виконання.
Тендерним комітетом предмет закупівлі визначено як "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі", про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 02.08.2005 N 1.
Відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (зі змінами та доповненнями), для розрахунку ціни пропозиції претендента на будівництво об'єкта замовлення замовник надає претендентові (підрядникові) відомість обсягів робіт, що пропонуються.
Відомість ресурсів з відповідними кошторисними цінами або без цін, або проектно-кошторисну документацію до розгляду не надано.
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі
Відповідно до звіту про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 12.09.2005 N 7 оголошення про проведення процедури відкритих торгів було опубліковано в бюлетені "Вісник державних закупівель" від 04.08.2005 N 3745.
Проте, інформаційно-аналітичного бюлетеня "Вісник державних закупівель" за даною датою та номером не існує.
Таким чином, порушуючи вимоги ст. 8 Закону, Замовником не опубліковано оголошення про заплановану закупівлю у "Віснику державних закупівель", в інших друкованих засобах масової інформації.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 8 Закону процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" та в інформаційних системах у мережі Інтернет.
Згідно з вимогами ст. 4-1 Закону Замовник оприлюднив інформацію щодо закупівлі робіт за державні кошти за допомогою інформаційних систем у мережі Інтернет - www.zakupivli.com (Сертифікат N 3745 від 04.08.2005 щодо розміщення оголошення про торги в інформаційній системі в мережі Інтернет "Державні закупівлі України").
6. Тендерна документація
Тендерним комітетом Замовника для проведення відкритих торгів по закупівлі робіт з влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі складена тендерна документація та затверджена Головою тендерного комітету 02.08.2005.
Відповідно до основних умов договору "договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання і закінчує свою дію ___ 2005 року".
Проте, строк виконання робіт в тендерній документації визначено "вересень 2005 року - грудень 2007 року", що порушує вимоги ст. 21 Закону та свідчить про суперечливі дані щодо строку виконання робіт та дії договору.
Замовником в тендерній документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій здійснюватиметься на основі критерію - ціна.
Листом від 29.08.2005 N 451-а Замовник до "Центру тендерних процедур України" направив технічну характеристику по робочому проекту "влаштування господарсько-фекальної каналізації з насосною станцією по провулку Грушевського в м. Ковелі".
До розгляду не надано повідомлення Замовника про зазначені зміни учасників, яким замовник надав тендерну документацію, що унеможливило перевірку дотримання вимог ч. 2 ст. 22 Закону.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.09.2005 N 1 надійшли пропозиції від двох учасників: КП "Ковельбуд" з ціною 1340,35 тис.грн. та СП "Ковельагробуд" з ціною 1409,99 тис. гривень.
8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибору переможця на закупівлю від 14.09.2005 N 2 до оцінки допущено пропозиції 2 учасників, а саме: КП "Ковельбуд" та СП "Ковельагробуд".

................
Перейти до повного тексту