- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення Житомирським базовим медичним коледжем процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю поточного ремонту навчального корпусу
Замовник торгів: Житомирський базовий медичний коледж
Адреса: 10002, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 46/15, тел. (0412) 37-30-15
Голова тендерного комітету: директор Житомирського базового медичного коледжу Віктор Йосипович Шатило
Головний розпорядник коштів: Житомирський базовий медичний коледж
Предмет закупівлі: поточний ремонт навчального корпусу
Процедури закупівлі: запит цінових пропозицій (котирувань)
Джерело фінансування: кошти обласного бюджету
Період здійснення процедури закупівлі: початок 01.11.2006 р., закінчення 14.11.2006 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Звіт про виконання кошторису установи (загальний фонд місцевого бюджету) станом на 31.10.2006 р. - 1 арк.
Звіт про надходження і використання спеціальних коштів місцевого бюджету (плата за послуги бюджетних установ) станом на 31.10.2006 р. - 1 арк.
Кошторис Житомирського базового медичного коледжу на 2006 рік - 2 арк.
План використання бюджетних коштів на 2006 рік Житомирського базового медичного коледжу - 2 арк.
Річний план діяльності тендерного комітету Житомирського базового медичного коледжу щодо організації та проведення процедур державних закупівель на 2006 рік - 1 арк.
Державна статистична звітність за формою
N 1-торги (тендери) за січень - вересень 2006 року - 2 арк.
Наказ директора Житомирського базового медичного коледжу від 12.09.2006 р. N 141 "Про створення тендерного комітету" - 2 арк.
Положення про порядок та головні функції тендерного комітету щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, затверджене директором Житомирського базового медичного коледжу - 4 арк.
Свідоцтва про підвищення кваліфікації N 350887, N 350890, N 350889, N 350891 від 20.10.2006 р. - 4 арк.
Договір про надання інформаційно-консультативних послуг від 03.11.2006 р. N 2006/102 між Житомирським базовим медичним коледжем та Обласною комунальною установою "Інформаційно-консультаційний центр" - 1 арк.
Договір N 3/10-50 від 26.10.2006 р. між Житомирським базовим медичним коледжем та ТОВ "Європейське консалтингове агентство" - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету щодо проведення процедур закупівель N 2 від 06.11.2006 р. - 2 арк.
Запрошення до участі в тендерних торгах запитом цінових пропозицій - 6 арк.
Пропозиція ПП Козаченко В.А. б/н, б/д на суму 79 517,00 грн. - 7 арк.
Пропозиція СПД ФО Перегуда В.Б. б/н, б/д на суму 99 828,00 грн. - 7 арк.
Пропозиція СП "Житомир-Агробудсервіс" б/н, б/д на суму 99 995,00 грн. - 7 арк.
Пропозиція ПП "Подік" від 03.11.2006 р. N 109 на суму 104 663,00 грн. - 7 арк.
Пропозиція ТОВ "ВЖРЕП-11" від 03.11.2006 р. N 35 на суму 95 414,00 грн. - 6 арк.
Протокол про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти N 2 від 03.11.2006 р. - 2 арк.
Пропозиція ФОП Шкабара В.В. б/н, б/д на суму 97745,00 грн. - 8 арк.
Перелік відхилених тендерних пропозицій N 2 від 03.11.2006 р. - 1 арк.
Повідомлення про акцепт тендерної пропозиції від 08.11.2006 р. N 377 - 1 арк.
Повідомлення про результати торгів від 08.11.2006 р. N 378, N 376, N 375, N 379, N 374 - 5 арк.
Звіт про результати здійснення процедури запиту цінових пропозицій (котирувань) N 2 від 14.11.2006 р. - 1 арк.
Повідомлення редакції ІАБ "Вісник державних закупівель" від 21.11.2006 р. N 11/3191 на N 289 від 30.10.2006 р. - 1 арк.
Повідомлення редакції ІАБ "Вісник державних закупівель" від 29.11.2006 р. N 11/3288 - 1 арк.
Договір від 14.11.2006 р. б/н між Житомирським базовим медичним коледжем та фізичною особою - підприємцем Шкабара Валерієм Володимировичем щодо виконання поточного ремонту навчального корпусу та гуртожитку Житомирського базового медичного коледжу на загальну суму 97 745,00 грн. - 1 арк.
Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином: "надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Житомирським базовим медичним коледжем поточного ремонту навчального корпусу".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету
Наказом директора Житомирського базового медичного коледжу (надалі - Замовник) від 12.09.2006 р. N 141 було створено постійно діючий тендерний комітет (ТК) у складі 5 осіб.
На виконання вимог ч. 7 ст.
12 Закону та п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 01.06.2002 р.
N 734 "Про організацію навчання та підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти" чотирма членами тендерного комітету з п'яти було підвищено кваліфікацію на курсах з питань організації та здійснення процедур закупівель і отримано відповідні свідоцтва встановленого зразка: Дім'янець І.Г. СПК N 350890 від 20.10.2006 р., Шатило В.Й. СПК N 350887 від 20.10.2006 р., Лейченко М.І. СПК N 350889 від 20.10.2006 р., Єфіменко К.І. СПК N 350891 від 20.10.2006 р.
2. Фінансування закупівель
Кошторисом Житомирського базового медичного коледжу на 2006 рік затверджено видатки за рахунок загального та спеціального фондів обласного бюджету за КПКВ 070601 КЕКВ 1172 "Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку" в загальній сумі 7006,10 тис. гривень.
Планом використання бюджетних коштів Житомирського базового медичного коледжу на 2006 рік затверджено 08.02.2006 р. за рахунок загального та спеціального фондів обласного бюджету за КПКВ 070601 видатки на "Поточний ремонт обладнання, інвентарю та будівель, технічне обслуговування обладнання" в загальній сумі 270 тис. гривень.
Згідно з річним планом діяльності тендерного комітету Житомирського базового медичного коледжу щодо організації та проведення процедур державних закупівель на 2006 рік очікувана вартість поточного ремонту навчального корпусу 100 тис. гривень.
3. Вибір процедури закупівлі
Тендерним комітетом Замовника для здійснення закупівлі поточного ремонту навчального корпусу очікуваною вартістю 100 тис. гривень у відповідності до вимог ч. 1 ст.
3-2 Закону було обрано процедуру запиту цінових пропозицій (котирувань).
Річний план державних закупівель на 2006 рік, який підлягає оприлюдненню, було розміщено в інформаційній системі у мережі Інтернет www.tender.com.ua за кодом 13973, чим порушено вимоги ч. 2, 7 ст.
4-1 та ч. 1 ст.
4-2 Закону в частині обрання Замовником інформаційної системи в мережі Інтернет, яка не відповідає обов'язковим вимогам, встановленим цим Законом до таких систем.
4. Визначення предмета закупівлі
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до вимог абз. 9 ст.
1 Закону як "Поточний ремонт навчального корпусу".
Цю назву Замовником вказано у річному плані діяльності тендерного комітету Замовника щодо організації та проведення процедур державних закупівель на 2006 рік, запиті щодо цінових пропозицій, звіті про результати здійснення процедури.
Згідно з тендерною документацією учасникам пропонувалося подати цінові пропозиції на поточний ремонт навчального корпусу та гуртожитку Житомирського базового медичного коледжу, але для підготовки цінових пропозицій їм було надано дефектний акт на капітальний ремонт головного корпусу Житомирського базового медичного коледжу.
Така невизначеність могла призвести до невідповідного складання учасниками пропозицій та, як наслідок, до обмеження конкурентного середовища у сфері державних закупівель.
5. Подання запиту щодо цінових пропозицій (котирувань) та інформування учасників процедури закупівлі
Замовником 01.11.2006 р. було надіслано учасникам запит щодо цінових пропозицій (котирувань) на закупівлю поточного ремонту навчального корпусу та розміщено його в інформаційній системі у мережі Інтернет www.tender.com.ua за кодом 13 973.1.
В порушення вимог ч. 2, 7 ст.
4-1 та ч. 1 ст.
4-2 Закону Замовником обрано інформаційну систему в мережі Інтернет, яка не відповідає обов'язковим вимогам, встановленим цим Законом до таких систем.
Наданий на дослідження запит не містить вихідного номеру та дати, назв та адрес учасників, що не дає можливості встановити дотримання Замовником вимог ч. 2 ст.
32 Закону в частині надсилання запиту щодо цінових пропозицій (котирувань) не менш ніж трьом учасникам.
Замовником було надіслано учасникам як додаток до запиту щодо цінових пропозицій договірну ціну на поточний ремонт головного корпусу у розмірі 99 828,00 грн., локальний кошторис на поточний ремонт головного корпусу, складений на основі дефектного акта, дефектний акт на капітальний ремонт головного корпусу, відомість ресурсів до локального кошторису.
Таким чином, Замовником у запиті учасникам щодо цінових пропозицій було вказано розмір очікуваної вартості закупівлі як в цілому так і за окремими послугами, що суперечить чинному законодавству в сфері державних закупівель, а саме: меті Закону, якою є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, досягнення оптимального і раціонального використання державних коштів та умовам ч. 1 ст.
2-1 Закону щодо здійснення державних закупівель на основі принципу максимальної економії та ефективності.
З недотриманням вимог ч. 6 ст.
32 Закону в частині укладення договору про закупівлю не пізніше 14 робочих днів з дня визначення переможця Замовником встановленими вимогами щодо подання пропозиції за визначеною формою було зобов'язано учасників вказувати у своїх пропозиціях відповідно до форми, що вони беруть на себе зобов'язання на підписання договору протягом 21 дня з дати акцепту пропозиції.
6. Подання, розкриття тендерних пропозицій та визначення переможця
Відповідно до ч. 4 ст.
32 Закону пропозиція подається учасником не пізніше встановленого Замовником у запиті цінових пропозицій строку.
................Перейти до повного тексту