- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Висновок
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
Стосовно проведення відділом освіти Дубровицької райдержадміністрації процедури відкритих торгів із закупівлі вугілля
Загальна інформація:
Інформація про Замовника:
назва: Відділ освіти Дубровицької райдержадміністрації
адреса: 34100, Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Поштова, 11, тел. (8036258) 2-10-97, 2-13-89
голова тендерного комітету: Кухаревич К.М.
Предмет закупівлі: вугілля - 10.11.100.
Процедура закупівлі: відкриті торги.
Джерело фінансування закупівель: кошти місцевого бюджету.
Період здійснення процедури закупівлі: початок орієнтовно - 11.12.2005, закінчення - 26.01.2006.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
Звіт про виконання загального фонду кошторису установи (форма N 2д,
N 2м) за I півріччя 2006 р - 2 арк.
Річний план державних закупівель, який підлягає оприлюдненню Відділом освіти Дубровицької РДА на 2006 рік б/н, б/д - 1 арк.
Кошторис на 2006 рік від 24.01.2006 - 1 арк.
Наказ від 04.01.2006 N 1 "Про створення тендерного Комітету" - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 20.03.2006 СПК N 320283, видане Кухаревич К.М., - 1 арк.
Свідоцтво про підвищення кваліфікації від 18.04.2005 СПК N 257600, видане Кот О.В., - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету щодо організації проведення процедур закупівлі на закупівлю вугілля від 05.12.2005 N 21 - 1 арк.
Протокол засідання тендерного комітету про перенесення строків проведення торгів від 09.01.2006 б/н - 1 арк.
Протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.01.2006 N 1 - 1 арк.
Протокол оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 16.01.2006 N 2 - 1 арк.
Тендерна документація на закупівлю товарів: паливо, вугілля, торф, торфобрикет 2006 року - 9 арк.
Договір на поставку вугілля від 24.01.2006 N 2 - 1 арк.
Договір на поставку вугілля від 24.01.2006 N 3 - 1 арк.
Договір на поставку вугілля від 24.01.2006 N 4 - 1 арк.
Договір від 24.01.2006 N 5 - 1 арк.
Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 26.01.2006 N 3 - 1 арк.
Завдання сформульоване у зверненні таким чином: "надати висновок про законність та обгрунтованість проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі Відділом освіти Дубровицької районної державної адміністрації вугілля".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
Розгляд та дослідження зазначених матеріалів засвідчив наступне.
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Розпорядчого акта про створення та затвердження тендерного комітету відділу освіти Дубровицької районної державної адміністрації (далі - Замовник) та положення про нього на виконання ст.
12 Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти" (далі - Закону) на дослідження надано не було.
Замовником для дослідження надані свідоцтва про проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації з питань державних закупівель головою тендерного комітету Кухаревич К.М. (свідоцтво від 20.03.2006 СПК N 320283), секретарем тендерного комітету Кот О.В. (свідоцтво від 18.04.2005 СПК N 257600).
Сертифікати чи свідоцтва про підвищення кваліфікації інших 3-х осіб тендерного комітету (Стасюк Н.І, Головіної Г.М., Яковець Л.П.) на дослідження надано не було.
2. Фінансування закупівель.
Кошторисом на 2006 рік Замовнику затверджено видатки за рахунок загального фонду місцевого бюджету за КПКВ 070000 "Освіта" по КЕКВ 1166 "Оплата інших енергоносіїв" в загальній сумі 1043,00 тис. гривень.
Відповідно до річного плану державних закупівель Замовника на 2006 рік б/н, б/д для здійснення закупівлі вугілля заплановано видатків у розмірі 905,10 тис. грн.
Слід відзначити, що згідно з вимогами ч. 2 ст.
22 Закону річний план закупівель оприлюднюється шляхом розміщення принаймні в одній інформаційній системі в мережі Інтернет протягом 15 календарних днів з дати його затвердження.
В порушення вимог ч. 2 ст.
22, ч. 1 ст.
4-1 Закону тендерним комітетом Замовника не розміщено річний план закупівель у інформаційний системі у мережі Інтернет, що відповідає вимогам, визначеним цим Законом.
3. Вибір процедури закупівлі.
Згідно інформації, викладеної в протоколі від 05.12.2005 N 21, тендерним комітетом Замовника для закупівлі вугілля для опалення шкіл району вирішено проводити із застосуванням процедури відкритих торгів.
4. Визначення предмета закупівлі.
Предмет закупівлі визначено Замовником відповідно до вимог ст.
1 Закону як товар, а саме "вугілля сортове".
На виконання вимог Порядку визначення предмета закупівлі за державні кошти, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 27.06.2003
N 165, тендерним комітетом сформований предмет закупівлі за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання "категорія") Державного класифікатора продукції та послуг
ДК 016-97 затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97
N 822, а саме 10.10.11.100
"вугілля сортове".
5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Відповідно до вимог абз. 1 ч. 2 ст.
8 Закону процедура закупівлі не може здійснюватися до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" або в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та в інформаційних системах у мережі Інтернет.
Згідно інформації, викладеної у звіті про результати здійснення процедури відкритих торгів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти від 26.01.2006 N 3, а саме:
п. 4.1 "...оголошення на проведення процедури відкритих торгів опубліковане в Інтернеті на сайті e-mail: ubr@rvadmin.het 11.12.2005";
п. 4.2 "... оголошення про проведення торгів буде опубліковане в Інформаційному віснику "Тендери України" в березні місяці 2006 року".
Даним дослідженням встановлено, що процедура закупівлі тендерним комітетом Замовника була здійснена протягом січня 2006 року.
Отже, в порушення вимог абз. 1 ч. 2 ст.
8 Закону тендерним комітетом Замовника проведено процедуру закупівлі до публікації оголошення про неї у "Віснику державних закупівель" або в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України, та в інформаційних системах у мережі Інтернет.
В порушення вимог ч. 2, 7 ст.
4-1 Закону тендерним комітетом Замовника оприлюднено оголошення на проведення процедури відкритих торгів на сайті (e-mail: ubr@rvadmin.het 11.12.2005), який не відповідає обов'язковим вимогам, встановленим цим Законом до інформаційних систем в мережі Інтернет.
6. Тендерна документація.
Згідно інформації, викладеної в протоколі від 05.12.2005 N 21, тендерним комітетом Замовника після опрацювання даних матеріалів було узгоджено та вирішено затвердити тендерну документацію на закупівлю вугілля на 2006 рік.
Тендерна документація із закупівлі вугілля затверджена головою тендерного комітету Кухаревич К.М. б/н, б/д у 2006 році.
В порушення вимог ч. 1 ст.
21 Закону тендерною документацією Замовника не визначено:
строки поставки товарів;
перелік критеріїв та методику їх оцінки для визначення найкращої тендерної пропозиції;
додаткові послуги, які мають бути надані;
зазначення основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю;
спосіб оцінки і порівняння альтернативних тендерних пропозицій;
інформацію про додаткові умови, необхідні для акцепту тендерної пропозиції.
Реєстру надання тендерної документації учасникам та реєстру отримання тендерних пропозицій на участь у торгах щодо закупівлі вугілля тендерним комітетом Замовника на дослідження надано не було.
Замовником встановлено вимогу щодо здійснення оплати за тендерну документацію в розмірі 150 гривень.
Відповідно до вимог ч. 1 ст.
20 Закону, тендерна документація надається (надсилається) учаснику торгів протягом трьох робочих днів з моменту її оплати. Документ для оплати тендерної документації надсилається або надається учаснику в триденний термін з дня отримання від нього відповідного запиту.
Проте підтверджуючої інформації щодо оплати наданої учасникам тендерної документації на дослідження надано не було.
7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч. 3 ст.
26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених інструкцією щодо їх підготовки, правильність їх оформлення, а також мають бути оголошені замовником присутнім представникам учасника найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної тендерної пропозиції. Під час розкриття тендерних пропозицій складається протокол згідно з установленою уповноваженим органом формою, копія якого надається всім учасникам на їх запит. Ці відомості зазначаються у звіті про результати здійснення процедури закупівлі.
Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 12.01.2006 N 1 на участь у торгах із закупівлі вугілля надійшли пропозиції від 6 учасників, а саме:
ОДКП "Рівнепаливо" від 10.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 285,00 грн./т.;
ПП "Русал" від 12.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 245,87 грн./т.;
ПП Жашко О.П. від 12.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 235,00 грн./т.;
ПП "Леона-2" від 12.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 280,00 грн./т.;
ПП Швець В.В. від 10.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 250,00 грн./т.;
ПП Сойки О.М. від 10.01.2006, ціна тендерної пропозиції складає 240,00 грн./т.
Як зазначено вище, Замовником встановлено розмір вартості тендерної документації у сумі 150,00 грн. У протоколі засідання тендерного комітету Замовника щодо оцінки тендерних пропозицій від 16.01.2006 N 2 зазначено, що учасник торгів ОДКП "Рівнепаливо" не проплатив за тендерну документацію і вибуває з подальших торгів.
Отже, в порушення вимог ч. 1 ст.
20 Закону тендерним комітетом Замовника було надано тендерну документацію ОДКП "Рівнепаливо" без сплати за неї, як це було передбачено тендерною документацією.
................Перейти до повного тексту