1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ
ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Л И С Т
26.12.2006 N 7/4-28
Абдулову А.А.
Мінбуд відповідно до звернення народного депутата України Щербаня А.В. від 21.12.2006 N 140-35 розглянув Ваш лист від 23.10.2006 N 8/1 і в межах компетенції повідомляє.
Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності визначені Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", згідно з яким самостійне визначення облікової політики, організація бухгалтерського обліку на підприємстві, забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, а також відповідальність за це є компетенцією його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів. Регулювання питань методології бухгалтерського обліку відповідно до названого Закону забезпечується Міністерством фінансів.
Відображення в бухгалтерському обліку суми визнаних доходу і витрат за договором підряду або витрат на будівельно-монтажні роботи, групування на рахунках фактів фінансово-господарської діяльності, узагальнення інформації про наявність та рух активів тощо здійснюється підприємствами згідно з Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організацій та національними Положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку, затвердженими наказами Мінфіну і зареєстрованими в установленому порядку Мін'юстом.
Підприємство згідно із Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" самостійно обирає форму бухгалтерського обліку та розробляє систему і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій, а також затверджує правила документообороту і технологію обробки облікової інформації, додаткову систему рахунків і регістрів аналітичного обліку тощо.
Щодо Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Держбуду України від 16.02.2004 р. N 30 (далі - Методичні рекомендації), розроблених на основі національних Положень (стандартів) бухгалтерського обліку, то вони не є нормативним актом і тому не підлягають реєстрації у Мін'юсті. Згідно зі статтею 1 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарювання" Методичні рекомендації також не підпадають під визначення терміну "регуляторний акт" і тому не підлягають погодженню з Держпідприємництва.

................
Перейти до повного тексту