- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Положення
СПЕЦІАЛЬНА КОНТРОЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ
ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ПРИ РАХУНКОВІЙ ПАЛАТІ
Протокол засідання
Спеціальної контрольної
комісії з питань
державних закупівель
28.03.2006 N 1-скк
(із змінами внесеними
Протоколом засідання Комісії
07.07.2006 N 20-скк)
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Спеціальної
контрольної комісії з питань
державних закупівель
28.03.2006 N 1/2-скк
(із змінами внесеними
рішенням Комісії
07.07.2006 N 20-скк/66)
ПОЛОЖЕННЯ
про Спеціальну контрольну комісію з питань державних закупівель при Рахунковій палаті
Положення регламентує основні вимоги до організаційної діяльності Спеціальної контрольної комісії з питань державних закупівель при Рахунковій палаті (далі - Комісія), оформлення матеріалів, що подаються на її розгляд, порядок прийняття Комісією рішень, а також контролю за їх виконанням.
I. Загальні положення
1.2. Комісія є колегіальним постійно діючим міжвідомчим наглядовим органом з питань державних закупівель.
1.3. До складу Комісії входять по одному представнику від Рахункової палати, Державної контрольно-ревізійної служби України, Державного казначейства України, три кандидатури за пропозицією профільного Комітету Верховної Ради України, до предмета відання якого належить законодавство про діяльність Рахункової палати України, Державного казначейства України, Державної контрольно-ревізійної служби, та три представники від Тендерної палати України.
За погодженням з профільним Комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належить законодавство про діяльність Рахункової палати України, Державного казначейства України, Державної контрольно-ревізійної служби, Комісія своїм рішенням може вводити до свого складу представників громадських організацій, науковців тощо.
1.4. Комісія не є юридичною особою. Комісія ні організаційно, ні функціонально не є структурним підрозділом Рахункової палати,
їй не підпорядкована та не підзвітна.
1.5. Комісія будує свою діяльність на принципах верховенства права, законності, незалежності, об'єктивності, неупередженості, компетентності, професійності, колегіальності й обгрунтованості прийнятих рішень, повноти і всебічності здійснення нею наглядової функції відповідно до Закону України
"Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
1.7. Місцезнаходження проведення засідань Комісії: вул. М.Коцюбинського, 7, м. Київ, 01601, Україна. Тел. (044) 246-38-63. E-mail: comis@ac-rada.gov.ua.
Фінансове, матеріально-технічне забезпечення діяльності Комісії здійснюється у встановленому законодавством порядку.
II. Основні права та обов'язки Комісії
2.1. Комісія:
1) надає висновки спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг та одночасно замовнику щодо можливості застосування процедур закупівлі з обмеженою участю та в одного учасника відповідно до законодавства;
2) здійснює розгляд скарг з приводу порушень замовником процедури закупівлі або прийнятих рішень, дій чи бездіяльності та приймає відповідні рішення щодо них у випадках та в порядку, передбачених цим Законом;
3) здійснює аналіз проблем у сфері закупівель та про результати повідомляє Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України, уповноважений орган;
4) надає незалежні висновки щодо роботи уповноваженого органу та направляє їх до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та у разі необхідності - до правоохоронних органів;
5) надає пропозиції уповноваженому органу щодо забезпечення дієвого контролю у сфері закупівель;
6) визначає правові та організаційні методи запобігання корупції, виявлення та припинення її проявів у сфері закупівель;
7) сприяє створенню умов для розвитку прозорості у сфері закупівель;
8) сприяє удосконаленню системи забезпечення громадськості інформацією з питань здійснення закупівель;
9) сприяє запровадженню сучасних механізмів і методів формування прозорого ринку закупівель сільськогосподарської продукції;
10) сприяє створенню правових, економічних, соціальних умов для реалізації та захисту прав і задоволення потреб підприємств громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи при здійсненні закупівель.
2.2. Комісія має право:
1) надавати висновки щодо можливості застосування процедури закупівлі з обмеженою участю та в одного учасника;
2) здійснювати розгляд скарг за процедурою визначеною статтею
37 Закону, за матеріалами, наданими на розгляд Комісії;
4) приймати рішення про повне або часткове задоволення скарги, що має наслідком відміну торгів, вчинення замовником певних дій, або приймати рішення про незадоволення скарги;
5) залучити незалежних кваліфікованих (технічних) експертів та консультантів у відповідних галузях та продовжувати строк зупинення процедури закупівлі до надання експертами та консультантами остаточного висновку щодо поставлених перед ними питань;
6) запитувати та отримувати в установленому Комісією порядку від замовників, учасників, скаржників, експертів, органів державної влади та управління необхідні документи, матеріали та будь-яку іншу інформацію, за винятком тієї, що має гриф "таємно" та становить державну таємницю;
7) взаємодіяти у процесі виконання покладених на неї завдань з органами державної влади і місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян, громадянами;
8) у виняткових випадках (за рішенням Голови Комісії), запрошувати на свої засідання та заслуховувати представників замовника, учасника, скаржника, уповноваженого органу, інших суб'єктів правовідносин у сфері державних закупівель;
9) проводити додаткові дослідження шляхом надіслання запитів до відповідних органів державної влади та управління щодо отримання об'єктивної картини процедури закупівлі, що можуть вплинути на рішення Комісії;
10) приймати рішення з питань, що винесені на розгляд Комісії, у межах компетенції визначеної
Законом;
11) надавати висновки щодо роботи уповноваженого органу та направляти їх до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та у разі необхідності - до правоохоронних органів;
12) надавати пропозиції уповноваженому органу щодо забезпечення дієвого контролю у сфері закупівель;
13) за результатами розгляду скарг, узагальнювати найбільш поширені випадки порушень законодавства у сфері закупівель з подальшим інформуванням про це Верховну Раду України, Кабінет Міністрів України, правоохоронні органи;
14) надавати пропозиції Верховній Раді України, Президенту України та Кабінету Міністрів України щодо вдосконалення законодавства з питань державних закупівель;
15) приймати рішення щодо інформування Верховної Ради України Кабінет Міністрів України, засоби масової інформації тощо про результати своєї діяльності.
16) здійснювати контроль за виконанням рішень та висновків Комісії, прийнятих нею в межах Закону.
17) за підписом Голови Комісії відкликати рішення Комісії.
2.3. Комісія зобов'язана:
1) приймати рішення в межах компетенції встановленої Законом;
2) розглядати скарги, звернення інші матеріали, що до неї надходять, в порядку і строки визначені Комісією, згідно з нормами Закону та відповідно до цього Положення.
3) забезпечувати прозорість та відкритість державних закупівель в межах компетенції наданої Законом.
III. Склад Комісії
3.1. До складу Комісії входять Голова, заступники Голови, секретар та інші члени Комісії.
3.2. Персональний склад Комісії формується з урахуванням частини першої статті
3-
3 Закону.
3.3. Головою Комісії є представник Рахункової палати.
3.4. Голова Комісії:
- очолює Комісію, здійснює загальне керівництво Комісією та забезпечує організацію її діяльності;
- головує на засіданнях Комісії, попередньо приймає рішення про порядок денний засідання Комісії;
- організовує в межах своїх повноважень взаємодію роботи Комісії з уповноваженим органом та іншими органами, що здійснюють державний нагляд та контроль у сфері закупівель;
- підписує рішення, висновки, протокол засідання та інші документи, що приймаються Комісією та надходять на її адресу;
- має право відкликати рішення Комісії;
- приймає рішення щодо можливості прийняття участі на засіданні Комісії скаржника, замовника, експерта та іншого представника з питання, що включено у порядок денний засідання Комісії;
- виступає від імені Комісії із заявами в органах державної влади та засобах масової інформації;
................Перейти до повного тексту