- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
У зв'язку з необхідністю внесення доповнень та відповідних змін у регламентуючі документи щодо підготовки та проведення II Національного фестивалю соціальної реклами
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про II Національний фестиваль соціальної реклами (далі - Фестиваль), план підготовки Фестивалю, склад оргкомітету Фестивалю (додатки 1 - 3).
2. Державній соціальній службі для сім'ї, дітей та молоді (Толстоухова С.В.) забезпечити оголошення про Фестиваль шляхом розміщення на сайтах Мінсім'ямолодьспорту, Держсоцслужби та партнерських організацій.
3. Організацію підготовки та проведення заходу покласти на Державну соціальну службу для сім'ї, дітей та молоді (Толстоухова С.В.).
4. Фінансові розрахунки здійснити за рахунок коштів, передбачених у Календарному плані Державної соціальної служби для сім'ї, дітей та молоді на проведення заходу.
5. Визнати таким, що втратив чинність наказ Мінсім'ямолодьспорту від 17.08.2006 N 2892 "Про підготовку проведення II Національного фестивалю соціальної реклами".
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Кондратюк Т.В.
Додаток 1
до наказу
Мінсім'ямолодьспорту
19.10.2006 N 3513
ПОЛОЖЕННЯ
про II Національний фестиваль соціальної реклами
Термін проведення
30 листопада 2006 року.
Місце проведення заключних офіційних заходів Фестивалю
м. Київ, Палац Мистецтв "Український Дім".
Організатори Фестивалю
Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту
Державна соціальна служба для сім'ї, дітей та молоді
Спілка рекламістів України
Український професійний журнал "Маркетинг і реклама"
Розподіл функцій, прав і обов'язків між співорганізаторами визначається додатковими угодами.
МЕТА Фестивалю
Розвиток в Україні соціальної реклами як засобу поширення соціально-значущої інформації для формування уявлень, переконань та ставлення щодо діяльності, спрямованої на досягнення суспільних і державних інтересів.
Цілі та завдання Фестивалю
1. Підвищення ролі соціальної реклами у вирішенні соціальних проблем, що існують в Україні.
2. Створення та розповсюдження соціальної реклами з метою формування патріотичної свідомості та піднесення суспільної активності громадян, утвердження норм загальнолюдської моралі, цивілізованих форм співжиття.
3. Залучення і стимулювання майстрів рекламного мистецтва до створення робіт, які відповідають меті Фестивалю, вимогам і потребам часу.
4. Стимулювання участі бізнесменів у реалізації соціальних проектів.
5. Привернення уваги широкого громадського загалу та державних установ до проблем розвитку вітчизняної соціальної реклами.
Тематичні напрямки Конкурсів
Батьківщина - Національна ідея, патріотизм.
Мала батьківщина - Українське місто (Проблеми сучасного міста), Рідне село (Відродження українського села).
Громада. Людські взаємини: культура суспільних відносин, турбота про пенсіонерів, ветеранів, людей з особливими потребами, допомога малозахищеним верствам населення.
Сім'я - основа суспільства. Відповідальне батьківство, свідоме материнство, щасливе дитинство, міцні сімейні зв'язки - наше майбутнє.
Скарби добрих традицій (або Вічні цінності). Духовність. Моральність. Загальна культура.
Здоров'я нації. Здоровий спосіб життя. Молодь. Спорт тощо.
Профілактика безпритульності, бездоглядності, соціально-небезпечних хвороб. Запобігання негативних явищ (діти вулиці, торгівля людьми, насильство).
Жива краса. Збереження і дбайливе ставлення до навколишнього середовища. Екологія.
Участь у Фестивалі
1. Учасником конкурсної програми Фестивалю може бути будь-яка особа, громадянин України, що надає до оргкомітету Фестивалю оригінал власного твору, створеного на тематику соціальної реклами.
2. До творчого конкурсу за номінацією "Комплексні соціальноорієнтовані рекламні кампанії" прийматимуться соціальноорієнтовані проекти державних установ, громадських організацій та бізнес-структур.
3. Участь у творчій програмі Фестивалю є безкоштовною. Проїзд та проживання (крім запрошених оргкомітетом гостей та наявності попередньої домовленості) учасників і гостей фестивальних заходів фінансується за рахунок учасників.
4. Для участі у Фестивалі заповнюється українською мовою типова реєстраційна форма заяви (додатки: для номінацій "а - в", для номінації "г"). Заповнена учасником або його представником форма автоматично означає згоду учасника дотримуватись усіх пунктів цього Положення.
5. Пересилання робіт на адресу оргкомітету здійснюється за рахунок відправника.
6. Заяви заповнюються учасниками та відсилаються за електронною адресою:
7. lswu@i.com.ua або spilka@itci.net з поміткою "На творчий конкурс II НФСР".
Роботи без реєстраційної форми до участі у творчому конкурсі не допускаються.
8. Готові матеріали здаються за адресою: м. Київ, вул. Фролівська, 1/6 (станція метро "Контрактова площа"), з поміткою "На творчий конкурс II НФСР", тел. 238-65-20 E-mail: lswu@i.com. ua.
9. Термін подання робіт - до 10 листопада 2006 р. Роботи, надіслані після вказаного терміну, до участі у творчому конкурсі не допускаються.
10. Усі роботи, що надійшли до оргкомітету Фестивалю, не рецензуються та учасникам не повертаються.
11. Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, надіслані до оргкомітету (використовувані фото, іміджі, музика, художні образи тощо).
12. Організатори фестивалю мають право використовувати роботи, що брали участь у Фестивалі в некомерційних цілях: з метою популяризації Фестивалю та пропаганди соціальної реклами.
13. Переможці, призери та володарі інших призів Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи Фестивалю для реклами і популяризації власної творчості.
14. Переможці Фестивалю (за згодою) приймаються до Спілки рекламістів України.
15. Переможці Фестивалю мають право участі у тендерах на створення соціальної реклами.
Журі Фестивалю
1. До складу журі Фестивалю входять представники державних установ, авторитетні фахівці творчих Спілок, професіоналирекламісти, представники організаторів та спонсорів, представники громадських професійних організацій рекламістів та маркетологів.
2. Загальне керівництво роботою журі здійснюється головою журі, що запрошується оргкомітетом Фестивалю, як правило, з активних громадських діячів, представників творчих Спілок та громадських професійних організацій рекламістів.
3. Крім оцінювання творчого та професійного рівня робіт до компетенції журі входить зняття робіт з творчого конкурсу за невідповідність тематиці Фестивалю та низький професійний рівень виконання роботи.
4. У межах Фестивалю відбуваються творчі конкурси (номінації) соціальної реклами:
а) оригінал-макети друкованої реклами (плакатів, буклетів та листівок);
б) оригінал-макети зовнішньої реклами;
в) конкурс відеореклами;
г) "комплексні соціально-орієнтовані рекламні кампанії". Умовами участі у конкурсі за цією номінацією є:
1. яскраво означена соціальна спрямованість проекту;
2. комплексний характер проекту (тобто, використання додаткових, крім різних типів реклами, засобів маркетингових комунікацій: паблік рилейшнз, промоції, використання особистих контактів осіб, що беруть участь у проекті, з цільовою аудиторією, спонсорства, участі у виставках, конференціях);
3. проекти, що подані на цей конкурс, будуть оцінюватися за критеріями:
4. оригінальність та яскравість комунікаційної ідеї, що покладена в основу кампанії;
5. професійний рівень виконання заходів, що об'єднані наданим проектом;
6. бажаним елементом є вимірювання ефекту від реалізації проекту.
У кожній номінації розглядатимуться підномінації, що відповідають тематичним напрямам (див. п. "Тематичні напрямки конкурсів").
Рішення журі конкурсу виносяться за підсумками голосування більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос голови журі. Рішення журі, що оформлене протоколом, є остаточним. Втручання членів оргкомітету в розподіл місць за результатами творчого конкурсу неприпустиме.
Нагороди Фестивалю
1. У кожній категорії (номінації) конкурсів присуджуються перше, друге та третє місця, а також визначаються фіналісти конкурсу (шорт-лист). Роботи, що зайняли перші 3 місця, нагороджуються дипломами Фестивалю. Робота, що зайняла 1-е місце у номінації, оголошується "Кращою роботою в номінації" та нагороджується спеціальним призом.
2. За підсумками всіх конкурсів (номінацій), членами журі під керівництвом голови журі найкращій роботі Фестивалю присуджується Гран-Прі Фестивалю.
3. За підсумками номінації "Комплексні соціально-орієнтовані рекламні кампанії" вручається окремий приз "Українська Берегиня" за критеріями оцінки рівня проектів.
4. Роботи-переможці творчого конкурсу номінації "б" (оригіналмакети зовнішньої реклами) беруть участь у соціальних акціях, організованих Асоціацією зовнішньої реклами України у 2007 році.
Технічні вимоги до робіт, що беруть участь у творчому конкурсі Фестивалю
1. Конкурсні роботи, надані для участі в конкурсі оригіналмакетів для друкованої реклами та конкурсі розробки оригіналмакетів для зовнішньої реклами подаються:
1. кольорова роздруківка (формат А4, наклеєна на тверду основу чорного кольору (формат А3));
2. якщо робота учасника вже пройшла стадію виробництва (плакати, каталоги, календарі та ін.) подаються в натуральному виконанні.
Всі роботи за номінаціями, що позначені у пп. "а - в" розділу "Журі фестивалю" мають містити на зворотному боці інформацію:
1. П.І.Б. автора роботи;
2. назва;
3. категорія конкурсу.
Роботи на конкурс відеореклами приймаються виключно у цифровому форматі, записані на CD-диски.
Участь поданих до творчого конкурсу проектів у номінації "Комплексні соціально-орієнтовані рекламні кампанії" супроводжується поданням презентації у форматі Power Point, що містить такі розділи:
4. сутність проекту (освітлення цілей рекламодавця; аргументи щодо соціальної спрямованості проекту);
5. характеристики цільової аудиторії кампанії;
6. перелік засобів комунікацій та носіїв, що використовувалися;
7. конкретні заходи, що об'єднані комплексною кампанією;
8. ефективність кампанії.
Учасники творчого конкурсу за цією номінацією обов'язково вказують бюджет кампанії.
Демонстрація робіт проходитиме у формі публічної презентації представниками рекламодавців (або рекламних та комунікаційних компаній) в день проведення Фестивалю за присутності членів журі з цієї номінації та відвідувачів експозиції Фестивалю.
Фінансування заходів Фестивалю
1. Фестиваль є неприбутковим проектом.
2. Джерелами фінансування заходів Фестивалю є: кошти співорганізаторів, надходження до оргкомітету від спонсорів та рекламодавців за послуги в галузі маркетингових комунікацій, добровільні внески меценатів (юридичних та фізичних осіб).
3. Кошторис проведення заходів Фестивалю узгоджується на засіданнях оргкомітету Фестивалю та затверджується керівниками установ - співорганізаторів Фестивалю.
4. Співорганізатори Фестивалю виділяють кошти та інші ресурси на його проведення на принципах дольової участі. Розподіл внесків закріплюється спеціальним протоколом, що затверджується керівниками установ - співорганізаторів Фестивалю.
5. Усі фінансові документи, що стосуються витрат на проведення Фестивалю, є доступними для представників установ - співорганізаторів Фестивалю та зберігаються в оргкомітеті Фестивалю протягом року після закінчення Фестивалю.
Заяву на участь у творчому конкурсі НФСР (форми додаються нижче) разом з творчими роботами слід подати до 10 листопада 2006 року або попередньо на електронну адресу: E-mail: lswu@i.com.ua або mailto:spilka@icti.net з поміткою "На творчий конкурс II НФСР".
Додаток 1
до Положення
Код роботи Дата надходження
------------------------------------
| | |
------------------------------------
(заповнюється оргкомітетом)
ЗАЯВА НА УЧАСТЬ
у творчому конкурсі за номінаціями "а - в" II Національного фестивалю соціальної реклами
Учасник (учасники)
Прізвище Ім'я По батькові
(Організація, якщо учасником є юридична особа)
------------------------------------------------------------------
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
------------------------------------------------------------------
Дата народження E-mail Телефон (з кодом) Факс
------------------------------------------------------------------
| | | | |
------------------------------------------------------------------
Конкурсна робота
Назва роботи (якщо подається серія робіт - вказати кількість
та загальну тему)
------------------------------------------------------------------
| |
------------------------------------------------------------------
Номінація (потрібне позначити) Рекламодавець
------------------------------------------------------------------
| друкована | зовнишня | відео | |
------------------------------------------------------------------
Тематичний напрям (потрібне позначити)
----------------------------------------------------------------------
|Батьківщина| Мала |Громада| Сім'я - | Скарби |Здоров'я| Жива |
| |батьківщина| | основа | добрих | нації |краса |
| | | |цивілізації|традицій| | |
| | | | | або | | |
| | | | | Вічні | | |
| | | | |цінності| | |
----------------------------------------------------------------------
Додаткова інформація про учасника
------------------------------------------------------------------
|Здобутки, нагороди, досягнення в|Здобутки, нагороди, досягнення |
|області реклами |в області соціальної реклами |
| | |
| | |
------------------------------------------------------------------
"З правилами участі у Фестивалі та з усіма пунктами його
Положення згідний (згідна)"
Підпис(и) ___________________________________________________
Дата заповнення заяви "___" ____________ 2006 р.
Увага! Роботи приймаються тільки разом із заявами до 10 листопада 2006 р. Кожна робота оформлюється окремою заявою.
................Перейти до повного тексту