1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Регламент


МІЖВІДОМЧА КОМІСІЯ З ПОГАШЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
ПАЛИВНО-ЕНЕРГЕТИЧНОГО КОМПЛЕКСУ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Міжвідомчої комісії
з погашення заборгованості
підприємств
паливно-енергетичного
комплексу протокол засідання
18.03.2006 N 1
РЕГЛАМЕНТ
Міжвідомчої комісії з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу
Загальні положення
1. Цей Регламент розроблений відповідно до пункту 6 Положення про Міжвідомчу комісію з погашення заборгованості підприємств паливно-енергетичного комплексу (далі - Положення про Міжвідомчу комісію), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 N 190, і встановлює порядок організації діяльності Міжвідомчої комісії, пов'язаної з виконанням її повноважень.
2. Міжвідомча комісія є робочим органом Кабінету Міністрів України і здійснює свої повноваження на підставі та на виконання Закону України "Про заходи, спрямовані на забезпечення сталого функціонування підприємств паливно-енергетичного комплексу" від 23.06.2005 N 2711-IV (далі - Закон), Положення про Міжвідомчу комісію, а також інших актів Кабінету Міністрів України, прийнятих на виконання Закону.
3. У цьому Регламенті терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі.
Організація роботи Міжвідомчої комісії
4. Роботою Міжвідомчої комісії керує її голова, який спрямовує та координує роботу на виконання завдань, покладених на Міжвідомчу комісію. Заступник голови виконує обов'язки голови Міжвідомчої комісії у разі його відсутності.
5. Голова Міжвідомчої комісії відповідно до завдань, покладених на нього:
затверджує порядок денний засідання;
головує на засіданнях Міжвідомчої комісії;
забезпечує дотримання вимог цього Регламенту всіма присутніми на засіданні;
спрямовує роботу секретаріату Міжвідомчої комісії;
підписує протоколи засідань Міжвідомчої комісії;
здійснює інші функції та повноваження, що випливають із завдань, покладених на Міжвідомчу комісію.
6. Члени Міжвідомчої комісії:
приймають участь у засіданнях Міжвідомчої комісії;
подають до секретаріату пропозиції щодо порядку денного засідань;
підписують протоколи засідань Міжвідомчої комісії;
для забезпечення покладених на Міжвідомчу комісію завдань спрямовують, координують діяльність відповідних міністерств, відомств, підприємств, акціонерних компаній з питань, віднесених до їх компетенції;
забезпечують виконання рішень Міжвідомчої комісії щодо питань, віднесених до компетенції міністерств, відомств, підприємств та акціонерних компаній;
здійснюють інші функції та повноваження, що випливають із завдань, покладених на Міжвідомчу комісію.
7. Організаційне, інформаційне та експертно-аналітичне забезпечення діяльності Комісії здійснює її секретаріат, який діє у складі розрахункового центру державного підприємства "Енергоринок", який відповідно до своїх завдань:
забезпечує облік та зберігання документів, що надходять до Міжвідомчої комісії;
перевіряє склад документів, що подаються на розгляд Міжвідомчої комісії учасниками розрахунків та територіальними комісіями, у відповідності з Порядком підтвердження заборгованості, що виникла внаслідок неповних розрахунків за енергоносії, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.02.2006 N 191;
формує проект порядку денного засідання Міжвідомчої комісії та погоджує його з головою;
забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Міжвідомчої комісії;
готує протоколи засідань Міжвідомчої комісії;
для вирішення питань, віднесених до повноважень Міжвідомчої комісії, за рішенням голови організовує проведення опитування членів Міжвідомчої комісії;
надсилає відповідним учасникам Реєстру та учасникам розрахунків, щодо яких прийняті рішення Міжвідомчою комісією, витяги з протоколів засідань, підписані головою та секретарем;
запрошує у разі потреби на засідання Міжвідомчої комісії учасників Реєстру та учасників розрахунків, членів територіальних комісій, представників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування;
за результатами діяльності Міжвідомчої комісії готує пропозиції та залучає за дорученням голови відповідні міністерства та відомства для обґрунтування щодо розмірів, порядку та строків запровадження цільових надбавок, які є складовою цін (тарифів) на електричну енергію і природний газ та послуги з їх передачі, транспортування, для забезпечення розрахунків за договорами реструктуризації;
забезпечує оперативний зв'язок між членами Міжвідомчої комісії;
здійснює інші функції із забезпечення діяльності Міжвідомчої комісії.
8. Секретаріат Міжвідомчої комісії очолює секретар. Діяльність секретаріату спрямовується головою Міжвідомчої комісії та координується начальником розрахункового центру - заступником директора державного підприємства "Енергоринок".
Організація засідань Міжвідомчої комісії
9. Організаційною формою роботи Міжвідомчої комісії є засідання, які проводяться у разі потреби, але не рідше ніж один раз на тиждень, або як виключення, за рішенням голови, у формі опитування.
10. Пропозиції щодо порядку денного засідання, дати і часу його проведення формує секретаріат та погоджує з головою Міжвідомчої комісії.
11. Про дату і час проведення засідання та схвалений порядок денний члени Міжвідомчої комісії повідомляються не пізніше ніж за три дні до засідання, а відповідні матеріали надсилаються не пізніше одної доби до його початку.
12. Склад матеріалів, що надсилаються членам Міжвідомчої комісії, визначається керівником секретаріату і повинен містити, у тому числі, документи, отримані від учасників розрахунків, територіальних комісій, відносно питань, включених до порядку денного.
13. У разі необхідності на засідання Міжвідомчої комісії за дорученням голови або за пропозицією секретаріату можуть запрошуватися представники учасників розрахунків, територіальних комісій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відносно яких на засіданні буде розглядатися питання.
Про дату і час проведення засідання запрошені особи повідомляються у строк, встановлений пунктом 11 цього Регламенту.
14. Реєстрацію учасників, ведення протоколу засідання Міжвідомчої комісії забезпечує секретаріат Міжвідомчої комісії.
15. Питання щодо присутності на засіданні Міжвідомчої комісії представників засобів масової інформації та проведення на ньому кіно-, відео- і фотозйомок, а також звукозапису вирішується головуючим.
Проведення засідання Міжвідомчої комісії
16. Засідання Міжвідомчої комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин членів Міжвідомчої комісії.
Члени Міжвідомчої комісії беруть участь у засіданнях особисто або через повноважних представників за довіреністю (Додаток 1), яка видається на день проведення засідання.
17. Засідання Міжвідомчої комісії веде її голова. У разі його відсутності функції головуючого виконує заступник голови.
18. Головуючий на засіданні Міжвідомчої комісії:
відкриває, закриває, оголошує перерви та веде засідання, спрямовуючи розгляд питань на забезпечення повного, всебічного і об'єктивного з'ясування суті питання;
повідомляє Комісію про запрошених осіб, присутніх на засіданні;
надає слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошує наступного промовця;
створює рівні можливості для участі членів Міжвідомчої комісії в обговоренні питань;
ставить питання та проекти рішень на голосування, оголошує його результати;
забезпечує додержання вимог цього Регламенту всіма присутніми на засіданні;
здійснює інші повноваження, що випливають з цього Регламенту.
19. Секретар повідомляє про присутність членів Міжвідомчої комісії або повноважних представників відповідно до п. 16 цього Регламенту, запрошених осіб на засіданні.
20. Питання розглядаються, як правило, за черговістю, встановленою порядком денним засідання. У разі необхідності головуючий може встановити інший порядок розгляду питань.
21. Розгляд питання порядку денного починається з виступу представника секретаріату з інформацією, яка повинна містити дані про отримані секретаріатом документи та дату їх отримання.
22. В обговоренні питання приймають участь присутні члени Міжвідомчої комісії або повноважні представники відповідно до п. 16 цього Регламенту.
У процесі обговорення Міжвідомча комісія заслуховує запрошених на засідання осіб, які надають пояснення по суті питання, що розглядається.
Обговорення питання припиняється за рішенням головуючого.
23. При наявності обставин, за яких Міжвідомча комісії не може на засіданні прийняти рішення або рішення не прийняте відносно питання, включеного до порядку денного, розгляд питання відкладається. Такими обставинами, зокрема, можуть бути:
необхідність надання додаткових матеріалів;
залучення до участі у засіданні третіх осіб;
необхідність проведення додаткових експертиз;
відсутність на засіданні запрошених осіб, пояснення яких мають суттєве значення для вирішення питання.
24. Рішення Міжвідомчої комісії приймаються більшістю голосів членів Міжвідомчої комісії, присутніх на засіданні, або повноважних представників відповідно до п. 16 цього Регламенту.
За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Після закінчення голосування головуючий оголошує результати голосування та рішення, прийняте за наслідками голосування.
25. Член Міжвідомчої комісії або повноважний представник відповідно до п. 16 цього Регламенту, незгодний з прийнятим рішенням, може письмово висловити окрему думку з відповідного питання, яка долучається до відповідного протоколу засідання.
26. Ведення засідання супроводжується аудіозаписом. Аудіозапис є внутрішнім робочим матеріалом, який використовується для складання протоколу секретаріатом Міжвідомчої комісії.
Оформлення рішень, прийнятих на засіданнях
27. Рішення, прийняті на засіданні Міжвідомчої комісії, оформлюються протоколом (Додаток 2), який підписується в день проведення засідання головуючим та всіма членами Міжвідомчої комісії, присутніми на засіданні, або повноважними представниками відповідно до п. 16 цього Регламенту.
28. У протоколі засідання, зокрема, зазначаються:
рік, місяць, число засідання;
склад Міжвідомчої комісії;
прізвище секретаря, осіб, присутніх на засіданні;
питання, що розглядаються;
короткий зміст виступів, пояснень учасників засідання;
посилання на факти, які учасники засідання просили відобразити у протоколі;
результати голосування;
проголошені рішення;
надані доручення.
29. Членам Міжвідомчої комісії у дводенний строк після підписання протоколу розсилається копія протоколу засідання.
30. Учасникам розрахунків, відносно яких було прийняте рішення Міжвідомчою комісією, витяг з протоколу надається у дводенний строк після підписання протоколу.
Іншим учасникам засідання витяг з протоколу надається за запитом зазначених учасників засідання.
Прийняття Міжвідомчою комісією рішень шляхом опитування
31. Допускається прийняття рішень з питань, що належать до компетенції Міжвідомчої комісії, шляхом проведення опитування з урахуванням вимог пункту 9 цього Регламенту.
32. Перелік питань, рішення щодо яких планується прийняти шляхом опитування, визначається з урахуванням вимог пункту 10 цього Регламенту.
33. Проведення опитування здійснюється секретаріатом, який надає членам Міжвідомчої комісії повідомлення про проведення опитування. До повідомлення про проведення опитування додаються:
порядок денний засідання Міжвідомчої комісії, у якому встановлено термін, до якого її членам необхідно подати до секретаріату результати свого волевиявлення шляхом заповнення опитувального листа;
опитувальний лист для голосування за питаннями порядку денного засідання (Додаток 3);
матеріали, необхідні для прийняття рішень з питань порядку денного засідання. Матеріали повинні бути підготовлені з урахуванням вимог, встановлених пунктом 12 цього Регламенту.
34. Член Міжвідомчої комісії, отримавши повідомлення, здійснює фіксацію свого волевиявлення в опитувальному листі у формі, передбаченій таким повідомленням, та шляхом його підписання. Опитувальний лист повинен містити чітке та однозначне волевиявлення члена Міжвідомчої комісії з питань порядку денного.
35. Після повернення опитувальних листів у термін, встановлений порядком денним засідання, секретаріат опрацьовує опитувальні листи.
Не враховуються при підрахунку голосів:
- незаповнені опитувальні листи, повернуті членами Міжвідомчої комісії;
- опитувальні листи, повернуті членами Міжвідомчої комісії пізніше строку, встановленого в порядку денному;
- опитувальні листи, у яких відповідь на одне з питань чи більше питань, винесених на голосування, не містить чіткого та однозначного волевиявлення учасника опитування, або відповідь не надана.
36. Засідання Міжвідомчої комісії, проведене шляхом опитування, вважається правомочним, якщо не менше двох третин членів Міжвідомчої комісії надали до секретаріату заповнені опитувальні листи із своїм волевиявленням щодо визначених порядком денним питань.
Для прийняття позитивного рішення щодо питання порядку денного засідання, яке проводилось шляхом опитування, необхідно щоб зазначене питання за результатами підрахунків набрало більше половини голосів членів Міжвідомчої комісії, які приймали участь у голосуванні шляхом опитування.
37. За результатами проведеного опитування секретаріат складає протокол у строк та з урахуванням вимог, встановлених пунктами 27, 28 цього Регламенту. Крім цього у протоколі обов'язково зазначаються:
загальна кількість розісланих (вручених) повідомлень та отриманих від членів Міжвідомчої комісії опитувальних листів;
про опитувальні листи або відповіді з питання (питань) порядку денного, що не були враховані при підрахунку голосів, із зазначенням причин, вказаних у пункті 35 цього Регламенту;
результати голосування та прийняте рішення за кожним питанням порядку денного.
Протокол підписується головою Міжвідомчої комісії або його заступником. До протоколу обов'язково додаються всі отримані секретаріатом Міжвідомчої комісії опитувальні листи.
38. Секретаріат у строк, встановлений пунктами 29, 30 цього Регламенту, повідомляє членів Міжвідомчої комісії, а також учасників розрахунків та інших заінтересованих осіб, щодо яких були прийняті рішення, про результати проведеного шляхом опитування засідання Міжвідомчої комісії.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Міжвідомчої комісії
з погашення заборгованості
підприємств
паливно-енергетичного
комплексу протокол засідання
18.03.2006 N 1
Додаток 1
до Регламенту Міжвідомчої
комісії з погашення
заборгованості підприємств
паливно-енергетичного
комплексу
ДОВІРЕНІСТЬ
м. Київ _____________________________
(число, місяць, рік прописом)
Ця довіреність видана _____________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)
(паспорт: серія ____, N _______, виданий __________________),
(коли та ким виданий)
який займає посаду ____________________, в тому, що
відповідно до п. 16 Регламенту роботи Міжвідомчої комісії з
погашення заборгованості підприємств ПЕК, яка створена на
виконання п. 6.4 Закону України від 23.06.2005 N 2711-IV,
довіряється бути повноважним представником члена Міжвідомчої
комісії _________________________________________________________.
(П.І.Б. члена Міжвідомчої комісії)
Повноваження за цією довіреністю не можуть бути передані
іншим особам.
Підпис ________ ______________________________________ засвідчую.
(П.І.Б.) (особистий підпис особи, якій видана довіреність)
Довіреність видана на день проведення засідання Міжвідомчої
комісії з погашення заборгованості підприємств ПЕК "___"
____________ 200_ року.
Довіреність зареєстрована за N _____.
член Міжвідомчої комісії
__________________
(П.І.Б.) М.П. _________________

................
Перейти до повного тексту