- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї ТА МОЛОДІ
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ ДЛЯ МОЛОДІ
Н А К А З
N 143 від 06.10.99
м.Київ
Про проведення Всеукраїнського конкурсу соціальної реклами в системі центрів ССМ "Крок в майбутнє"
З метою поліпшення інформаційно-пропагандистської та рекламної (у сфері соціальної реклами) діяльності системи центрів соціальних служб для молоді
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Всеукраїнський конкурс соціальної реклами в системі центрів ССМ "Крок в майбутнє" (додаток 1).
2. Республіканському (АР Крим), обласним, Київському та Севастопольському міським центрам ССМ з 6 жовтня по 15 листопада 1999 року організувати та провести Всеукраїнський конкурс соціальної реклами в системі центрів ССМ "Крок в майбутнє".
3. Затвердити склад конкурсної комісії (додаток 2)*.
_______________
* Склад конкурсної комісії не затвердили.
4. Затвердити кошторис видатків на організацію та проведення Конкурсу у сумі 85000 (вісімдесят п'ять тисяч) гривень (додаток 3).
5. Видавничому відділу (Рачимов А.А.) організувати проведення вищезазначеного Конкурсу.
6. Відділу фінансового забезпечення (Сіраш Є.В.) здійснити розрахунки згідно кошторису у сумі 85000 (вісімдесят п'ять тисяч) на проведення Конкурсу. Республіканському (АР Крим), обласним, Київському та Севастопольському міським центрам ССМ забезпечити подання в УДЦССМ творчих та фінансових звітів про використання коштів до 31.11.99.
У разі неповного використання виділених коштів їх залишок необхідно повернути на позабюджетний рахунок УДЦССМ в десятиденний термін після проведення заходу.
7. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор С.В.Толстоухова
Додаток N 1
до наказу Українського державного
центру соціальних служб для молоді
від 6 жовтня 1999 р. N 143
Положення про Всеукраїнський конкурс соціальної реклами в системі центрів ССМ "Крок в майбутнє"
I. Загальні положення
1.1. Всеукраїнський конкурс соціальної реклами в системі центрів ССМ "Крок в майбутнє" (надалі - Конкурс) є частиною інформаційно-пропагандистської та рекламної політики УДЦССМ, спрямованої на формування позитивної атмосфери в молодіжному середовищі, пропаганди здорового способу життя, профілактики негативних явищ серед молоді, створення позитивного іміджу системи центрів ССМ.
1.2. Визначення термінів:
соціальна реклама в системі соціальних служб для молоді України (далі - соціальна реклама) - це інформація державних закладів (соціальних служб для молоді) з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, профілактики негативних явищ, наркоманії, алкоголізму, СНІДу, захворювань, що передаються статевим шляхом соціального захисту та безпеки населення, яка не має комерційного характеру і спрямована на дітей, підлітків, молодь, жінок, різні категорії сімей;
рекламні засоби - засоби, використовуються для доведення реклами до споживача у будь-якій формі та у будь-який спосіб.
1.3. Загальні та спеціальні вимоги до соціальної реклами, обмеження пов'язані з її виготовленням вказані у Положенні про соціальну рекламу в системі соціальних служб для молоді України (наказ УДЦССМ від 20.07.98 р.
N 80).
................Перейти до повного тексту