- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
27.11.2003 N 140
Про затвердження орієнтовного плану законопроектної роботи на 2004 рік Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України
1. Затвердити орієнтовний план законопроектної роботи на 2004 рік Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України (додається).
2. Встановити, що керівники самостійних структурних підрозділів несуть персональну відповідальність за своєчасну та якісну підготовку та погодження проектів законодавчих актів, відповідно до напрямків роботи, як в Комісії так і супроводження їх в центральних органах виконавчої влади та відповідних Комітетах Верховної Ради України.
3. Відповідальним за підготовку законодавчих актів, включених до плану, згідно з Регламентом Комісії за 10 днів до настання терміну виконання подавати управлінню організаційно-аналітичного забезпечення роботи керівника матеріали для внесення на розгляд Комісії.
4. Контроль за виконанням Розпорядження залишити за Головою Комісії.
Голова Комісії В.Суслов
Протокол засідання Комісії
27.11.2003 N 31
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання
ринків фінансових послуг
України
27.11.2003 N 140
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
законопроектної роботи на 2004 рік Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
| | | | Обгрунтування |Перелік |Строк |
| | | | необхідності |центральних |подання |
| N | Назва | Обгрунтування необхідності | розроблення |органів |законо- |
|з/п| законопроекту | прийняття закону | концепції |виконавчої |проекту |
| | | | законопроекту |влади, установи|до |
| | | | та термін її |та організації,|Кабінету |
| | | | подання до |які |Міністрів |
| | | | Кабінету |пропонується |України |
| | | | Міністрів |залучити до | |
| | | | України |розроблення | |
| | | | |законопроекту | |
|---+-----------------+---------------------------------------+---------------+---------------+----------|
| 1.|Проект |Впровадження системи недержавного |Не потребує |Мінфін |I-й |
| |Закону |пенсійного забезпечення та її |розробки |Мінпраці |квартал |
| |України "Про |ефективне функціонування неможливе без |Концепції, |Мінекономіки |2004 |
| |внесення |внесення змін до законодавства про |оскільки |Держфінпослуг |року |
| |змін до |оподаткування, оскільки у межах |вирішення |ДКЦПФР | |
| |деяких |чинного законодавства виникне подвійне |питання не |Мін'юст | |
| |законодавчих |оподаткування суб'єктів недержавного |вимагає значних|ДПА | |
| |актів з |пенсійного забезпечення при здійсненні |змін | | |
| |питань |пенсійних внесків до недержавних |законодавства | | |
| |оподаткування" |пенсійних фондів та отриманні | | | |
| | |пенсійних виплат, залишиться | | | |
| | |неврегульованою низка інших питань, що | | | |
| | |стосуються функціонування системи | | | |
| | |недержавного пенсійного забезпечення. | | | |
| | |Для виконання цього завдання | | | |
| | |пропонується внести зміни та | | | |
| | |доповнення до законів України "Про | | | |
| | |оподаткування прибутку підприємств" | | | |
| | |( 334/94-ВР ), "Про податок на додану | | | |
| | |вартість" ( 168/97-ВР ), "Про податок | | | |
| | |з доходів фізичних осіб" ( 889-15 ), | | | |
| | |"Про порядок погашення зобов'язань | | | |
| | |платників податків перед бюджетами та | | | |
| | |державними цільовими фондами" | | | |
| | |( 2181-14 ). | | | |
| | |До Закону України "Про оподаткування | | | |
| | |прибутку підприємств" необхідно внести | | | |
| | |зміни щодо віднесення до складу | | | |
| | |валових витрат платників податку | | | |
| | |внесків на недержавне пенсійне | | | |
| | |забезпечення працівників та | | | |
| | |врегулювання питань оподаткування | | | |
| | |недержавних пенсійних фондів, як | | | |
| | |неприбуткових юридичних осіб. | | | |
| | |До Закону України "Про податок на | | | |
| | |додану вартість" необхідно внести | | | |
| | |зміни щодо віднесення до складу | | | |
| | |операцій, що не підлягають | | | |
| | |оподаткуванню податком на додану | | | |
| | |вартість, послуг з недержавного | | | |
| | |пенсійного забезпечення, що надаються | | | |
| | |недержавними пенсійними фондами та | | | |
| | |адміністраторами недержавних пенсійних | | | |
| | |фондів. | | | |
| | |До Закону України "Про податок з | | | |
| | |доходів фізичних осіб" необхідно | | | |
| | |внести зміни щодо уточнення переліку | | | |
| | |угод, включення до переліку пенсійних | | | |
| | |контрактів, внески за якими на | | | |
| | |недержавне пенсійне забезпечення не | | | |
| | |включаються до загального місячного | | | |
| | |оподатковуваного доходу платника | | | |
| | |податку. | | | |
| | |До Закону України "Про порядок | | | |
| | |погашення зобов'язань платників | | | |
| | |податків перед бюджетами та державними | | | |
| | |цільовими фондами" необхідно внести | | | |
| | |зміни щодо включення до переліку | | | |
| | |активів, що не можуть бути використані | | | |
| | |як джерело погашення податкового | | | |
| | |боргу, пенсійних внесків на недержавне | | | |
| | |пенсійне забезпечення. | | | |
| | |Ухвалення запропонованих змін буде | | | |
| | |мати значний соціальний ефект та дасть | | | |
| | |змогу розвиватися третьому рівню | | | |
| | |системи пенсійного забезпечення в | | | |
| | |Україні. | | | |
| | |Виконання п. 2 доручення | | | |
| | |Прем'єр-міністра України | | | |
| | |від 17.08.2003 р. N 47951 | | | |
|---+-----------------+---------------------------------------+---------------+---------------+----------|
| 2.|Проект |Законом України "Про недержавне |Не потребує |Мінфін |II-й |
| |Закону |пенсійне забезпечення" ( 1057-15 ) |розробки |Мінпраці |квартал |
| |України |встановлено, що недержавне пенсійне |Концепції, |Мінекономіки |2004 |
| |"Про внесення |забезпечення може здійснюватися |оскільки |ДКЦПФР |року |
| |змін до |наступними інституціями фінансового |вирішення |Держфінпослуг | |
| |Закону |ринку: недержавними пенсійними |питання не |Мін'юст | |
| |України |фондами, страховиками, які здійснюють |вимагає значних| | |
| |"Про |страхування життя, банківськими |змін | | |
| |страхування" |установами. Закон містить детальні |законодавства | | |
| | |норми щодо діяльності недержавних | | | |
| | |пенсійних фондів, а також загальні | | | |
| | |норми та відсилку на те, що | | | |
| | |регулювання страховиків та банків | | | |
| | |повинно здійснюватися відповідно до | | | |
| | |спеціальних Законів України "Про | | | |
| | |страхування" ( 85/96-ВР ), "Про банки | | | |
| | |та банківську діяльність" ( 2121-14 ) | | | |
| | |(про необхідність внесення змін до цих | | | |
| | |законів зазначено в Прикінцевих | | | |
| | |положеннях Закону України "Про | | | |
| | |недержавне пенсійне забезпечення"). | | | |
| | |Тому необхідно внести зміни до Закону | | | |
| | |України "Про страхування" у частині | | | |
| | |діяльності страховиків, які надають | | | |
| | |послуги зі страхування життя, в сфері | | | |
| | |недержавного пенсійного забезпечення, | | | |
| | |а саме: страхування та виплата | | | |
| | |довічних пенсій, встановлення вимог до | | | |
| | |страховиків, особливостей договору | | | |
| | |страхування довічної пенсії за рахунок | | | |
| | |роботодавця, закріплення | | | |
| | |персоніфікованого підходу щодо | | | |
| | |пенсійних накопичень, встановлення | | | |
| | |вимог до пенсійних активів | | | |
| | |страховиків, зокрема, до складу та | | | |
| | |структури цих активів та операцій з | | | |
| | |ними, визначення порядку оприлюднення | | | |
| | |інформації про діяльність страховика, | | | |
| | |звітності, реклами. | | | |
| | |Виконання п. 3 доручення | | | |
| | |Прем'єр-міністра України | | | |
| | |від 17.08.2003 р. N 47951 | | | |
|---+-----------------+---------------------------------------+---------------+---------------+----------|
| 3.|Проект |Окремі норми Закону потребують |Не потребує |Держфінпослуг |IV-й |
| |Закону |уточнення та корегування з метою |розробки | |квартал |
| |України "Про |запобігання неоднозначного тлумачення |Концепції, | |2004 |
| |внесення |статей Закону. Безпосередньо необхідні |оскільки | |року |
| |змін до |зміни до статті 10 щодо заборони |вирішення | | |
| |Закону |отримання страхових платежів у формі |питання не | | |
| |України "Про |векселів, цінних паперів, тощо. |вимагає значних| | |
| |страхування" |Стаття 7 в частині зменшення кількості |змін | | |
| | |обов'язкових видів страхування. |законодавства | | |
| | |Стаття 30 потребує внесення змін щодо | | | |
| | |вимог до власного капіталу та | | | |
| | |збільшення розміру мінімального | | | |
| | |статутного капіталу, тощо. | | | |
|---+-----------------+---------------------------------------+---------------+---------------+----------|
| 4.|Проект |Для встановлення рівних умов надання |Не потребує |Мінфін |II-й |
| |Закону |послуг у сфері недержавного пенсійного |розробки |Мінпраці |квартал |
| |України "Про |забезпечення необхідно внести зміни до |Концепції, |Мінекономіки |2004 |
| |внесення |Закону України "Про банки та |оскільки |ДКЦПФР |року |
| |змін до |банківську діяльність" ( 2121-14 ) |вирішення |Держфінпослуг | |
| |Закону |щодо визначення особливостей такого |питання не |Мін'юст | |
| |України "Про |виду банківських продуктів як |вимагає значних|НБУ | |
| |банки та |пенсійний депозитний рахунок, вирішити |змін | | |
| |банківську |питання упорядкованого використання |законодавства | | |
| |діяльність" |пенсійних накопичень на пенсійних | | | |
| | |депозитних рахунках, питання | | | |
| | |можливості здійснення не тільки | | | |
| | |одноразових пенсійних виплат, а також | | | |
| | |пенсій на визначений строк, визначення | | | |
| | |порядку звітності та реклами, | | | |
| | |процедури переведення пенсійних коштів | | | |
| | |з недержавного пенсійного фонду або | | | |
................Перейти до повного тексту